Моля за съвет м42 или м44 да си взема ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Един глас от мен за М44. По-нов модел, по-еластичен както спомена Mollov, и още 2 плюса относно повдигачите и устройството за отчитане на постъпващия въздух. Повдигачите са с по-дълъг живот, а air mass meter отчита масата , а не количеството на въздуха посредством дебитомера при М42. Както знаем едно и също количество въздух с различна температура има различна маса. В случая отчитането е много по-точно при М44, в сравнение с М42. Колкото до коляновия вал и биели от ковано желязо на М42, едва ли е толкова важно, ако не се използва за турбиниране. На последно място мога да добавя и предимството на електрическата перка на охлаждането в сравнение със силиконовата такава. Първо охлаждането е по-ефективно и второ няма загуба на мощност и повишавене на разхода на гориво в топлите летни месеци.
Първо охлаждането е по-ефективно и второ няма загуба на мощност и повишавене на разхода на гориво в топлите летни месеци.
Абсолютно съгласен със всичко, и това за масата на въздуха е много правилно.
Как ти дойде на ум, че охлаждането е по-ефективно с перка обаче?! Според мен не е по-ефективно, а е просто по-дуракоустойчиво, понеже шансът за дефект е сведен до минимум. Не мисля че с виското има някакво повишаване на разхода или загуба на мощност.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
В момента единсвеният мотор от е36ците бих си взел м42 цифра е написано по-темите точно за него ...даже и Иво(Лудия ГСМ ) направи уникален турбо проект именно с такъв мотор ,там е описано доста подробно и колоритно за какво става дума ...сравняване на биели има и доста други работи ....
Иначе и Е30 искам

Иначе и Е30 искам



- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
DirtySouth написа:че то има и М42 с 2 бега и дигитален климатроник даже съм виждал М42 с бегове на вратите
Да моето е М42 и е с еър бегове, и наистина М42 е по здравият дригател, ама най много зависи от това как екарано и колко е потдържано БМВ-нцето
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
liloff написа:Първо охлаждането е по-ефективно и второ няма загуба на мощност и повишавене на разхода на гориво в топлите летни месеци.
Абсолютно съгласен със всичко, и това за масата на въздуха е много правилно.
Как ти дойде на ум, че охлаждането е по-ефективно с перка обаче?! Според мен не е по-ефективно, а е просто по-дуракоустойчиво, понеже шансът за дефект е сведен до минимум. Не мисля че с виското има някакво повишаване на разхода или загуба на мощност.
Има минимална загуба на мощност при зацепване на виското. Предишните ми 2 коли бяха с виско. Сегашната е М42 с ел. перка, поставена допълнително като екстра от предишния собственик. Има минимална разлика в динамичните качества между двата вида охлаждане, която се усеща предимно при потегляне от място на първа скорост.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Колега, я вземи по-запазеният че този спор ще се проточи до .........
Иначе моето мнение е М44! Все пак вярвам че инжинерите от Мюнхен си знаят работата
Иначе моето мнение е М44! Все пак вярвам че инжинерите от Мюнхен си знаят работата

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
И мен не ме кефят тия ел. перки, виското е много по-красиво решение. Супер елементарно и ефективно и лесно за проверка за повреда и няма излишно преобразуване на механичната енергия в електрическа. Според мен предимството на ел. перката е само това, че може да се контролира от компютър.
We love you Ronnie!
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Alexi написа:измежду М42 и М44 бих избрал М52
м52 - големото дърво, особено по-късните версии са с алуминиев блок, двоен ванос, и за нищо не стаат, а блока често не издържа даже и в атмосферен вариант, особено ако се кара с бензин с по-височко съдържание на сяра и е произведен преди 98. само за справка ///М двигателите и до ден днешен излизат само с чугунен блок ! това от колегата за турбоконверсиите

I'm slowly drifting


- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Колега ако наистина искаш да караш здраво и изпитано от времето БМВ вземи си Е 30 ИС М42 от време на време излизат много хубави обяви тук във форума. Аз карам Е 36 ИС М 42 но с радост бих я заменил за Е 30ис просто това е класиката .... 

свн
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани