Тая тапа изпадна при измиване на двигателя. От къде е? (pic)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1580
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от PeReZ » 26 Окт 2008, 15:46

Така е, в живота няма пълно щастие.
Днес имаш "тапата", но не знаеш как да я използваш, а утре когато вече знаеш как се използва, тапата вече я няма.
С много неща се случва това в живота. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 05 Ное 2008, 15:26

Гледам, че коментирате тапата беглец и в бисерите, ама аз да попитам нещо..
Преди няколко дни щях да спра в един камион, щото волана ми замръзна и едвам успях да завия - това амортесьорче, за което е предназначена въпросната тапа се беше свило нагоре и не можеше да обтяга ремъка, та нито хидравлика, нито водна помпа, ни генератор работеше.. Върнах го в обратно положение, като му показах дръжката на един чук :mhihi: и за сега всичко е наред..

Въпросът ми е - каква може да е причината да се свие амортесьорчето и да остане в свито положение? Ако пробвам да го смажа с WD40 дали бих улеснил работата му? Сега като карам имам едно на ум, да не вземе пак да ми изиграе тоя номер, че да не се претрепя някъде... А гледам го малко някво, а над 100лв ще е май..
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 05 Ное 2008, 15:37

Моето струваше 117 лв. още когато купих колата...Ако се видим някой път да ти го покажа моето на какво приличаше след като свалиха ремъците за смяна!!! :mhihi:
Всичко се разпиля...направо ако не бях тръгнал да ги сменям тия ремъци не знам точно след колко км. щеше да ми е разпилян маторя... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 769
Регистриран на: 7.09.2004
Местоположение: Bulgaria | Cyprus
Пол: Мъж
Кара: Third E36 :)
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: За тез пари...

Мнение от ///M3-E36 » 05 Ное 2008, 16:08

Що да ти е разпилян мотора бе колега? Аз около километър карах така - ремъка хлабав и ролките не се въртят.. На завоя на практикер стана ситуацията и от там до у нас знаеш колко е пътя ;)
Изображение

Vlados написа:Ебати гадните коли, тея и да ми ги подаряват... пак ще ги купя :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 05 Ное 2008, 16:48

///M3-E36 написа:Що да ти е разпилян мотора бе колега? Аз около километър карах така - ремъка хлабав и ролките не се въртят.. На завоя на практикер стана ситуацията и от там до у нас знаеш колко е пътя ;)


Колега,когато алтернатора ми сдаде багажа свалях ремъка(естествено :uups: ) и профилактично омазах с ВД-40 въпросното амортисиорче.Нямам представа дали е било тръгнало или не,но се разглоби цялото :mhihi: .До ден днешен работи безупречно,да чукна на дърво!!Но при смяна на ремъците,задължително и то ще бъде подменено :) .Та по-добре си смени амортисиорчето с ремъците,за да ти е мирна главата ;) .Успех!!
Изображение

ИС-пушил ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: BlacK Sea
Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
Мечтае да кара: Ферари ф 40
Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация

Мнение от Mishel_Vaian » 05 Ное 2008, 19:21

Тва май от пароструйката с която е мит мотора :mhihi:
My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 05 Ное 2008, 20:58

Амортесьорчето щом е заяло го сменяй с ново- то си има живот колкото и ролките и ремъците, сменя се заедно с тях.

пп. Колеги бащински ви призовавам ЗА БОГА не смазвайте с WD40. Тази гняс разяжда всичко: метал, пластмаса, графит, съответно и четките на моторчето на парното - това никога няма да го забравя :mhihi: . Има един куп масла и греси с които могат да се правят експерименти. WD40 се ползва само когато нещо е клеясало с цел да се развие , и след това същото се измива или изхвърля ако е ненужно!

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 28.10.2008
Местоположение: Radnevo/ St.zagora

Мнение от himera » 06 Ное 2008, 0:34

колега ако варви колата значе че може и без нея

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 06 Ное 2008, 0:51

Абе такава тема само в подфорум е36 може да има!:mhihi:
3 страници за 1 тапа!Както казвам аз щом е паднала и колата си работи значи не и е било там мястото!
Винаги като се сглобява нещо остават части и при тази тапа е така.
А щом и се е загубила значи и е писнало да стой на мястото си и е решила да обиколи и тя свят да види! :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook