Студена пали, топла се колебае
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
			57 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Студена пали, топла се колебае
Проблема се реши след като отидох на автомивка днес и като погледнах отдолу каква буца лед е обвила пространството около горивния филтър започна да ми се изяснява ситуацията ...  Свалих леда и колата се върна в предишния си режим без никакви проблеми
 Свалих леда и колата се върна в предишния си режим без никакви проблеми  А проблема се появи преди няколко дни след автомивка на -14 градуса и цялата кола за минути хвана лед и така до днес (понеже я държа навън и няма как да се разтуши явно, а като я карам на кратки разстояния пак не става) .
 А проблема се появи преди няколко дни след автомивка на -14 градуса и цялата кола за минути хвана лед и така до днес (понеже я държа навън и няма как да се разтуши явно, а като я карам на кратки разстояния пак не става) .
			
		 Свалих леда и колата се върна в предишния си режим без никакви проблеми
 Свалих леда и колата се върна в предишния си режим без никакви проблеми  А проблема се появи преди няколко дни след автомивка на -14 градуса и цялата кола за минути хвана лед и така до днес (понеже я държа навън и няма как да се разтуши явно, а като я карам на кратки разстояния пак не става) .
 А проблема се появи преди няколко дни след автомивка на -14 градуса и цялата кола за минути хвана лед и така до днес (понеже я държа навън и няма как да се разтуши явно, а като я карам на кратки разстояния пак не става) .- raduslaf
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Студена пали, топла се колебае
tsurata написа:Проблема се реши след като отидох на автомивка днес и като погледнах отдолу каква буца лед е обвила пространството около горивния филтър започна да ми се изяснява ситуацията ...Свалих леда и колата се върна в предишния си режим без никакви проблеми
А проблема се появи преди няколко дни след автомивка на -14 градуса и цялата кола за минути хвана лед и така до днес (понеже я държа навън и няма как да се разтуши явно, а като я карам на кратки разстояния пак не става) .
Интересна версия, ама нещо ме съмнява при всички да е това проблемът
 Нека все пак колегите кажат какво мислят и дали е възможно по техните коли да е имало нещо такова
 Нека все пак колегите кажат какво мислят и дали е възможно по техните коли да е имало нещо такова 
- lubchitu
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 103
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Студена пали, топла се колебае
Пък лятото получава слънчев удар сигурно и затова се появява и тогава  
 
А относно по горе,ако е от вакум регулатора, в движение няма ли да забива предницата?!?!
			
		 
 
А относно по горе,ако е от вакум регулатора, в движение няма ли да забива предницата?!?!
- transporter_81
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: Студена пали, топла се колебае
Здравейте колеги.Нямах време да пиша вчера,за това само дадох насоката.Та майстора ми който си ми познава колата се върна в бг,и след прегледа на колата ми каза,че е сигорен ,че е вакум клапа.Един от симптомите е ,че го прави само при по студено време,това колебаене за 10-15 сек.на оборотите.А друго по което може да се провери,е след като е карана колата,веднага да се отвори капачката на двигателя,и ако има налягане(иссъска) значи задържа вакум в мотора,ако е малко прецакан може там да няма вакум(в мотора) Моя мотор е м43б18  Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не
 Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не  Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението
 Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението  При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен
  При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен  Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана
 Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана  Успех
 Успех 
			 Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не
 Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не  Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението
 Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението  При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен
  При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен  Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана
 Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана  Успех
 Успех 
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
		- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: Студена пали, топла се колебае
lubchitu написа:Пък лятото получава слънчев удар сигурно и затова се появява и тогава
А относно по горе,ако е от вакум регулатора, в движение няма ли да забива предницата?!?!
Ем оптимист съм си, когат искам да се оправи колата
 
 Иначе вярно няма как това да е проблем

- danielle
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 26
- Регистриран на: 3.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323i (E46)
Re: Студена пали, топла се колебае
transporter_81 написа:Здравейте колеги.Нямах време да пиша вчера,за това само дадох насоката.Та майстора ми който си ми познава колата се върна в бг,и след прегледа на колата ми каза,че е сигорен ,че е вакум клапа.Един от симптомите е ,че го прави само при по студено време,това колебаене за 10-15 сек.на оборотите.А друго по което може да се провери,е след като е карана колата,веднага да се отвори капачката на двигателя,и ако има налягане(иссъска) значи задържа вакум в мотора,ако е малко прецакан може там да няма вакум(в мотора) Моя мотор е м43б18Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не
Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението
При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен
Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана
Успех
Моите симптоми са доста сходни, но може би не съвсем. Студена ли е колата няма никакъв проблем, но почне ли да загрява и да мърда стрелката в синята зона и оборотите също започват да играят, както и при палене на затоплен двигател понякога да гасне, ако не подавам газ. Но освен това при мен си и прекъсва, което не ми се вижда нормално... На първа като натисна газта да ускори максимално колкото може - придърпа/прекъсва 2-3 пъти, качвайки оборотите и предполагам, че 2-те неща имат връзка. Аз си мисля за почистване на дросела и инжекторите и ако и това не помогне, тогава да търся другаде. Не знам какво ще излезе, но е дразнещо доста, а и предполагам, че и харчи повече от неоптималната работа на мотора... Преди да предърпа ускорява пак, но някак си много мудно и след като го направи, направо си се изстрелва значително по-бързо и осезаемо. Тъпото е, че на 15 годишна каруца може да е какво ли не и съвкупност от какво ли не...

- transporter_81
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 226
- Регистриран на: 11.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: нещо черно
- Мечтае да кара: 850i
- Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009
Re: Студена пали, топла се колебае
Колега здравей.Виж си гофрирания маркуч на дебитомера,и аз го имах тозй проблем и след смяната се оправи заедно с още два проблема.Пълна загуба на старт и висок разход  Успех с проблема
 Успех с проблема 
			 Успех с проблема
 Успех с проблема 
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370
		- danielle
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 26
- Регистриран на: 3.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323i (E46)
Re: Студена пали, топла се колебае
transporter_81 написа:Колега здравей.Виж си гофрирания маркуч на дебитомера,и аз го имах тозй проблем и след смяната се оправи заедно с още два проблема.Пълна загуба на старт и висок разходУспех с проблема
Привет,
гледах го, оглеждах го - здрав е... поне аз не намерих пукнатини или някъде сцепено. Свалях го, като чистих моторчето за празен ход.

- raduslaf
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Студена пали, топла се колебае
transporter_81 написа:Здравейте колеги.Нямах време да пиша вчера,за това само дадох насоката.Та майстора ми който си ми познава колата се върна в бг,и след прегледа на колата ми каза,че е сигорен ,че е вакум клапа.Един от симптомите е ,че го прави само при по студено време,това колебаене за 10-15 сек.на оборотите.А друго по което може да се провери,е след като е карана колата,веднага да се отвори капачката на двигателя,и ако има налягане(иссъска) значи задържа вакум в мотора,ако е малко прецакан може там да няма вакум(в мотора) Моя мотор е м43б18Тези вакум регулатори ги има само при 1.6 и 1.8 при 2 и нагоре не
Ще сменя моя другата седмица и ще докладвам за положението
При мен го прави около 20 секунди след старта,без значение на място или в движение,и нещо друго забелязах но незнам дали неси внушавам,че когато ми светне лампата за бензина,колебанието става по-брутално,но несъм сигорен
Та това е колеги другата седмица пак ще пиша след подмяната на вакум клапана
Успех
Да не забравиш да споделиш само!
 Аз установих, че колкото по-скоро след студения старт запаля колата отново, толкова повече се проявява проблемът.Паля на студен двигател, карам 15 мин и гася.След 3 мин отново паля и направо ще изгасне.Като всяко следващо колебание е по-слабо, докато не се нормализира, но аз вече просто задържам газта на 1500 оборота и не я оставам да го прави.
 Аз установих, че колкото по-скоро след студения старт запаля колата отново, толкова повече се проявява проблемът.Паля на студен двигател, карам 15 мин и гася.След 3 мин отново паля и направо ще изгасне.Като всяко следващо колебание е по-слабо, докато не се нормализира, но аз вече просто задържам газта на 1500 оборота и не я оставам да го прави.- nedbmw
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Студена пали, топла се колебае
Почистете си много добре пространството около дросел клапата там се натрупват мазнотии от вентилацията на картерните изспарения на маслото и газовете които по малко минават м/у сегментите и това смущава горивната смес защото не е в добро съотношение и компа на колата се стреми чрез стъпковото моторче да стабилизира оборотите но не може да успее стабилно да регулира защото през дросела се прокрадва неконтролирано количество въздух.На мен ми се е случвало този проблем но когато карам на газ (не съм с газов инжекцион) и след почистване се оправи макар че след известно време след почистването да се появи пак тогава смених мембраните на газовия изспарител и се оправи напълно.
			
		- raduslaf
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Студена пали, топла се колебае
неделчо янев написа:Почистете си много добре пространството около дросел клапата там се натрупват мазнотии от вентилацията на картерните изспарения на маслото и газовете които по малко минават м/у сегментите и това смущава горивната смес защото не е в добро съотношение и компа на колата се стреми чрез стъпковото моторче да стабилизира оборотите но не може да успее стабилно да регулира защото през дросела се прокрадва неконтролирано количество въздух.На мен ми се е случвало този проблем но когато карам на газ (не съм с газов инжекцион) и след почистване се оправи макар че след известно време след почистването да се появи пак тогава смених мембраните на газовия изспарител и се оправи напълно.
Ако бъдеш така добър да обясниш за непросветените къде точно е това "пространство"?

			57 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
