ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря![]()
Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735


- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Yanko Petrov написа:Колеги, ще купувам хидравлична помпа за М43Б16 и момчето, което я продава, ме пита дали моята е същата като неговата, т.е. били два видаКъде да гледам за разлики евентуално? Или да сравня номерата на табелката? Ето я неговата, на моята нямам снимка засега: download/file.php?id=172787&mode=view
Благодаря на колегата katra_fm

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
rhase написа:vladi_a_i написа:rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря![]()
Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям
Долен, горен... май говориш за маркучите на подгрева, щото към клапана ходи един маркуч, от капака на главата. Като го смениш и усетиш разликата сподели с какво е "по-добре".

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Имам проблем с таблото. По-точно с километража. Работи когато си поиска... Оборотомера и вс. други работи си работят идеално, само километража забива от време на време и се оправя от само себе си или с почукване по таблото. Някаква детска болежка ли е това... или е нещо по-сериозно и къде да търся проблема?
П.С. Когато колата е изгасена километража седи на около 20км/ч и когато правя чека на таблото стига не стига до 260км/ч

П.С. Когато колата е изгасена километража седи на около 20км/ч и когато правя чека на таблото стига не стига до 260км/ч


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Вероятно таблото е за смяна. Вземи от приятел да пробваш и виж как е положението.
Щом с почукване се оправя и на чека се проваля, би трябвало да ти е ясно, че е там проблема.
Щом с почукване се оправя и на чека се проваля, би трябвало да ти е ясно, че е там проблема.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги навярно много ще ми се смеят на този въпрос , но къде се намира номера на двигателя на Е36 купе ако има значение




- rednex1
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
- Мечтае да кара: BMW xDrive
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Angelov91 написа:Колеги навярно много ще ми се смеят на този въпрос , но къде се намира номера на двигателя на Е36 купе ако има значение![]()
![]()
На моя талон за номер на двигател пише: "Без номер".
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
~Мишо~ написа:rhase написа:vladi_a_i написа:rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря![]()
Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям
Долен, горен... май говориш за маркучите на подгрева, щото към клапана ходи един маркуч, от капака на главата. Като го смениш и усетиш разликата сподели с какво е "по-добре".
Нене колега, знам ги че са 2.
1. Който идва от капака на клапаните и влиза в клапана за картерните
2. Който излиза от клапана за картерните и слиза надолу някъде

Идната седмица ще го сменя най-вероятно и ще споделя...ако не беше ирония въпроса ти

- Чанев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Iceland
- Пол: Мъж
- Кара: ше за стария E36 Team Sofia
- Мечтае да кара: M3 E36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Друго изникна
Седалката на купето ми се прецака,не иска да се наведе натискам и ръчките отстрани въобще си ходят нагоре надоло как си искат някакви идей?


- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Жилото се е разкачило. Сваляш кората зад седалката и ще ти стане ясно кое как е 


- Чанев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Iceland
- Пол: Мъж
- Кара: ше за стария E36 Team Sofia
- Мечтае да кара: M3 E36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А как се сваля въпросната кора?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
rhase написа:~Мишо~ написа:rhase написа:vladi_a_i написа:rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря![]()
Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям
Долен, горен... май говориш за маркучите на подгрева, щото към клапана ходи един маркуч, от капака на главата. Като го смениш и усетиш разликата сподели с какво е "по-добре".
Нене колега, знам ги че са 2.
1. Който идва от капака на клапаните и влиза в клапана за картерните
2. Който излиза от клапана за картерните и слиза надолу някъде![]()
Идната седмица ще го сменя най-вероятно и ще споделя...ако не беше ирония въпроса ти
Колега,маркуча е един..нещо се бъркаш.Изхода на газовете от клапана влизат директно през колекторите дето е мястото на клапана.Имаш два по малки маркуча който греят плочката на дросела,да не би да се бъркаш с тях...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
rednex1 написа:Angelov91 написа:Колеги навярно много ще ми се смеят на този въпрос , но къде се намира номера на двигателя на Е36 купе ако има значение![]()
![]()
На моя талон за номер на двигател пише: "Без номер".
Ако има къде да го търся на самия двигател ли се намира . Не питам на талона къде го пише
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Чанев написа:А как се сваля въпросната кора?
Зависи с кой салон си. Пусни снимка и ще получиш отговор

- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
vladi_a_i написа:rhase написа:~Мишо~ написа:rhase написа:vladi_a_i написа:rhase написа:Колеги, някой смъквал/сменял ли е клапана за картерните газове на м42? Долният маркуч как се сваля? Трябва ли да се свали горната част на колектора че голяма теснотия е там... Благодаря![]()
Изолирай го...едно главоболие по малко..gallery/image_page.php?album_id=500&image_id=36735Здравей колега. Минах и през този етап и прегледах темите за изолиране вкл. тази снимка, но нещо ме човърка че и така не е добре ми се иска да го сменя. Планирал съм го като разход, само исках да знам какво да очаквам бърникайки, че нещо не му виждам края на долния маркуч. Чел съм че влиза някъде около щеката за маслото май, но моят ми се вижда като да завива по скоро към блока. Благодаря все пак, ще го уча докато го сменям
Долен, горен... май говориш за маркучите на подгрева, щото към клапана ходи един маркуч, от капака на главата. Като го смениш и усетиш разликата сподели с какво е "по-добре".
Нене колега, знам ги че са 2.
1. Който идва от капака на клапаните и влиза в клапана за картерните
2. Който излиза от клапана за картерните и слиза надолу някъде![]()
Идната седмица ще го сменя най-вероятно и ще споделя...ако не беше ирония въпроса ти
Колега,маркуча е един..нещо се бъркаш.Изхода на газовете от клапана влизат директно през колекторите дето е мястото на клапана.Имаш два по малки маркуча който греят плочката на дросела,да не би да се бъркаш с тях...
Май май направо си ги бъркам. Мислех че отдолу излиза един ама сигурно е подгрева (за който хабер си нямам)



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани