"Фучене" около двигателя, играят оборотите на праз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
"Фучене" около двигателя, играят оборотите на праз
Днес ходих до автомивката и докато се радвах на прясно измитата ми колица (която отново заприлича на BMW) запалих колата и ми направи впечатление, че нещо "притриса" като седи на място... и стрелката на оборотите за първи път трепваше (до сега стоеше някъде около 700-800RPM) и двигателя помръдва определено повече.... Като я паркирах обаче и отворих капака се чува едно фучене около двигателя, не мога да го определя от къде идва точно...
Иначе колата си върви както и преди (тъкмо се върнах от Банско и не съм имал ядове по пътя), не съм загубил мощност... но това фучене отпред хич не ми харесва.... казаха ми, че е скъсана някаква мембрана на картерните газове и затова се получава това притрисване на двигателя и оборотите....
Някой да е имал този или подобен проблем? И ако е тази мембрана, то какви пари струва и как да я търся в каталога на DaruCar?

Иначе колата си върви както и преди (тъкмо се върнах от Банско и не съм имал ядове по пътя), не съм загубил мощност... но това фучене отпред хич не ми харесва.... казаха ми, че е скъсана някаква мембрана на картерните газове и затова се получава това притрисване на двигателя и оборотите....
Някой да е имал този или подобен проблем? И ако е тази мембрана, то какви пари струва и как да я търся в каталога на DaruCar?

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Каква е тая мембрана и мен ме интересува понеже аз като съм на празен ход и отворя капака се чува едно леко свистене на въздух което като кача оборотите дори и минимално изчезва. Иначе мотора работи без менене на оборотите.
Това да не ти е от стъпковото моторче, ако е от него или го миеш което е временно решение или ново 350лв.
Това да не ти е от стъпковото моторче, ако е от него или го миеш което е временно решение или ново 350лв.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Имаш ли идея къде се намират? Щото на път за Банско в петък закачих на едно място колата отдолу (заради смотаните ми "навигатори") и да не би да е от това....
Иначе тия маркучи кви пари чинят, ако се наложи да сменям скъсан... в realoem как се водят и къде се намират по тия неясни раздели?
Иначе тия маркучи кви пари чинят, ако се наложи да сменям скъсан... в realoem как се водят и къде се намират по тия неясни раздели?
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Доста майстори са ми виждали колата вече и никой не е открил причината за това, откакто съм я взел е така. Един каза че можело да е от някаква гарнитура на смукателния колектор и му я оставях да я прави уж, после ми каза че всичко било ок и нямало никакъв проблем
Дори не знам дали е нормално понеже съм чувал и други коли да свистят доста по-силно на празен ход. Тоя ми обясняваше че смукателния тракт бил доста завъртян и се получавали аеродинамични шумове. Така че ако някой има идея къде се намира тая мембрана за картерни газове и дали може от нея да се получава такъв шум нека да каже, въпреки че аз се съмнявам да е такава причината.
ПП: И аз не мога да ги намеря тия маркучи в realoem

ПП: И аз не мога да ги намеря тия маркучи в realoem

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае май не била мембраната, "имало нещо счупено" каза шефа на сервиза, ама по-късно ше говоря с моя човек, майстора и ше ми каже какво точно.... "нещо пластмасово" било.... ама и той не разбира много-много...
Ае заеби ти тия аеродинамични глупости... мойта хич не виеше или фучеше до преди тоя случай...
Ае заеби ти тия аеродинамични глупости... мойта хич не виеше или фучеше до преди тоя случай...
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
То аз не мога да го нарека фучене, сигурно е различно твоето, аз не мисля че имам нещо счупено но като ти я оправят все пак пиши какво е било за да знаем 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е, ше пиша сигура..... ма кво е това пластмасово отдоле, дето заради него може да фучи така? те нали колекторите уж били някви такива.... еб@ло си мамата, после кат ходя към сервиза ще видя за кво иде реч и ше напиша довечера....
Направо зверски съм се изнервил....
Направо зверски съм се изнервил....

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Та значи тая мембрана.... или еб@ли го какво е.. е няква част от смукателните колектори.... пластмасова такава, на нея пишеше партиден номер (уж), ама като го въведа (No. 1247133) в базата и ми казва да го пуша... и май не е това.... а в базата на realoem все още не мога да го намеря....
Едно такова кръгло... прилича на хронометър, от тия старите с бутонче отгоре...
Сега са го запушили (или нещо такова каза), вече не тресе на свободен ход, но вече по-бавно слиза до 700-800RPM на празен ход.... задържа се малко повече на около 1000 и след няколко секунди слиза до 7-800...
Ако някой има идея какво е и какъв му е истинския партиден номер ше ме зарадва много
Едно такова кръгло... прилича на хронометър, от тия старите с бутонче отгоре...
Сега са го запушили (или нещо такова каза), вече не тресе на свободен ход, но вече по-бавно слиза до 700-800RPM на празен ход.... задържа се малко повече на около 1000 и след няколко секунди слиза до 7-800...
Ако някой има идея какво е и какъв му е истинския партиден номер ше ме зарадва много

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
еми ако ми беше стигнал акъла на място щях да го снимам с фотото... утре сутрин ше мина от там да го щракна...
Такова кръгло, пластмасово, прилича на стар хронометър със стрелки... само дето няма стрелки
Такова кръгло, пластмасово, прилича на стар хронометър със стрелки... само дето няма стрелки

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=11_1569&hg=11&fg=40
Да не е това - клапан който трябва да се отваря при високи обороти за да минава входящия въздух през друг път - по-дълъг мисля. Ето и една тема за него ако е той
http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-series-e46-e90/disa-valve-29171.html
Да не е това - клапан който трябва да се отваря при високи обороти за да минава входящия въздух през друг път - по-дълъг мисля. Ето и една тема за него ако е той

http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-series-e46-e90/disa-valve-29171.html
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ти знаеш ли, че май е точно това.... поне по снимката май в "гръб" е точно това...
Само дето ако е това..... мани-мани.... в сервиза ми казаха, че било около 90лв.... ама според ДАРУ (ако е точно това) е почти 300лв....

Само дето ако е това..... мани-мани.... в сервиза ми казаха, че било около 90лв.... ама според ДАРУ (ако е точно това) е почти 300лв....




32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани