Рисет ?? Проблем при диагностика???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Рисет ?? Проблем при диагностика???
Колеги на скалата ми инспекшън на таблото съм почти в червен сектор. Скоро смених дебитомер и един датчик на блока долу за температура , но все още ми дава грешка на тях. Може ли да са останали грешките в компа ми и да не са ми ги изчистили ? Бях в много скапан сервиз..... Ако направя този рисет дали ще е добре?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Да не би да питаш за онез лампи/светодиоди, първо са 4 или 5 бяха зелени, 1 жълт и последното 1 червено. Появяват се единствено на контакт преди за врътнеш стартера и запалиш. Ако става въпрос за това, надявам се си сменил маслото на ДВГ-то и масления филтър, иначе
. Колегата е написал:

, най-добре през пробна лампа - така съм чел.Stoyan7777 - а бе свържи букса #7 и #19 в гнездото под капака
Колега, не че искам да звуча като всички останали, но като си написал че имаш всичките тези БМВ-та, все ще трябва да знаеш щто е то Oil Service i Inspection, въпреки че можеше да потърсиш в търсачката на форума и да намериш безброй мнения, аз ще ти кажа каквото знам.
Inspection и чертичките които ти гаснат за маслото нямат нищо общо по между си, а пък още по малко имат общо с натрупаните грешки в компа на колата ти. Не мисля че има индикатор по таблото за неработещ дебитомер.
Съвета ми е, след като стане време да си сменяш маслото, да отидеш в сервиз (по кадърен) и да им кажеш след смяната да ти РЕСЕТНАТ таблото. Би трябвало всеки сервиз да има уред или поне да знаят как става това.
Ако вече наистина имаш проблеми с колата и ти трупа грешки, отиваш на диагностика, казват ти какъв е проблема, отстраняват го, изтриват ти грешките, плащташ си и си готов
Поздрави.
Красимир Дянков
Inspection и чертичките които ти гаснат за маслото нямат нищо общо по между си, а пък още по малко имат общо с натрупаните грешки в компа на колата ти. Не мисля че има индикатор по таблото за неработещ дебитомер.
Съвета ми е, след като стане време да си сменяш маслото, да отидеш в сервиз (по кадърен) и да им кажеш след смяната да ти РЕСЕТНАТ таблото. Би трябвало всеки сервиз да има уред или поне да знаят как става това.
Ако вече наистина имаш проблеми с колата и ти трупа грешки, отиваш на диагностика, казват ти какъв е проблема, отстраняват го, изтриват ти грешките, плащташ си и си готов

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Благодаря Ози за допълнението, мързеше ме да пиша, в какъв филм се е вкара колегата с този дебитомер. Каго гледам Нашта марка се нарои като голфчетата навремето, не че не съм имал, но пък го скапах от каране, гърч до дупка.
.
това че имам всички тези бмв-та не означава че разбирам особенно от автомобили. а. Но нали за това сме тук в този форум да си помагаме. Няма срамно нещо да се пита.. по лошото е да се правят глупости без да се разбира..а и Е39 2000г. не е особенно притенциозна кола. общо взето съм и вдигал капака 3 пъти. Едото Е36 обаче ми извади душата . Това за маслото го разбирам но съм го сменял до сега 3 пъти и никои не ми е рисетвал нищо по колата. Явно проблема е кофти сервиз и ще се корегира скоро.
Месрси за инфото
Месрси за инфото

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Колега ела да ти сменя маслото пред блока и ресетна датчика за масло, ба го проблема, я не се впрягай.
/.
Оправихме работата
всичко е ок . Мерси все пак . Аз мислех че този инспекшън важи и за друго. И компа е ок и така... машинката работи супер сега.

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани