Как двигателя на 525 tds да работи по-добре.
Модератор: Технически модератори
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колеги погледнете мнението на Акорп http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=60
маи точно заради това оставам без гориво!
.От това което прочетох става ясно че прекалено бързо ми се топли нафтата
налягането ми е ниско
виновна е подкачащата помпа
Днес изкарах предпазител 23- подкачащата помпа и сложих една туба до филтара и така я храних
не ми направи никакъв проблем
.Направих си ивод,че нема достатъчно налягане
трябва нова подкачаща помпа
.Кажете ми ориентировъчна цена.
Обаче като разглеждах горивната система ми направи впечатление,че маркучите са на подкачащата помпа са сменяни и ако са сложили такива с по голям диаметър
по-ниско налягане
по-бавно ще се върти горивото
ще се стопля по-бързо
клапана ще отваря доста често и аз ще оставям без гориво
.Колко е вътрешния диаметър на вашите маркучи ,който излизат от подкачащата помпа и влизат в металните тръбички?
.Благодаря ви за помощта колеги.Вече се видях в чудо с тва магаре 
маи точно заради това оставам без гориво!



Днес изкарах предпазител 23- подкачащата помпа и сложих една туба до филтара и така я храних




Обаче като разглеждах горивната система ми направи впечатление,че маркучите са на подкачащата помпа са сменяни и ако са сложили такива с по голям диаметър








- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Както ти каза Иван,най-напред почни като махнеш всички допълнителни филтри-възпрепятстват нормалната работа на помпата в резервоара.Дори и маркучите да са с малко по-голям диаметър,нали след това влизат в тръби с фабрично сечение-едва ли това минимално разширение няма да се компенсира от помпата.
Wenzy написа:Колеги погледнете мнението на Акорп http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=60
маи точно заради това оставам без гориво!.От това което прочетох става ясно че прекалено бързо ми се топли нафтата
налягането ми е ниско
виновна е подкачащата помпа
Днес изкарах предпазител 23- подкачащата помпа и сложих една туба до филтара и така я хранихне ми направи никакъв проблем
.Направих си ивод,че нема достатъчно налягане
трябва нова подкачаща помпа
.Кажете ми ориентировъчна цена.
Обаче като разглеждах горивната система ми направи впечатление,че маркучите са на подкачащата помпа са сменяни и ако са сложили такива с по голям диаметърпо-ниско налягане
по-бавно ще се върти горивото
ще се стопля по-бързо
клапана ще отваря доста често и аз ще оставям без гориво
![]()
.Колко е вътрешния диаметър на вашите маркучи ,който излизат от подкачащата помпа и влизат в металните тръбички?
.Благодаря ви за помощта колеги.Вече се видях в чудо с тва магаре
Колега температурата на горивото едва ли е проблемът в случея. Ако налягането от подкачващата помпа е по ниско заради маркучи с по голям диаметър тогава до самата ГНП стига по-малко гориво и от там да ти идва проблема.Но най-добре я закарай на диагностика,там ще си каже какво е налягането на горивото след помпата и дали сместа идва богата или бедна. А има ли разлика когато околната температура е по-ниска. Ако не подкачва добре помпата или някой от филтрите е задръстен то проблемите ще ги има и при по студено време и студен двигател
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Не може проблема ти да е в помпата в резервоара.На мен и на TOD баха изгоряли но нито аз нито той имаше проблеми с въздух в системата.Единственият проблем от нейното не работене е че под 20л колата гасне на баири и при бързо взимане на големи завой 

Венци цетката в резервоара 4иста ли е,тези марку4и,за които казваш дали са устои4иви на нафта(има всекакви ментета)или се разлагат отвътре-запушват се.Горивен филтър,цедка на гнп общо взето е това.Погледни и към сондата на резервоара,дали е завита хубаво капа4ката,имаше и нещо за запушен отдушник на резервоара.Колегата Дино е напълно прав за електри4еската помпа.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Отвън ми изглеждат добре маркучите незнам вътре как са ама определено са за гориво.Дино и аз така на големите прави и големите завой ми прави мизерии(като гарам на две гуми - няма значение задни или странични)
.Днес си взех нов ваздушен филтър-стария е на 3 хилди километра не ми изглеждаше зле.И ако сега не се оправи чесно отиван на жицата 




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
AcOrP написа:Дизелите имат датчик за температурата които се следи от ECU-то като достигне горивото определена температура се отваря един електромагнитен винтил които връща гориво в резервоара.
Колега ,може ли да ми кажеш кое е датчика и кое клапана-доколкото си спомням в №6 влизаше мъркуча за излишното гориво от дюзите.
Можеш ли да ми кажш и №8 за какво служи.
Благодаря.

Wenzy написа:На Дини сам му оревали на вас да кажа.Колеги тва е при температура на 12 часа като изцедя която и да е предавка и настапя ли саединителя, за да я сменям със следващата,колата ми губи мощност(колкото и да натискам педала за газта няма никой,все едно колата е в покой,обаче в сащото време не е изгаснала-просто плавно си падат оборотите).И интересното е, че понякога освобеждавам от скорост и вкарвам пак същата и тръгва,а понякога,макар и рядко,ги изреждам всичките до 2-ра,за да тръгне.....Идей някакви?Чак ми е жал за веригата
![]()
Хм, и аз имам подобен проблем, ако намериш решение сподели, че нервите ми изкарва това

Но при мен не го прави винаги и температурта няма значение, освен това забелязах че когато е в обороти и сменям скоростите много бързо, проблема го няма ....
Номер 8 е авансатора,в буквален превод от реалоем е''Клапан за соленоид, с който за инжекция регулатор единствен в съединение'',когато не работи мотора тресе доста,а и не ка4ва оборотите при студена кола.За този температурен клапан,за които говори колегата ми е интересно каде се намира,да не би да е именно авансатораzvetiko написа:AcOrP написа:Дизелите имат датчик за температурата които се следи от ECU-то като достигне горивото определена температура се отваря един електромагнитен винтил които връща гориво в резервоара.
Колега ,може ли да ми кажеш кое е датчика и кое клапана-доколкото си спомням в №6 влизаше мъркуча за излишното гориво от дюзите.
Можеш ли да ми кажш и №8 за какво служи.
Благодаря.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
И аз това си помислих ,затова го зададох въпроса.Знам ,че горивото се връща през 6,но не знаех 8 за какво служи и какво точно прави.Иначе в помпата някъде има температурен датчик за горивото-на една диагностика ми бяха казали ,че не работел,но това неу било от голямо значение. 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
От толкова четене за горивната система направо мисля да се преместя някаде в Бавария и да им давам акъл
.Значи тва не е на ГНП грешно сте ме разбрали,тоя клапан е ето тук http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-13_0379/
под номер 1- значи пичове това го имат само баварските дизели
тая плочка подгрява нафтата и на нея има ел магнитен клапан (тва благодарение на ACORP,за което му благодаря),че тоя клапан когато нафтата стигне определена температура се отваря и пуска нафтата в резервоара
.просто казва на ДДЕ "край" и няма гориво.Сложих възвратен клапан веднага след резервоара и той не помага
подкачащата помпа спира работа и затва няма гариво.Гледах във горепосочения сайт и
-чисто ново тва нещо 304 оиро,отивам на моргата притеснен и чакам да ми кажат сериозна сума,а пича ми вика нямаме в наличност иначе струва 20-30 лева
.Каза че мн се харчели защото мн хора си купували зимата да си топлят нафтата,бе и тва ще сменя ама вече........... 

под номер 1- значи пичове това го имат само баварските дизели






- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:От толкова четене за горивната система направо мисля да се преместя някаде в Бавария и да им давам акъл.Значи тва не е на ГНП грешно сте ме разбрали,тоя клапан е ето тук http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-13_0379/
под номер 1- значи пичове това го имат само баварските дизелитая плочка подгрява нафтата и на нея има ел магнитен клапан (тва благодарение на ACORP,за което му благодаря),че тоя клапан когато нафтата стигне определена температура се отваря и пуска нафтата в резервоара
.просто казва на ДДЕ "край" и няма гориво.Сложих възвратен клапан веднага след резервоара и той не помага
подкачащата помпа спира работа и затва няма гариво.Гледах във горепосочения сайт и
-чисто ново тва нещо 304 оиро,отивам на моргата притеснен и чакам да ми кажат сериозна сума,а пича ми вика нямаме в наличност иначе струва 20-30 лева
.Каза че мн се харчели защото мн хора си купували зимата да си топлят нафтата,бе и тва ще сменя ама вече...........
Мисля ,че няма нищо вярно в това ,което казваш-номер 1 е подгряващ елемент на горивният филтър ,който се включва при определени градуси.Къде го видя този клапан ,който ще върне нафтата в резервоара и по кой горивопровод ще я върне-по този по който идва ли .

- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Малко отклонение от вапроса
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds
Каква е разликата и има ли такава междо малката и голямата турбина при ТДС-а , а и още нещо примерно изфорсирам на 3-та някаде кам 4000-4500 об. и отпусна педала на газта започва да придрапва,но не винаги е така понякога няма нищо от какво може да е това вазможно ли е да е датчика на коляновия вал колата е е-39 96' 525tds

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ми поне така си ги представям нещата,нагревателя на горивото се включва когато нафтата е мн студена,а специално биодизела трябвало да се подава поне 60 градуса,пък ако имаш представа окаде идват всички мизерии по колата ми кажи какво сменя...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Ми поне така си ги представям нещата,нагревателя на горивото се включва когато нафтата е мн студена,а специално биодизела трябвало да се подава поне 60 градуса,пък ако имаш представа окаде идват всички мизерии по колата ми кажи какво сменя...
Точно така -това е един обикновен нагревател.
За проблема ти-ти сам знаеш причината,имаш въздух в горивопроводите.Вече ти казахме да махнеш твоите филтри-може да смуче някъде от там.Като ги махнеш прегледай целият горивопровод-резервоар,филтър,ГНП,холендровите гайки към ГНП и дюзите,всички маркучи за излишното гориво,които са между дюзите,маркуча от 1-ва дюза към клапана на ГНП и от там обратният горивопровод до резервоара.
И като подхождаш към повредите тръгваш оптимистично-не винаги е най-сложното или най-скъпото.

П.П. И може въздуха да е останал когато си слагал допълнителните филтри-понякога системата не иска да се обезвъздуши сам и трябва ти да и направиш обезвъздушаване-аз лично съм брал подобни ядове при смяна на горивен фиртър.И моля ти се махни онова чудо от снимката

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани