"Фучене" около двигателя, играят оборотите на праз

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

"Фучене" около двигателя, играят оборотите на праз

Мнение от Mollov » 11 Дек 2006, 1:31

Днес ходих до автомивката и докато се радвах на прясно измитата ми колица (която отново заприлича на BMW) запалих колата и ми направи впечатление, че нещо "притриса" като седи на място... и стрелката на оборотите за първи път трепваше (до сега стоеше някъде около 700-800RPM) и двигателя помръдва определено повече.... Като я паркирах обаче и отворих капака се чува едно фучене около двигателя, не мога да го определя от къде идва точно...

Иначе колата си върви както и преди (тъкмо се върнах от Банско и не съм имал ядове по пътя), не съм загубил мощност... но това фучене отпред хич не ми харесва.... казаха ми, че е скъсана някаква мембрана на картерните газове и затова се получава това притрисване на двигателя и оборотите....

Някой да е имал този или подобен проблем? И ако е тази мембрана, то какви пари струва и как да я търся в каталога на DaruCar?

:help:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Дек 2006, 11:54

Никой ли няма идея? :roll:

Поне тая мембрана как да я търся в realoem, че да имам идея за цената й??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Дек 2006, 14:58

Каква е тая мембрана и мен ме интересува понеже аз като съм на празен ход и отворя капака се чува едно леко свистене на въздух което като кача оборотите дори и минимално изчезва. Иначе мотора работи без менене на оборотите.

Това да не ти е от стъпковото моторче, ако е от него или го миеш което е временно решение или ново 350лв.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Дек 2006, 15:01

има едни вакуумни маркучи дет
седят под входящите колектори
вижте някой да не се е измъкнал
или скъсал :roll: :idea:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Дек 2006, 15:35

Имаш ли идея къде се намират? Щото на път за Банско в петък закачих на едно място колата отдолу (заради смотаните ми "навигатори") и да не би да е от това....

Иначе тия маркучи кви пари чинят, ако се наложи да сменям скъсан... в realoem как се водят и къде се намират по тия неясни раздели?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Дек 2006, 15:37

Доста майстори са ми виждали колата вече и никой не е открил причината за това, откакто съм я взел е така. Един каза че можело да е от някаква гарнитура на смукателния колектор и му я оставях да я прави уж, после ми каза че всичко било ок и нямало никакъв проблем :) Дори не знам дали е нормално понеже съм чувал и други коли да свистят доста по-силно на празен ход. Тоя ми обясняваше че смукателния тракт бил доста завъртян и се получавали аеродинамични шумове. Така че ако някой има идея къде се намира тая мембрана за картерни газове и дали може от нея да се получава такъв шум нека да каже, въпреки че аз се съмнявам да е такава причината.
ПП: И аз не мога да ги намеря тия маркучи в realoem :(

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Дек 2006, 15:42

Ае май не била мембраната, "имало нещо счупено" каза шефа на сервиза, ама по-късно ше говоря с моя човек, майстора и ше ми каже какво точно.... "нещо пластмасово" било.... ама и той не разбира много-много...

Ае заеби ти тия аеродинамични глупости... мойта хич не виеше или фучеше до преди тоя случай...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Дек 2006, 16:35

То аз не мога да го нарека фучене, сигурно е различно твоето, аз не мисля че имам нещо счупено но като ти я оправят все пак пиши какво е било за да знаем :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Дек 2006, 16:51

Е, ше пиша сигура..... ма кво е това пластмасово отдоле, дето заради него може да фучи така? те нали колекторите уж били някви такива.... еб@ло си мамата, после кат ходя към сервиза ще видя за кво иде реч и ше напиша довечера....

Направо зверски съм се изнервил.... :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Дек 2006, 17:04

На М42 и на М44 колекторите са метални.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Дек 2006, 20:07

Та значи тая мембрана.... или еб@ли го какво е.. е няква част от смукателните колектори.... пластмасова такава, на нея пишеше партиден номер (уж), ама като го въведа (No. 1247133) в базата и ми казва да го пуша... и май не е това.... а в базата на realoem все още не мога да го намеря....

Едно такова кръгло... прилича на хронометър, от тия старите с бутонче отгоре...

Сега са го запушили (или нещо такова каза), вече не тресе на свободен ход, но вече по-бавно слиза до 700-800RPM на празен ход.... задържа се малко повече на около 1000 и след няколко секунди слиза до 7-800...

Ако някой има идея какво е и какъв му е истинския партиден номер ше ме зарадва много ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 11 Дек 2006, 21:31

Снимай го. И дай да го видим.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Дек 2006, 21:37

еми ако ми беше стигнал акъла на място щях да го снимам с фотото... утре сутрин ше мина от там да го щракна...

Такова кръгло, пластмасово, прилича на стар хронометър със стрелки... само дето няма стрелки ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Дек 2006, 21:52

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=11_1569&hg=11&fg=40

Да не е това - клапан който трябва да се отваря при високи обороти за да минава входящия въздух през друг път - по-дълъг мисля. Ето и една тема за него ако е той :)

http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-series-e46-e90/disa-valve-29171.html

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Дек 2006, 22:02

Ти знаеш ли, че май е точно това.... поне по снимката май в "гръб" е точно това...

Само дето ако е това..... мани-мани.... в сервиза ми казаха, че било около 90лв.... ама според ДАРУ (ако е точно това) е почти 300лв.... :( :( :( :(

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook