радиатор на парното
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
радиатор на парното
колеги кажете какво да правя предното стъкло за 1-2 дена става цялото в антифрис.радиатора на парното е пукнат.ама за да го видят искат 120лв за сваляне на табло.и не се знаело да ли 6те може да се поправи или 6те трябва нов.пробвах с 2 пресатки ама та6ак
.не се запуши.може ли да сам преебал нешто с тез пресадки?????


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Сега:
1- сваляш барчето м/у седалсите-отзад има едно капаче и зад него с 2 болтчета е хванато, има и винт зад копчетата за прозорците.
2-сваляш касетофона после борд. комп., после блока с врътките на климата.(в тая последователност става най - бързо и лесно, защото са обвързани нещата)
3- сваляш барчето от скоростия лост до горе(има скрити винтчета зад корите на жабкота
).
4- има една тръба(черна изкривена ще я видиш) дето се сваля малко кофти, но я махни, щото е по - удобно
5-черната кутия в която е радиатора трябва вече да се вижда идеално, има едни малки 4 броя или 6 бяха щипки, с малка отверка ги махаш и леко издърпваш капака и
ето го Батко ве
.
6- Гледай системата да не е под налягане щото ще те опръска
7- Радиатора се крепи с един винт и още два болта там при О-пръстените.
Провери ПЪРВО О-пръстените, щото от тях също прави тая беля и като ги смениш(струват ст., но не им помня размерите) запали колата да загрее и ако имаш пак проблем тогава отивай за радиатор.
После сглобяваш по обратния ред.
Време за работа 3-4 часа при внимателни огледи, безброй цигари и няколко зяпачи.
Таблото не се сваля, но ако имаш желание и време за губене можеш да видиш к`во стаа там.
Радиаторите са 3-вида, така че внимавай да не имат разлика в захвата. Посочената схема от мен е за БЕЕР!!!
Успех!
1- сваляш барчето м/у седалсите-отзад има едно капаче и зад него с 2 болтчета е хванато, има и винт зад копчетата за прозорците.
2-сваляш касетофона после борд. комп., после блока с врътките на климата.(в тая последователност става най - бързо и лесно, защото са обвързани нещата)
3- сваляш барчето от скоростия лост до горе(има скрити винтчета зад корите на жабкота

4- има една тръба(черна изкривена ще я видиш) дето се сваля малко кофти, но я махни, щото е по - удобно
5-черната кутия в която е радиатора трябва вече да се вижда идеално, има едни малки 4 броя или 6 бяха щипки, с малка отверка ги махаш и леко издърпваш капака и


6- Гледай системата да не е под налягане щото ще те опръска

7- Радиатора се крепи с един винт и още два болта там при О-пръстените.
Провери ПЪРВО О-пръстените, щото от тях също прави тая беля и като ги смениш(струват ст., но не им помня размерите) запали колата да загрее и ако имаш пак проблем тогава отивай за радиатор.
После сглобяваш по обратния ред.
Време за работа 3-4 часа при внимателни огледи, безброй цигари и няколко зяпачи.
Таблото не се сваля, но ако имаш желание и време за губене можеш да видиш к`во стаа там.
Радиаторите са 3-вида, така че внимавай да не имат разлика в захвата. Посочената схема от мен е за БЕЕР!!!
Успех!

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
И забравих - смени си антифриза и направи промивка на цялата инсталация, щото тея добавки ебават майк.та на водните съединения.
.
ако ти потрябва радиатор съм на сре6та, имам един 4итав и го давам на добра цена
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Re: .
сори за оффа,ама я кажи някаква цифра за радиатора...не питам за мене,ама може да се наложи за друг човек....DEO написа:ако ти потрябва радиатор съм на сре6та, имам един 4итав и го давам на добра цена
.
става дума за този вътре в купето(на парното)-80лв
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Евала за обяснението бравомаречков написа:Сега:
1- сваляш барчето м/у седалсите-отзад има едно капаче и зад него с 2 болтчета е хванато, има и винт зад копчетата за прозорците.
2-сваляш касетофона после борд. комп., после блока с врътките на климата.(в тая последователност става най - бързо и лесно, защото са обвързани нещата)
3- сваляш барчето от скоростия лост до горе(има скрити винтчета зад корите на жабкота).
4- има една тръба(черна изкривена ще я видиш) дето се сваля малко кофти, но я махни, щото е по - удобно
5-черната кутия в която е радиатора трябва вече да се вижда идеално, има едни малки 4 броя или 6 бяха щипки, с малка отверка ги махаш и леко издърпваш капака ието го Батко ве
.
6- Гледай системата да не е под налягане щото ще те опръска![]()
7- Радиатора се крепи с един винт и още два болта там при О-пръстените.
Провери ПЪРВО О-пръстените, щото от тях също прави тая беля и като ги смениш(струват ст., но не им помня размерите) запали колата да загрее и ако имаш пак проблем тогава отивай за радиатор.
После сглобяваш по обратния ред.
Време за работа 3-4 часа при внимателни огледи, безброй цигари и няколко зяпачи.
Таблото не се сваля, но ако имаш желание и време за губене можеш да видиш к`во стаа там.
Радиаторите са 3-вида, така че внимавай да не имат разлика в захвата. Посочената схема от мен е за БЕЕР!!!
Успех!


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани