радиатор на парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.02.2007

радиатор на парното

Мнение от nikle » 22 Фев 2007, 11:50

колеги кажете какво да правя предното стъкло за 1-2 дена става цялото в антифрис.радиатора на парното е пукнат.ама за да го видят искат 120лв за сваляне на табло.и не се знаело да ли 6те може да се поправи или 6те трябва нов.пробвах с 2 пресатки ама та6ак :D :D.не се запуши.може ли да сам преебал нешто с тез пресадки?????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Фев 2007, 12:30

Сега:
1- сваляш барчето м/у седалсите-отзад има едно капаче и зад него с 2 болтчета е хванато, има и винт зад копчетата за прозорците.
2-сваляш касетофона после борд. комп., после блока с врътките на климата.(в тая последователност става най - бързо и лесно, защото са обвързани нещата)
3- сваляш барчето от скоростия лост до горе(има скрити винтчета зад корите на жабкота :!: ).
4- има една тръба(черна изкривена ще я видиш) дето се сваля малко кофти, но я махни, щото е по - удобно
5-черната кутия в която е радиатора трябва вече да се вижда идеално, има едни малки 4 броя или 6 бяха щипки, с малка отверка ги махаш и леко издърпваш капака и :shock: ето го Батко ве :mhihi: .
6- Гледай системата да не е под налягане щото ще те опръска :mhihi:
7- Радиатора се крепи с един винт и още два болта там при О-пръстените.
Провери ПЪРВО О-пръстените, щото от тях също прави тая беля и като ги смениш(струват ст., но не им помня размерите) запали колата да загрее и ако имаш пак проблем тогава отивай за радиатор.
После сглобяваш по обратния ред.
Време за работа 3-4 часа при внимателни огледи, безброй цигари и няколко зяпачи.
Таблото не се сваля, но ако имаш желание и време за губене можеш да видиш к`во стаа там.
Радиаторите са 3-вида, така че внимавай да не имат разлика в захвата. Посочената схема от мен е за БЕЕР!!!
Успех! :D
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: София

Мнение от bobby02 » 22 Фев 2007, 14:52

евала брат!по точно и ясно обяснение отдавна не бях срещал!всичко е изброено точно!успех ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Фев 2007, 18:26

И забравих - смени си антифриза и направи промивка на цялата инсталация, щото тея добавки ебават майк.та на водните съединения.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 22 Фев 2007, 19:33

ако ти потрябва радиатор съм на сре6та, имам един 4итав и го давам на добра цена
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.02.2007

Мнение от nikle » 23 Фев 2007, 0:21

Много благодаря за ценната информация.Тея дни 6те видя за какво става на въпрос :D :D.Лека и безаварийна с баварците :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Re: .

Мнение от Kocil » 24 Фев 2007, 1:27

DEO написа:ако ти потрябва радиатор съм на сре6та, имам един 4итав и го давам на добра цена
сори за оффа,ама я кажи някаква цифра за радиатора...не питам за мене,ама може да се наложи за друг човек....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 24 Фев 2007, 1:49

става дума за този вътре в купето(на парното)-80лв
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 24 Фев 2007, 2:15

Арно,можем да сглобим някаква сделка тогава... ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 24 Фев 2007, 7:31

маречков написа:Сега:
1- сваляш барчето м/у седалсите-отзад има едно капаче и зад него с 2 болтчета е хванато, има и винт зад копчетата за прозорците.
2-сваляш касетофона после борд. комп., после блока с врътките на климата.(в тая последователност става най - бързо и лесно, защото са обвързани нещата)
3- сваляш барчето от скоростия лост до горе(има скрити винтчета зад корите на жабкота :!: ).
4- има една тръба(черна изкривена ще я видиш) дето се сваля малко кофти, но я махни, щото е по - удобно
5-черната кутия в която е радиатора трябва вече да се вижда идеално, има едни малки 4 броя или 6 бяха щипки, с малка отверка ги махаш и леко издърпваш капака и :shock: ето го Батко ве :mhihi: .
6- Гледай системата да не е под налягане щото ще те опръска :mhihi:
7- Радиатора се крепи с един винт и още два болта там при О-пръстените.
Провери ПЪРВО О-пръстените, щото от тях също прави тая беля и като ги смениш(струват ст., но не им помня размерите) запали колата да загрее и ако имаш пак проблем тогава отивай за радиатор.
После сглобяваш по обратния ред.
Време за работа 3-4 часа при внимателни огледи, безброй цигари и няколко зяпачи.
Таблото не се сваля, но ако имаш желание и време за губене можеш да видиш к`во стаа там.
Радиаторите са 3-вида, така че внимавай да не имат разлика в захвата. Посочената схема от мен е за БЕЕР!!!
Успех! :D
Евала за обяснението браво :arrow: :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook