Рисет ?? Проблем при диагностика???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Рисет ?? Проблем при диагностика???

Мнение от 6efovete » 11 Юни 2008, 16:47

Колеги на скалата ми инспекшън на таблото съм почти в червен сектор. Скоро смених дебитомер и един датчик на блока долу за температура , но все още ми дава грешка на тях. Може ли да са останали грешките в компа ми и да не са ми ги изчистили ? Бях в много скапан сервиз..... Ако направя този рисет дали ще е добре?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 11 Юни 2008, 22:34

Да не би да питаш за онез лампи/светодиоди, първо са 4 или 5 бяха зелени, 1 жълт и последното 1 червено. Появяват се единствено на контакт преди за врътнеш стартера и запалиш. Ако става въпрос за това, надявам се си сменил маслото на ДВГ-то и масления филтър, иначе :banghead:. Колегата е написал:
Stoyan7777 - а бе свържи букса #7 и #19 в гнездото под капака
, най-добре през пробна лампа - така съм чел.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 11 Юни 2008, 22:37

Колега, не че искам да звуча като всички останали, но като си написал че имаш всичките тези БМВ-та, все ще трябва да знаеш щто е то Oil Service i Inspection, въпреки че можеше да потърсиш в търсачката на форума и да намериш безброй мнения, аз ще ти кажа каквото знам.
Inspection и чертичките които ти гаснат за маслото нямат нищо общо по между си, а пък още по малко имат общо с натрупаните грешки в компа на колата ти. Не мисля че има индикатор по таблото за неработещ дебитомер.
Съвета ми е, след като стане време да си сменяш маслото, да отидеш в сервиз (по кадърен) и да им кажеш след смяната да ти РЕСЕТНАТ таблото. Би трябвало всеки сервиз да има уред или поне да знаят как става това.
Ако вече наистина имаш проблеми с колата и ти трупа грешки, отиваш на диагностика, казват ти какъв е проблема, отстраняват го, изтриват ти грешките, плащташ си и си готов :D

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 11 Юни 2008, 22:49

Благодаря Ози за допълнението, мързеше ме да пиша, в какъв филм се е вкара колегата с този дебитомер. Каго гледам Нашта марка се нарои като голфчетата навремето, не че не съм имал, но пък го скапах от каране, гърч до дупка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

.

Мнение от 6efovete » 12 Юни 2008, 18:08

това че имам всички тези бмв-та не означава че разбирам особенно от автомобили. а. Но нали за това сме тук в този форум да си помагаме. Няма срамно нещо да се пита.. по лошото е да се правят глупости без да се разбира..а и Е39 2000г. не е особенно притенциозна кола. общо взето съм и вдигал капака 3 пъти. Едото Е36 обаче ми извади душата . Това за маслото го разбирам но съм го сменял до сега 3 пъти и никои не ми е рисетвал нищо по колата. Явно проблема е кофти сервиз и ще се корегира скоро.
Месрси за инфото :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 12 Юни 2008, 20:22

Колега ела да ти сменя маслото пред блока и ресетна датчика за масло, ба го проблема, я не се впрягай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

/.

Мнение от 6efovete » 13 Юни 2008, 23:08

Оправихме работата :) всичко е ок . Мерси все пак . Аз мислех че този инспекшън важи и за друго. И компа е ок и така... машинката работи супер сега.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook