ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 15 Юни 2012, 17:33

vladi_a_i написа:
rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря :ok: :bchug:

Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735

:) Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Yanko Petrov » 15 Юни 2012, 19:28

Yanko Petrov написа:Колеги, ще купувам хидравлична помпа за М43Б16 и момчето, което я продава, ме пита дали моята е същата като неговата, т.е. били два вида :dunno: Къде да гледам за разлики евентуално? Или да сравня номерата на табелката? Ето я неговата, на моята нямам снимка засега: download/file.php?id=172787&mode=view


Благодаря на колегата katra_fm :bchug: Помпите са с разлики в закачването на маркучите, също така са ZF и LUK. В случая моята и на момчето, от което искам да купя, са LUK и двете, а и снимах моята и са с еднакви номера.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 16 Юни 2012, 1:32

rhase написа:
vladi_a_i написа:
rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря :ok: :bchug:

Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735

:) Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям :bchug:

Долен, горен... май говориш за маркучите на подгрева, щото към клапана ходи един маркуч, от капака на главата. Като го смениш и усетиш разликата сподели с какво е "по-добре". :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от lancerpor » 16 Юни 2012, 1:46

Имам проблем с таблото. По-точно с километража. Работи когато си поиска... Оборотомера и вс. други работи си работят идеално, само километража забива от време на време и се оправя от само себе си или с почукване по таблото. Някаква детска болежка ли е това... или е нещо по-сериозно и къде да търся проблема? :paranoid:

П.С. Когато колата е изгасена километража седи на около 20км/ч и когато правя чека на таблото стига не стига до 260км/ч :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 16 Юни 2012, 1:51

Вероятно таблото е за смяна. Вземи от приятел да пробваш и виж как е положението.

Щом с почукване се оправя и на чека се проваля, би трябвало да ти е ясно, че е там проблема.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Angelov91 » 16 Юни 2012, 2:32

Колеги навярно много ще ми се смеят на този въпрос , но къде се намира номера на двигателя на Е36 купе ако има значение :oops: :oops: :oops:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: 318i
Мечтае да кара: BMW xDrive

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rednex1 » 16 Юни 2012, 8:35

Angelov91 написа:Колеги навярно много ще ми се смеят на този въпрос , но къде се намира номера на двигателя на Е36 купе ако има значение :oops: :oops: :oops:

На моя талон за номер на двигател пише: "Без номер".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 16 Юни 2012, 9:27

~Мишо~ написа:
rhase написа:
vladi_a_i написа:
rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря :ok: :bchug:

Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735

:) Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям :bchug:

Долен, горен... май говориш за маркучите на подгрева, щото към клапана ходи един маркуч, от капака на главата. Като го смениш и усетиш разликата сподели с какво е "по-добре". :mhihi:

Нене колега, знам ги че са 2.
1. Който идва от капака на клапаните и влиза в клапана за картерните
2. Който излиза от клапана за картерните и слиза надолу някъде :)
Идната седмица ще го сменя най-вероятно и ще споделя...ако не беше ирония въпроса ти :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Iceland
Пол: Мъж
Кара: ше за стария E36 Team Sofia
Мечтае да кара: M3 E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Чанев » 16 Юни 2012, 12:03

Друго изникна :no: :no: Седалката на купето ми се прецака,не иска да се наведе натискам и ръчките отстрани въобще си ходят нагоре надоло как си искат някакви идей?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от lancerpor » 16 Юни 2012, 12:18

Жилото се е разкачило. Сваляш кората зад седалката и ще ти стане ясно кое как е :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Iceland
Пол: Мъж
Кара: ше за стария E36 Team Sofia
Мечтае да кара: M3 E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Чанев » 16 Юни 2012, 12:39

А как се сваля въпросната кора?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 16 Юни 2012, 14:16

rhase написа:
~Мишо~ написа:
rhase написа:
vladi_a_i написа:
rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря :ok: :bchug:

Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735

:) Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям :bchug:

Долен, горен... май говориш за маркучите на подгрева, щото към клапана ходи един маркуч, от капака на главата. Като го смениш и усетиш разликата сподели с какво е "по-добре". :mhihi:

Нене колега, знам ги че са 2.
1. Който идва от капака на клапаните и влиза в клапана за картерните
2. Който излиза от клапана за картерните и слиза надолу някъде :)
Идната седмица ще го сменя най-вероятно и ще споделя...ако не беше ирония въпроса ти :D

Колега,маркуча е един..нещо се бъркаш.Изхода на газовете от клапана влизат директно през колекторите дето е мястото на клапана.Имаш два по малки маркуча който греят плочката на дросела,да не би да се бъркаш с тях...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 27.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: напред с вратите
Мечтае да кара: M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Angelov91 » 16 Юни 2012, 17:27

rednex1 написа:
Angelov91 написа:Колеги навярно много ще ми се смеят на този въпрос , но къде се намира номера на двигателя на Е36 купе ако има значение :oops: :oops: :oops:

На моя талон за номер на двигател пише: "Без номер".



Ако има къде да го търся на самия двигател ли се намира . Не питам на талона къде го пише
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Делян » 16 Юни 2012, 20:50

Чанев написа:А как се сваля въпросната кора?

Зависи с кой салон си. Пусни снимка и ще получиш отговор :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 16 Юни 2012, 21:20

vladi_a_i написа:
rhase написа:
~Мишо~ написа:
rhase написа:
vladi_a_i написа:
rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря :ok: :bchug:

Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735

:) Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям :bchug:

Долен, горен... май говориш за маркучите на подгрева, щото към клапана ходи един маркуч, от капака на главата. Като го смениш и усетиш разликата сподели с какво е "по-добре". :mhihi:

Нене колега, знам ги че са 2.
1. Който идва от капака на клапаните и влиза в клапана за картерните
2. Който излиза от клапана за картерните и слиза надолу някъде :)
Идната седмица ще го сменя най-вероятно и ще споделя...ако не беше ирония въпроса ти :D

Колега,маркуча е един..нещо се бъркаш.Изхода на газовете от клапана влизат директно през колекторите дето е мястото на клапана.Имаш два по малки маркуча който греят плочката на дросела,да не би да се бъркаш с тях...


Май май направо си ги бъркам. Мислех че отдолу излиза един ама сигурно е подгрева (за който хабер си нямам) :bowdown: мерси на колегите, понеделник това ми е задачата :bchug: :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook