За М10 моторя
Модератор: bum_bum
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
За М10 моторя
Имам едно въпросче за М10Б18 някои които е отварял заводска сглобка да каже ключовете на основните и биелните лагери един срещу друг ли трябва да са или по диагонал ,че имам съмнение че някои гаражен маистор ги е оплескал като ги е сложил по диагонал че ми се налага да развивам биелите и тъи бяха сглобени и аз така ги оставих както ги заварих ....
			- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
- 
				  
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Re: За М10 моторя
KriK4eTo написа:Имам едно въпросче за М10Б18 някои които е отварял заводска сглобка да каже ключовете на основните и биелните лагери един срещу друг ли трябва да са или по диагонал ,че имам съмнение че някои гаражен маистор ги е оплескал като ги е сложил по диагонал че ми се налага да развивам биелите и тъи бяха сглобени и аз така ги оставих както ги заварих ....
не са ключ срещу ключ

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
- michev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
срещуположно са, навремето шлайфах вал заради майстор, който без да гледа как разглобява ги беше събрал
			only rear wheel drive
		- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Абе превъртяли още несъм виждал ама съм виждал пресъхнали и стават буквално на езерца с сини оттенациПешо написа:те мое да са как си требва и пак да превъртаят
 но това не попречи на пича да ги сложи обратно и да си кара с тях ,няма да го споменавам кои е че някои може да го познае
  но това не попречи на пича да ги сложи обратно и да си кара с тях ,няма да го споменавам кои е че някои може да го познае
Друго нещо ще запитам по запознатите ,от какви мотори пасват буталата с биелите освен от М30 като се гони някъде диаметър 90-91мм
 
  
- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ти ся ще поискаш и план за цял тюнинг проект 
			

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
KriK4eTo написа:Абе превъртяли още несъм виждал ама съм виждал пресъхнали и стават буквално на езерца с сини оттенациПешо написа:те мое да са как си требва и пак да превъртаятно това не попречи на пича да ги сложи обратно и да си кара с тях ,няма да го споменавам кои е че някои може да го познае
Друго нещо ще запитам по запознатите ,от какви мотори пасват буталата с биелите освен от М30 като се гони някъде диаметър 90-91мм
от vw боксер 90.5, но немат намиранка и требва нови
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Предполагам буталата са от костенурка,можеше да ги намеря но късно виждам мотора вече събран и го разбработвам  .... Юзър че що не да поискам тунинг проект стига да има кои да ми даде ,в момента нямам време по цял ден да ровя в моргата и да гледам кви бутала мога да сложа в блока пък и не е оправдано ,но като за първа кола и така ми е добре пък и не мисля че са много хората които на 21 год. през изпитната сесия из между изпитите са си разсипали мотора с цел да изцедят някое друго конче от него...Та кат да е мотора е с олекотени и полирани клапани ,намалена горивна камера с около 1мм и полирани отвори на смукателите и изпускателите и поолекнали биели с малко и поолекнал маховик с малко  ,туи е още нямам особени впечатления понеже още повече от 3-хил. оборота не се вдигат но мотора се чуства доста по чувствителен като се настъпи газта
.... Юзър че що не да поискам тунинг проект стига да има кои да ми даде ,в момента нямам време по цял ден да ровя в моргата и да гледам кви бутала мога да сложа в блока пък и не е оправдано ,но като за първа кола и така ми е добре пък и не мисля че са много хората които на 21 год. през изпитната сесия из между изпитите са си разсипали мотора с цел да изцедят някое друго конче от него...Та кат да е мотора е с олекотени и полирани клапани ,намалена горивна камера с около 1мм и полирани отвори на смукателите и изпускателите и поолекнали биели с малко и поолекнал маховик с малко  ,туи е още нямам особени впечатления понеже още повече от 3-хил. оборота не се вдигат но мотора се чуства доста по чувствителен като се настъпи газта
			 .... Юзър че що не да поискам тунинг проект стига да има кои да ми даде ,в момента нямам време по цял ден да ровя в моргата и да гледам кви бутала мога да сложа в блока пък и не е оправдано ,но като за първа кола и така ми е добре пък и не мисля че са много хората които на 21 год. през изпитната сесия из между изпитите са си разсипали мотора с цел да изцедят някое друго конче от него...Та кат да е мотора е с олекотени и полирани клапани ,намалена горивна камера с около 1мм и полирани отвори на смукателите и изпускателите и поолекнали биели с малко и поолекнал маховик с малко  ,туи е още нямам особени впечатления понеже още повече от 3-хил. оборота не се вдигат но мотора се чуства доста по чувствителен като се настъпи газта
.... Юзър че що не да поискам тунинг проект стига да има кои да ми даде ,в момента нямам време по цял ден да ровя в моргата и да гледам кви бутала мога да сложа в блока пък и не е оправдано ,но като за първа кола и така ми е добре пък и не мисля че са много хората които на 21 год. през изпитната сесия из между изпитите са си разсипали мотора с цел да изцедят някое друго конче от него...Та кат да е мотора е с олекотени и полирани клапани ,намалена горивна камера с около 1мм и полирани отвори на смукателите и изпускателите и поолекнали биели с малко и поолекнал маховик с малко  ,туи е още нямам особени впечатления понеже още повече от 3-хил. оборота не се вдигат но мотора се чуства доста по чувствителен като се настъпи газта
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 та в момента са така лагерите дано така тря и да бъдат
 та в момента са така лагерите дано така тря и да бъдат  
 
