316>>320 приключението завърши СНИМКИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Май 2009, 23:08

стан написа:То голяма далавера от 16-ка да направиш 20ка :mhihi:


То щото ис е най-големата далавера

ПС Не е проблем да се кара с пружините от 16ката, спирачките ще издеянат за известно време, генерацията е коренно различна, може да си оставиш и 16ковия кардан, но е за препоръчване да смениш предната част, щото на 16ковия има едно железо дето е сложено за въртящ момент на 16ката. Другото е лсено. А и тая операция е за около 10-12 часа да се смени маторя и да тръгне колата, не ме питай отде знам, че и мойта е синя :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 06 Май 2009, 10:06

marianski_80 написа:колега аз поне незная ама ако някой знае може да каже все пак ,защото всеки много отворен тук , а сега на колегата никой не казва това което той пита за инсталацията и т.н.Успех

Ми сигурно щото е писано доста пъти, особенно напоследък. :idea:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Май 2009, 11:55

super_mario написа:колеги имам една питанка дали по инсталацията ще има голяма заигравка? :roll:


Ако мотора е свален от е36 няма проблем, М50 и М40 ги няма с ЕВС-и така, че директно навиваш буксите и палиш.

ПС Престанете с това окачване. е36цата я карах 6-7 месеца с оригиналното си 16ково окачване и спирачки и нямаше грижи. Хубаво да се мине на дискове отзад и на вентилирани отпред, ама не само заради мотора а по принцип. Стабилизиращата щанга опира с малко, с 4 цилиндровата си карах сума време, като я сменяш, поне си търси най-дебелата за сериините 26мм. Като си правиш спирачките занапред и окачването си сложи и отзад щанга, че сега най-вероятно нямаш изобщо, сложи си 18мм, ту е най-дебелата за сериините. Ако нямаш големия радиатор и с малкия може да си караш спокойно, ако всичко е наред по охлаждането янам да имаш грижи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 06 Май 2009, 15:14

sonny написа:
super_mario написа:колеги имам една питанка дали по инсталацията ще има голяма заигравка? :roll:


Ако мотора е свален от е36 няма проблем, М50 и М40 ги няма с ЕВС-и така, че директно навиваш буксите и палиш.

ПС Престанете с това окачване. е36цата я карах 6-7 месеца с оригиналното си 16ково окачване и спирачки и нямаше грижи. Хубаво да се мине на дискове отзад и на вентилирани отпред, ама не само заради мотора а по принцип. Стабилизиращата щанга опира с малко, с 4 цилиндровата си карах сума време, като я сменяш, поне си търси най-дебелата за сериините 26мм. Като си правиш спирачките занапред и окачването си сложи и отзад щанга, че сега най-вероятно нямаш изобщо, сложи си 18мм, ту е най-дебелата за сериините. Ако нямаш големия радиатор и с малкия може да си караш спокойно, ако всичко е наред по охлаждането янам да имаш грижи.

мерси колега за изчарпателният ти отговор да си жив и здрав :winky:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Май 2009, 20:02

super_mario написа:
sonny написа:
super_mario написа:колеги имам една питанка дали по инсталацията ще има голяма заигравка? :roll:


Ако мотора е свален от е36 няма проблем, М50 и М40 ги няма с ЕВС-и така, че директно навиваш буксите и палиш.

ПС Престанете с това окачване. е36цата я карах 6-7 месеца с оригиналното си 16ково окачване и спирачки и нямаше грижи. Хубаво да се мине на дискове отзад и на вентилирани отпред, ама не само заради мотора а по принцип. Стабилизиращата щанга опира с малко, с 4 цилиндровата си карах сума време, като я сменяш, поне си търси най-дебелата за сериините 26мм. Като си правиш спирачките занапред и окачването си сложи и отзад щанга, че сега най-вероятно нямаш изобщо, сложи си 18мм, ту е най-дебелата за сериините. Ако нямаш големия радиатор и с малкия може да си караш спокойно, ако всичко е наред по охлаждането янам да имаш грижи.

мерси колега за изчарпателният ти отговор да си жив и здрав :winky:


Ми аз бях пуснал една тема за тоз мод, ама заради едно докторче специалист и доцент на науките го изтрих, щото шанса е лесен, ама другото си е ебало майката брато ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 07 Май 2009, 10:49

да брат така е :)
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 07 Май 2009, 21:16

добавих още две снимчици от днес да видите моята красавица как е сега :) това има няма сме направили за към 7-8 часа работено по колата утре престои обслужването на новия двигател като ремаци и ролки и филтри докато е на земята,че така ще ни е по лесно и сме готови за поставянето :winky:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.04.2009

Мнение от marianski_80 » 07 Май 2009, 21:31

браво на колегата тази тема е за раздела направи си сам :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 08 Май 2009, 9:06

Давай батка,няма да се оставяш да ти убиват мерака,явно си ентусиаст и заслужаваш адмирации.После като се вманичаиш още повече и ще почнеш да обръщаш водките в пари за туй онуй по БМВ-то.Знам го от личен опит хахаха.Голяма краста е.Ама малко време ще сме живи а много време умрели,така че БМВ религията ще я изповядваме докато можем.Айде,че да почваме с дрифта.Макар че аз ще се позабавя ,че имам да сменям десни врати и броня от този дрифт хахаха.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 08 Май 2009, 19:28

Dream_BMW написа:Давай батка,няма да се оставяш да ти убиват мерака,явно си ентусиаст и заслужаваш адмирации.После като се вманичаиш още повече и ще почнеш да обръщаш водките в пари за туй онуй по БМВ-то.Знам го от личен опит хахаха.Голяма краста е.Ама малко време ще сме живи а много време умрели,така че БМВ религията ще я изповядваме докато можем.Айде,че да почваме с дрифта.Макар че аз ще се позабавя ,че имам да сменям десни врати и броня от този дрифт хахаха.

хайде прави я че ще ги нареждаме брат на линията после :D
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 10 Май 2009, 19:28

Нещата вървят към приключване, но нека да запалим че... :)
При положение че доста хора взеха отношение по темата, имаше ценни съвети, е редно да споделим малко опит с идеята, че бихме могли да бъдем полезни на колеги, решили да направят същата крачка.
Първо - идеята на трансплантацията на мотора беше не търсене на коне, скорости и фън , а читав мотор!!! За парите за нов вал, кобилици и повдигачи взехме 6-така(отива още някой лев после, ама няма как) и е срамота да се вкарат толкова пари в по принцип недобър мотор...
Най-добре е да се търси изцяло оборудван мотор- хидравлика, компресор на климатик, включително и стойката му, динамо не стават от 1.6 на 2.0!!! Единствено стартерите на двата мотора са еднакви. За климатика е добре да има и тръбата от компресора до входа за купето, при 6-така е по-дълга...Стабилизиращата щанга я сменихме за да не опира мотора, при 2.0 е по-дълбока и по-дебела- 25мм срещу 22.5 при 1.6.
6-така с ляга идеално на тампоните за двигателя.
Маркучите за бензина вървят на 8мм, мисля че бензиновата помпа от 1.6 ще се справи с по-големия дебит, ще го споделим...
Карданът ще го оставим от 1.6. Болтовете захващащи кардана за скоростите на 2.0 са по-дебели и оттам и гуменото каре/тампон(?)не става от 2.0 на 1.6(имаме едно излишно, ако на някой му трябва да свирка, както изцяло оборудван 1.6 без стартер, със скорости, на части или както дойде, всичко е ок с изключение на карантиите в главата )Помпата на съединителя е същата.
Радиаторът, водния ще остане от 1.6, не е проблем, изпробвано е един приятел кара с такъв.
Инсталацията на мотора е много кадърно измислена, има една букса, с която се свързва към инсталацията на колата, отвиваш на 1.6 и завиваш на 2.0 :D и три релета, стоящи отстрани на кутията с бушоните, макар че първоначално е доста плашещо като видиш едни снопове от кабели...
След като сложихме мотора, не видяхме разлика в предницата, имаше очаквания че щяла да клекне, да висне...Четирима души сваляхме 1.6 и толкова вдигахме 2.0+2 да насочват мотора, както си е окомплектован със скоростите. Наистина изглежда доста по-масивен, но не е кой знае колко по-тежък! Засега не мислим да пипаме окачването(пружини, амортисори),ако не ни хареса тогава ще мислим...Спирачките също, колата си спира добре, с нови дискове и накладки е, АБС, ясно е че с по-големи двойни вентилирани от 6-так ще е по-добре, ама с 4 бутално брембо ще е още по-добре, искам да кажа че зависи от манталитета на каране, а марио е спокоен шофьор така че и те ще се ъпгрейдват при необходимост.
Трябва си и нова изпускателна система. Най-вероятно ще я правим, на 60мм, няма да ползваме оригиналната за 6-така.
Смятам че 3-ма души, особено ако познават колата, в рамките на един ден ще я ошетат :)
Това е засега, другия път освен снимки и звук :twisted:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 22 Май 2009, 9:38

Айде и да си сложиш мрежички против насекоми на вратите,че много се лепят по тях лятно време.хахаха Хулиган такъв .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 22 Май 2009, 10:38

как върви колеги
даите малко снимки да видим какво става
запалихте ли

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 22 Май 2009, 16:42

ares2 написа:как върви колеги
даите малко снимки да видим какво става
запалихте ли

е да запалехмия одавна само неможем да я съберем напълно,защото се оказа че хидравличната помпа не ми работи и сега чакам да ми пратят друга и купих кардан за 320 ама има едни болтове 3 на брой влизат в един гумен кръгал маншон за съжаление моите от 316-я кардан не стават, а аз го купих без тея болтове и 4акам колегата да ми ги прати(май се оказва,че с 4акането ще си остана и за болтовете и за помпата той е този къде купих двигателя от него тя помпата още там не ба4каше нямаше течност вика сипи и ако не тръгне ще ти я сменя та още го 4акам да я смени) ама съм пуснал обява 4е купувам между другото 4е много време стана съм пешеходец:)
ще пусна снимки само да намеря помпата зглобяваме я и тва е ние досега щеше да сме забравили ама .............. пича ме върти доста ве4е за тази помпа и 3 болта та ми писна да го 4акам и ще купя
за сега това :winky:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 22 Май 2009, 16:50

ще стане и това. щом до тук сте стигнали няма грижи. може ли да опишеш малко какво точно замени и тн.
много колеги мислят за тази смяна и е интересна тема
после като добавиш и снимките направо в раздел полезни ще я качат сигурно

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook