Студена пали, топла се колебае

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от lubchitu » 30 Яну 2010, 10:37

Все едно ми преразказа мнението :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 19.03.2006
Местоположение: Сф
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70 08.2010
Детайли за колата: Сив металик

Студена пали, топла се колебае

Мнение от 7S\/E7OSLA\/ » 30 Яну 2010, 13:51

Проблема се реши след като отидох на автомивка днес и като погледнах отдолу каква буца лед е обвила пространството около горивния филтър започна да ми се изяснява ситуацията ... ;) Свалих леда и колата се върна в предишния си режим без никакви проблеми :) А проблема се появи преди няколко дни след автомивка на -14 градуса и цялата кола за минути хвана лед и така до днес (понеже я държа навън и няма как да се разтуши явно, а като я карам на кратки разстояния пак не става) .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от raduslaf » 30 Яну 2010, 13:54

tsurata написа:Проблема се реши след като отидох на автомивка днес и като погледнах отдолу каква буца лед е обвила пространството около горивния филтър започна да ми се изяснява ситуацията ... ;) Свалих леда и колата се върна в предишния си режим без никакви проблеми :) А проблема се появи преди няколко дни след автомивка на -14 градуса и цялата кола за минути хвана лед и така до днес (понеже я държа навън и няма как да се разтуши явно, а като я карам на кратки разстояния пак не става) .


Интересна версия, ама нещо ме съмнява при всички да е това проблемът :) Нека все пак колегите кажат какво мислят и дали е възможно по техните коли да е имало нещо такова :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от lubchitu » 30 Яну 2010, 20:01

Пък лятото получава слънчев удар сигурно и затова се появява и тогава :) :)

А относно по горе,ако е от вакум регулатора, в движение няма ли да забива предницата?!?!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от transporter_81 » 30 Яну 2010, 21:02

Здравейте колеги.Нямах време да пиша вчера,за това само дадох насоката.Та майстора ми който си ми познава колата се върна в бг,и след прегледа на колата ми каза,че е сигорен ,че е вакум клапа.Един от симптомите е ,че го прави само при по студено време,това колебаене за 10-15 сек.на оборотите.А друго по което може да се провери,е след като е карана колата,веднага да се отвори капачката на двигателя,и ако има налягане(иссъска) значи задържа вакум в мотора,ако е малко прецакан може там да няма вакум(в мотора) Моя мотор е м43б18 :idea: Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не :idea: Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението :arrow: При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен :nono: Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана :D Успех :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 19.03.2006
Местоположение: Сф
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70 08.2010
Детайли за колата: Сив металик

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от 7S\/E7OSLA\/ » 31 Яну 2010, 12:06

lubchitu написа:Пък лятото получава слънчев удар сигурно и затова се появява и тогава :) :)

А относно по горе,ако е от вакум регулатора, в движение няма ли да забива предницата?!?!

Ем оптимист съм си, когат искам да се оправи колата :mhihi:
Иначе вярно няма как това да е проблем ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 323i (E46)

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от danielle » 01 Фев 2010, 11:40

transporter_81 написа:Здравейте колеги.Нямах време да пиша вчера,за това само дадох насоката.Та майстора ми който си ми познава колата се върна в бг,и след прегледа на колата ми каза,че е сигорен ,че е вакум клапа.Един от симптомите е ,че го прави само при по студено време,това колебаене за 10-15 сек.на оборотите.А друго по което може да се провери,е след като е карана колата,веднага да се отвори капачката на двигателя,и ако има налягане(иссъска) значи задържа вакум в мотора,ако е малко прецакан може там да няма вакум(в мотора) Моя мотор е м43б18 :idea: Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не :idea: Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението :arrow: При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен :nono: Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана :D Успех :yes:


Моите симптоми са доста сходни, но може би не съвсем. Студена ли е колата няма никакъв проблем, но почне ли да загрява и да мърда стрелката в синята зона и оборотите също започват да играят, както и при палене на затоплен двигател понякога да гасне, ако не подавам газ. Но освен това при мен си и прекъсва, което не ми се вижда нормално... На първа като натисна газта да ускори максимално колкото може - придърпа/прекъсва 2-3 пъти, качвайки оборотите и предполагам, че 2-те неща имат връзка. Аз си мисля за почистване на дросела и инжекторите и ако и това не помогне, тогава да търся другаде. Не знам какво ще излезе, но е дразнещо доста, а и предполагам, че и харчи повече от неоптималната работа на мотора... Преди да предърпа ускорява пак, но някак си много мудно и след като го направи, направо си се изстрелва значително по-бързо и осезаемо. Тъпото е, че на 15 годишна каруца може да е какво ли не и съвкупност от какво ли не...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от transporter_81 » 01 Фев 2010, 19:06

Колега здравей.Виж си гофрирания маркуч на дебитомера,и аз го имах тозй проблем и след смяната се оправи заедно с още два проблема.Пълна загуба на старт и висок разход :idea: Успех с проблема :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 323i (E46)

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от danielle » 02 Фев 2010, 9:59

transporter_81 написа:Колега здравей.Виж си гофрирания маркуч на дебитомера,и аз го имах тозй проблем и след смяната се оправи заедно с още два проблема.Пълна загуба на старт и висок разход :idea: Успех с проблема :yes:


Привет,

гледах го, оглеждах го - здрав е... поне аз не намерих пукнатини или някъде сцепено. Свалях го, като чистих моторчето за празен ход.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от raduslaf » 03 Фев 2010, 10:41

transporter_81 написа:Здравейте колеги.Нямах време да пиша вчера,за това само дадох насоката.Та майстора ми който си ми познава колата се върна в бг,и след прегледа на колата ми каза,че е сигорен ,че е вакум клапа.Един от симптомите е ,че го прави само при по студено време,това колебаене за 10-15 сек.на оборотите.А друго по което може да се провери,е след като е карана колата,веднага да се отвори капачката на двигателя,и ако има налягане(иссъска) значи задържа вакум в мотора,ако е малко прецакан може там да няма вакум(в мотора) Моя мотор е м43б18 :idea: Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не :idea: Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението :arrow: При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен :nono: Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана :D Успех :yes:


Да не забравиш да споделиш само! :) Аз установих, че колкото по-скоро след студения старт запаля колата отново, толкова повече се проявява проблемът.Паля на студен двигател, карам 15 мин и гася.След 3 мин отново паля и направо ще изгасне.Като всяко следващо колебание е по-слабо, докато не се нормализира, но аз вече просто задържам газта на 1500 оборота и не я оставам да го прави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от nedbmw » 04 Фев 2010, 0:54

Почистете си много добре пространството около дросел клапата там се натрупват мазнотии от вентилацията на картерните изспарения на маслото и газовете които по малко минават м/у сегментите и това смущава горивната смес защото не е в добро съотношение и компа на колата се стреми чрез стъпковото моторче да стабилизира оборотите но не може да успее стабилно да регулира защото през дросела се прокрадва неконтролирано количество въздух.На мен ми се е случвало този проблем но когато карам на газ (не съм с газов инжекцион) и след почистване се оправи макар че след известно време след почистването да се появи пак тогава смених мембраните на газовия изспарител и се оправи напълно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Студена пали, топла се колебае

Мнение от raduslaf » 04 Фев 2010, 11:10

неделчо янев написа:Почистете си много добре пространството около дросел клапата там се натрупват мазнотии от вентилацията на картерните изспарения на маслото и газовете които по малко минават м/у сегментите и това смущава горивната смес защото не е в добро съотношение и компа на колата се стреми чрез стъпковото моторче да стабилизира оборотите но не може да успее стабилно да регулира защото през дросела се прокрадва неконтролирано количество въздух.На мен ми се е случвало този проблем но когато карам на газ (не съм с газов инжекцион) и след почистване се оправи макар че след известно време след почистването да се появи пак тогава смених мембраните на газовия изспарител и се оправи напълно.


Ако бъдеш така добър да обясниш за непросветените къде точно е това "пространство"? :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook