помпен елемент за 318 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: помпен елемент за 318 тдс
Пали колега, но колкото повече изстива толкова повече върти при паленето.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: помпен елемент за 318 тдс
Колега.Търси проблема някъде по горивните мъркучи-гълта въздух.Въобще не е помпен елемент.
Колата има тудно палене когато е топла при роблем с попен елемент.
Къде си ходил да ти гледат колата?
Колата има тудно палене когато е топла при роблем с попен елемент.
Къде си ходил да ти гледат колата?
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: помпен елемент за 318 тдс
Наско струва ми се че насочваш колегата към ангренаж. той самия спомена по-горе че го е сменял преди 12-ина хиляди км
I think things -- and they happen...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: помпен елемент за 318 тдс
Нищо непречи да е сложил някакви измислени вериги, да не е зацепена добре помпата или да има безброй течове.

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: помпен елемент за 318 тдс
колега мисля че ти писах и на лично, ако не съм значи се бъркам. според мен ти е зададено някакво предварение на помпата. в единия случай ще пали по-трудно топла но ще върви повече от нормално. в другия случай ще пали чакмак но няма да върви като хората. зависи накъде е завъртяна. според мен иди някъде в дизел сервиз, ама да са грамотни майсторите
I think things -- and they happen...
- 4efin
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 7.08.2010
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: 318tds
Re: помпен елемент за 318 тдс
аз го имам същия проблем мислех че е от оплатненията но ги смених и ефекта е сьщия пак вьртя доста като е топла а като се включи подгрева палилесно
Re: помпен елемент за 318 тдс
Ами веригите са от ауто плюс, мисля че на кутиите пешеше Germany. Колко ти взеха за смяната на гарнетурите /всичките със семеринга ли/- към колегата който има същият проблем.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: помпен елемент за 318 тдс
Веригите нямат общо с студения старт когато са разтегнати.Поне така пише от прочетеното във форума.
Значи има пробив във системата и гълта въздух.Не съм писал за вериги.
Смени си мъркучите за обратната нафта.смени си мъркучите за входящата нафта,смени си тапата на последната дюза,отвори и виж как са мъркучите при помпата (потопяемата).
Значи при нови вериги помпата трябва да е към калника(не максимално),а при по стари(разстегнати)-към блока на мотора.
Значи ак оси сменил всички елементи по веригите,помпатя трябва да е повече към калника,но не мисл,че ще имаш проблеми с ГНП-то.
Търси за въздух в системата.И после тръгвай със сложните ремонти и най-вече скъпи!!!!!!
Значи има пробив във системата и гълта въздух.Не съм писал за вериги.
Смени си мъркучите за обратната нафта.смени си мъркучите за входящата нафта,смени си тапата на последната дюза,отвори и виж как са мъркучите при помпата (потопяемата).
Значи при нови вериги помпата трябва да е към калника(не максимално),а при по стари(разстегнати)-към блока на мотора.
Значи ак оси сменил всички елементи по веригите,помпатя трябва да е повече към калника,но не мисл,че ще имаш проблеми с ГНП-то.
Търси за въздух в системата.И после тръгвай със сложните ремонти и най-вече скъпи!!!!!!

- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: помпен елемент за 318 тдс
колега абе не се сетих по-рано да те питам. я кажи как е на вървене колата в това състояние? върви ли добре или е спъната?
I think things -- and they happen...
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: помпен елемент за 318 тдс
щом на вървене е добре, даже казваш че върви доста, ме навеждаш на мисълта, че има предварение на помпата. ходи в сервиза да ти оправят гумичките. след това им кажи да ти е преместят на средата (без предварение) и тествай пак. палене, вървеж...
I think things -- and they happen...
Re: помпен елемент за 318 тдс
Ами аз като я занеса да и сменят оплатненията нали ще се разглоби на части помпата и ще се види дали е износен елемента.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: помпен елемент за 318 тдс
pifonsky написа:Ами аз като я занеса да и сменят оплатненията нали ще се разглоби на части помпата и ще се види дали е износен елемента.
той на външен вид няма какво да го гледат, закача се на стенд и се гледа в реално време какво налягане прави



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: помпен елемент за 318 тдс
Дамм таак е не могат на око да кажат,защото разликата е в микрони! 
Остави го този елемент ти амира.
Щом като пистине не пали може да е от много други работи,но не и то него!
Провери ли си всички мъркучи?Дори и съвсем малко да имаш омазнено по някой мъркуч,може от там да то идва дефекта на паленето.Понеже когато колата престои да истине до синята зона или малко преди синята зона,времето е достатъчно за да нагълта въздух.
Виж си старетера как е.Отиди да ти замерят и акомулатора.
При мен братле когато помпеният елемент беше заминал,не палеше загряла на нормална работна температура дори и с нови вериги.Смених и елемента и пак палеше мъчно топла(лятото особенно) и накрая си смених и стартера и акомулатора,и се оправиха нещата.Та затва ти казвам започни от по евтните неща.
И да ако искаш да видиш помпата качи я на стенд и ще разбереш какво е положението,но трика с водата помага ще ти кажа защо.
Защото когато колата е загряла и нафтата е згряла.А когато нафтата е згряла вече няма същата гъстота и елемента не може да нагнети до дюзите.

Остави го този елемент ти амира.
Щом като пистине не пали може да е от много други работи,но не и то него!
Провери ли си всички мъркучи?Дори и съвсем малко да имаш омазнено по някой мъркуч,може от там да то идва дефекта на паленето.Понеже когато колата престои да истине до синята зона или малко преди синята зона,времето е достатъчно за да нагълта въздух.
Виж си старетера как е.Отиди да ти замерят и акомулатора.
При мен братле когато помпеният елемент беше заминал,не палеше загряла на нормална работна температура дори и с нови вериги.Смених и елемента и пак палеше мъчно топла(лятото особенно) и накрая си смених и стартера и акомулатора,и се оправиха нещата.Та затва ти казвам започни от по евтните неща.
И да ако искаш да видиш помпата качи я на стенд и ще разбереш какво е положението,но трика с водата помага ще ти кажа защо.
Защото когато колата е загряла и нафтата е згряла.А когато нафтата е згряла вече няма същата гъстота и елемента не може да нагнети до дюзите.
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани