316>>320 приключението завърши СНИМКИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
стан написа:То голяма далавера от 16-ка да направиш 20ка
То щото ис е най-големата далавера
ПС Не е проблем да се кара с пружините от 16ката, спирачките ще издеянат за известно време, генерацията е коренно различна, може да си оставиш и 16ковия кардан, но е за препоръчване да смениш предната част, щото на 16ковия има едно железо дето е сложено за въртящ момент на 16ката. Другото е лсено. А и тая операция е за около 10-12 часа да се смени маторя и да тръгне колата, не ме питай отде знам, че и мойта е синя

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
marianski_80 написа:колега аз поне незная ама ако някой знае може да каже все пак ,защото всеки много отворен тук , а сега на колегата никой не казва това което той пита за инсталацията и т.н.Успех
Ми сигурно щото е писано доста пъти, особенно напоследък.


super_mario написа:колеги имам една питанка дали по инсталацията ще има голяма заигравка?
Ако мотора е свален от е36 няма проблем, М50 и М40 ги няма с ЕВС-и така, че директно навиваш буксите и палиш.
ПС Престанете с това окачване. е36цата я карах 6-7 месеца с оригиналното си 16ково окачване и спирачки и нямаше грижи. Хубаво да се мине на дискове отзад и на вентилирани отпред, ама не само заради мотора а по принцип. Стабилизиращата щанга опира с малко, с 4 цилиндровата си карах сума време, като я сменяш, поне си търси най-дебелата за сериините 26мм. Като си правиш спирачките занапред и окачването си сложи и отзад щанга, че сега най-вероятно нямаш изобщо, сложи си 18мм, ту е най-дебелата за сериините. Ако нямаш големия радиатор и с малкия може да си караш спокойно, ако всичко е наред по охлаждането янам да имаш грижи.
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
sonny написа:super_mario написа:колеги имам една питанка дали по инсталацията ще има голяма заигравка?
Ако мотора е свален от е36 няма проблем, М50 и М40 ги няма с ЕВС-и така, че директно навиваш буксите и палиш.
ПС Престанете с това окачване. е36цата я карах 6-7 месеца с оригиналното си 16ково окачване и спирачки и нямаше грижи. Хубаво да се мине на дискове отзад и на вентилирани отпред, ама не само заради мотора а по принцип. Стабилизиращата щанга опира с малко, с 4 цилиндровата си карах сума време, като я сменяш, поне си търси най-дебелата за сериините 26мм. Като си правиш спирачките занапред и окачването си сложи и отзад щанга, че сега най-вероятно нямаш изобщо, сложи си 18мм, ту е най-дебелата за сериините. Ако нямаш големия радиатор и с малкия може да си караш спокойно, ако всичко е наред по охлаждането янам да имаш грижи.
мерси колега за изчарпателният ти отговор да си жив и здрав

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
super_mario написа:sonny написа:super_mario написа:колеги имам една питанка дали по инсталацията ще има голяма заигравка?
Ако мотора е свален от е36 няма проблем, М50 и М40 ги няма с ЕВС-и така, че директно навиваш буксите и палиш.
ПС Престанете с това окачване. е36цата я карах 6-7 месеца с оригиналното си 16ково окачване и спирачки и нямаше грижи. Хубаво да се мине на дискове отзад и на вентилирани отпред, ама не само заради мотора а по принцип. Стабилизиращата щанга опира с малко, с 4 цилиндровата си карах сума време, като я сменяш, поне си търси най-дебелата за сериините 26мм. Като си правиш спирачките занапред и окачването си сложи и отзад щанга, че сега най-вероятно нямаш изобщо, сложи си 18мм, ту е най-дебелата за сериините. Ако нямаш големия радиатор и с малкия може да си караш спокойно, ако всичко е наред по охлаждането янам да имаш грижи.
мерси колега за изчарпателният ти отговор да си жив и здрав
Ми аз бях пуснал една тема за тоз мод, ама заради едно докторче специалист и доцент на науките го изтрих, щото шанса е лесен, ама другото си е ебало майката брато

- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
да брат така е 

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
добавих още две снимчици от днес да видите моята красавица как е сега
това има няма сме направили за към 7-8 часа работено по колата утре престои обслужването на новия двигател като ремаци и ролки и филтри докато е на земята,че така ще ни е по лесно и сме готови за поставянето 


БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Давай батка,няма да се оставяш да ти убиват мерака,явно си ентусиаст и заслужаваш адмирации.После като се вманичаиш още повече и ще почнеш да обръщаш водките в пари за туй онуй по БМВ-то.Знам го от личен опит хахаха.Голяма краста е.Ама малко време ще сме живи а много време умрели,така че БМВ религията ще я изповядваме докато можем.Айде,че да почваме с дрифта.Макар че аз ще се позабавя ,че имам да сменям десни врати и броня от този дрифт хахаха.
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
Dream_BMW написа:Давай батка,няма да се оставяш да ти убиват мерака,явно си ентусиаст и заслужаваш адмирации.После като се вманичаиш още повече и ще почнеш да обръщаш водките в пари за туй онуй по БМВ-то.Знам го от личен опит хахаха.Голяма краста е.Ама малко време ще сме живи а много време умрели,така че БМВ религията ще я изповядваме докато можем.Айде,че да почваме с дрифта.Макар че аз ще се позабавя ,че имам да сменям десни врати и броня от този дрифт хахаха.
хайде прави я че ще ги нареждаме брат на линията после

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
Нещата вървят към приключване, но нека да запалим че...
При положение че доста хора взеха отношение по темата, имаше ценни съвети, е редно да споделим малко опит с идеята, че бихме могли да бъдем полезни на колеги, решили да направят същата крачка.
Първо - идеята на трансплантацията на мотора беше не търсене на коне, скорости и фън , а читав мотор!!! За парите за нов вал, кобилици и повдигачи взехме 6-така(отива още някой лев после, ама няма как) и е срамота да се вкарат толкова пари в по принцип недобър мотор...
Най-добре е да се търси изцяло оборудван мотор- хидравлика, компресор на климатик, включително и стойката му, динамо не стават от 1.6 на 2.0!!! Единствено стартерите на двата мотора са еднакви. За климатика е добре да има и тръбата от компресора до входа за купето, при 6-така е по-дълга...Стабилизиращата щанга я сменихме за да не опира мотора, при 2.0 е по-дълбока и по-дебела- 25мм срещу 22.5 при 1.6.
6-така с ляга идеално на тампоните за двигателя.
Маркучите за бензина вървят на 8мм, мисля че бензиновата помпа от 1.6 ще се справи с по-големия дебит, ще го споделим...
Карданът ще го оставим от 1.6. Болтовете захващащи кардана за скоростите на 2.0 са по-дебели и оттам и гуменото каре/тампон(?)не става от 2.0 на 1.6(имаме едно излишно, ако на някой му трябва да свирка, както изцяло оборудван 1.6 без стартер, със скорости, на части или както дойде, всичко е ок с изключение на карантиите в главата )Помпата на съединителя е същата.
Радиаторът, водния ще остане от 1.6, не е проблем, изпробвано е един приятел кара с такъв.
Инсталацията на мотора е много кадърно измислена, има една букса, с която се свързва към инсталацията на колата, отвиваш на 1.6 и завиваш на 2.0
и три релета, стоящи отстрани на кутията с бушоните, макар че първоначално е доста плашещо като видиш едни снопове от кабели...
След като сложихме мотора, не видяхме разлика в предницата, имаше очаквания че щяла да клекне, да висне...Четирима души сваляхме 1.6 и толкова вдигахме 2.0+2 да насочват мотора, както си е окомплектован със скоростите. Наистина изглежда доста по-масивен, но не е кой знае колко по-тежък! Засега не мислим да пипаме окачването(пружини, амортисори),ако не ни хареса тогава ще мислим...Спирачките също, колата си спира добре, с нови дискове и накладки е, АБС, ясно е че с по-големи двойни вентилирани от 6-так ще е по-добре, ама с 4 бутално брембо ще е още по-добре, искам да кажа че зависи от манталитета на каране, а марио е спокоен шофьор така че и те ще се ъпгрейдват при необходимост.
Трябва си и нова изпускателна система. Най-вероятно ще я правим, на 60мм, няма да ползваме оригиналната за 6-така.
Смятам че 3-ма души, особено ако познават колата, в рамките на един ден ще я ошетат
Това е засега, другия път освен снимки и звук

При положение че доста хора взеха отношение по темата, имаше ценни съвети, е редно да споделим малко опит с идеята, че бихме могли да бъдем полезни на колеги, решили да направят същата крачка.
Първо - идеята на трансплантацията на мотора беше не търсене на коне, скорости и фън , а читав мотор!!! За парите за нов вал, кобилици и повдигачи взехме 6-така(отива още някой лев после, ама няма как) и е срамота да се вкарат толкова пари в по принцип недобър мотор...
Най-добре е да се търси изцяло оборудван мотор- хидравлика, компресор на климатик, включително и стойката му, динамо не стават от 1.6 на 2.0!!! Единствено стартерите на двата мотора са еднакви. За климатика е добре да има и тръбата от компресора до входа за купето, при 6-така е по-дълга...Стабилизиращата щанга я сменихме за да не опира мотора, при 2.0 е по-дълбока и по-дебела- 25мм срещу 22.5 при 1.6.
6-така с ляга идеално на тампоните за двигателя.
Маркучите за бензина вървят на 8мм, мисля че бензиновата помпа от 1.6 ще се справи с по-големия дебит, ще го споделим...
Карданът ще го оставим от 1.6. Болтовете захващащи кардана за скоростите на 2.0 са по-дебели и оттам и гуменото каре/тампон(?)не става от 2.0 на 1.6(имаме едно излишно, ако на някой му трябва да свирка, както изцяло оборудван 1.6 без стартер, със скорости, на части или както дойде, всичко е ок с изключение на карантиите в главата )Помпата на съединителя е същата.
Радиаторът, водния ще остане от 1.6, не е проблем, изпробвано е един приятел кара с такъв.
Инсталацията на мотора е много кадърно измислена, има една букса, с която се свързва към инсталацията на колата, отвиваш на 1.6 и завиваш на 2.0

След като сложихме мотора, не видяхме разлика в предницата, имаше очаквания че щяла да клекне, да висне...Четирима души сваляхме 1.6 и толкова вдигахме 2.0+2 да насочват мотора, както си е окомплектован със скоростите. Наистина изглежда доста по-масивен, но не е кой знае колко по-тежък! Засега не мислим да пипаме окачването(пружини, амортисори),ако не ни хареса тогава ще мислим...Спирачките също, колата си спира добре, с нови дискове и накладки е, АБС, ясно е че с по-големи двойни вентилирани от 6-так ще е по-добре, ама с 4 бутално брембо ще е още по-добре, искам да кажа че зависи от манталитета на каране, а марио е спокоен шофьор така че и те ще се ъпгрейдват при необходимост.
Трябва си и нова изпускателна система. Най-вероятно ще я правим, на 60мм, няма да ползваме оригиналната за 6-така.
Смятам че 3-ма души, особено ако познават колата, в рамките на един ден ще я ошетат

Това е засега, другия път освен снимки и звук

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Айде и да си сложиш мрежички против насекоми на вратите,че много се лепят по тях лятно време.хахаха Хулиган такъв .
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
ares2 написа:как върви колеги
даите малко снимки да видим какво става
запалихте ли
е да запалехмия одавна само неможем да я съберем напълно,защото се оказа че хидравличната помпа не ми работи и сега чакам да ми пратят друга и купих кардан за 320 ама има едни болтове 3 на брой влизат в един гумен кръгал маншон за съжаление моите от 316-я кардан не стават, а аз го купих без тея болтове и 4акам колегата да ми ги прати(май се оказва,че с 4акането ще си остана и за болтовете и за помпата той е този къде купих двигателя от него тя помпата още там не ба4каше нямаше течност вика сипи и ако не тръгне ще ти я сменя та още го 4акам да я смени) ама съм пуснал обява 4е купувам между другото 4е много време стана съм пешеходец:)
ще пусна снимки само да намеря помпата зглобяваме я и тва е ние досега щеше да сме забравили ама .............. пича ме върти доста ве4е за тази помпа и 3 болта та ми писна да го 4акам и ще купя
за сега това

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
ще стане и това. щом до тук сте стигнали няма грижи. може ли да опишеш малко какво точно замени и тн.
много колеги мислят за тази смяна и е интересна тема
после като добавиш и снимките направо в раздел полезни ще я качат сигурно
много колеги мислят за тази смяна и е интересна тема
после като добавиш и снимките направо в раздел полезни ще я качат сигурно
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани