помпен елемент за 318 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от pifonsky » 07 Окт 2010, 7:23

Пали колега, но колкото повече изстива толкова повече върти при паленето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от Nasko_325TD » 08 Окт 2010, 12:11

Колега.Търси проблема някъде по горивните мъркучи-гълта въздух.Въобще не е помпен елемент.
Колата има тудно палене когато е топла при роблем с попен елемент.
Къде си ходил да ти гледат колата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от hakerizanov » 08 Окт 2010, 12:20

Наско струва ми се че насочваш колегата към ангренаж. той самия спомена по-горе че го е сменял преди 12-ина хиляди км
I think things -- and they happen...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от vld » 08 Окт 2010, 13:56

Нищо непречи да е сложил някакви измислени вериги, да не е зацепена добре помпата или да има безброй течове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от hakerizanov » 08 Окт 2010, 14:08

колега мисля че ти писах и на лично, ако не съм значи се бъркам. според мен ти е зададено някакво предварение на помпата. в единия случай ще пали по-трудно топла но ще върви повече от нормално. в другия случай ще пали чакмак но няма да върви като хората. зависи накъде е завъртяна. според мен иди някъде в дизел сервиз, ама да са грамотни майсторите
I think things -- and they happen...

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 7.08.2010
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: 318tds

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от 4efin » 08 Окт 2010, 14:17

аз го имам същия проблем мислех че е от оплатненията но ги смених и ефекта е сьщия пак вьртя доста като е топла а като се включи подгрева палилесно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от pifonsky » 08 Окт 2010, 15:01

Ами веригите са от ауто плюс, мисля че на кутиите пешеше Germany. Колко ти взеха за смяната на гарнетурите /всичките със семеринга ли/- към колегата който има същият проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от Nasko_325TD » 08 Окт 2010, 15:06

Веригите нямат общо с студения старт когато са разтегнати.Поне така пише от прочетеното във форума.
Значи има пробив във системата и гълта въздух.Не съм писал за вериги.
Смени си мъркучите за обратната нафта.смени си мъркучите за входящата нафта,смени си тапата на последната дюза,отвори и виж как са мъркучите при помпата (потопяемата).
Значи при нови вериги помпата трябва да е към калника(не максимално),а при по стари(разстегнати)-към блока на мотора.
Значи ак оси сменил всички елементи по веригите,помпатя трябва да е повече към калника,но не мисл,че ще имаш проблеми с ГНП-то.
Търси за въздух в системата.И после тръгвай със сложните ремонти и най-вече скъпи!!!!!! :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от hakerizanov » 08 Окт 2010, 22:59

колега абе не се сетих по-рано да те питам. я кажи как е на вървене колата в това състояние? върви ли добре или е спъната?
I think things -- and they happen...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от pifonsky » 09 Окт 2010, 12:40

Че то на колата нищо и няма само и тече нафтата и трудно пали топла.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от pifonsky » 09 Окт 2010, 19:06

Според мен добре аз друго като моето не съм карал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от hakerizanov » 09 Окт 2010, 19:20

щом на вървене е добре, даже казваш че върви доста, ме навеждаш на мисълта, че има предварение на помпата. ходи в сервиза да ти оправят гумичките. след това им кажи да ти е преместят на средата (без предварение) и тествай пак. палене, вървеж...
I think things -- and they happen...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от pifonsky » 14 Окт 2010, 7:03

Ами аз като я занеса да и сменят оплатненията нали ще се разглоби на части помпата и ще се види дали е износен елемента.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от vld » 14 Окт 2010, 9:51

pifonsky написа:Ами аз като я занеса да и сменят оплатненията нали ще се разглоби на части помпата и ще се види дали е износен елемента.

той на външен вид няма какво да го гледат, закача се на стенд и се гледа в реално време какво налягане прави :!: ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: помпен елемент за 318 тдс

Мнение от Nasko_325TD » 14 Окт 2010, 10:17

Дамм таак е не могат на око да кажат,защото разликата е в микрони! ;)
Остави го този елемент ти амира.
Щом като пистине не пали може да е от много други работи,но не и то него!
Провери ли си всички мъркучи?Дори и съвсем малко да имаш омазнено по някой мъркуч,може от там да то идва дефекта на паленето.Понеже когато колата престои да истине до синята зона или малко преди синята зона,времето е достатъчно за да нагълта въздух.
Виж си старетера как е.Отиди да ти замерят и акомулатора.
При мен братле когато помпеният елемент беше заминал,не палеше загряла на нормална работна температура дори и с нови вериги.Смених и елемента и пак палеше мъчно топла(лятото особенно) и накрая си смених и стартера и акомулатора,и се оправиха нещата.Та затва ти казвам започни от по евтните неща.
И да ако искаш да видиш помпата качи я на стенд и ще разбереш какво е положението,но трика с водата помага ще ти кажа защо.

Защото когато колата е загряла и нафтата е згряла.А когато нафтата е згряла вече няма същата гъстота и елемента не може да нагнети до дюзите.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook