Стига с това "Оригинални от БМВ"!
Модератор: Общи модератори
			24 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- DIDO
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Оригинална части - това не се разбира произведено от BMW, а
се разбира че тази част е абсолютно каквото трябва да бъде /ако е правилния номер/ за дадения автомобил, и най-вече имаш гаранциите
на BMW че щом те продават тази част, тя е качествена, защото преди
да сключат договори с поддоставчици тези доставчици се проверяват, частите се тестват и т.н.
А колкото до останалите части, които се внасят в България да попаднеш на менте или рециклирана част е много вероятно.
Един пример - сменям си съединитела - гледам за Zachs, Luk и т.н. по техните си каталози.
Първо те не отговарят на външен вид с моя фабричния - други пружини, форми и т.н. Само диаметъра беше същия 215мм мисля.
Накрая си купувам оригинален - в една кутия на която пише
BMW Original Parts. Вътре е целия комплект - феродов диск, притискателен диск и аксиалния лагер. Всичките бяха на поддоставчици, но съвпадаха 1:1 с фабричния комплект.
Феродото и притискатела бяха Luk, а лагера Zachs.
Освен тези марки имаха и щампа BMW и номера по ETK.
Знам че щом BMW ги продава, това са наистина истински части и предпочитам да дам 120 лв. повече но знам че е нещо истинско
			се разбира че тази част е абсолютно каквото трябва да бъде /ако е правилния номер/ за дадения автомобил, и най-вече имаш гаранциите
на BMW че щом те продават тази част, тя е качествена, защото преди
да сключат договори с поддоставчици тези доставчици се проверяват, частите се тестват и т.н.
А колкото до останалите части, които се внасят в България да попаднеш на менте или рециклирана част е много вероятно.
Един пример - сменям си съединитела - гледам за Zachs, Luk и т.н. по техните си каталози.
Първо те не отговарят на външен вид с моя фабричния - други пружини, форми и т.н. Само диаметъра беше същия 215мм мисля.
Накрая си купувам оригинален - в една кутия на която пише
BMW Original Parts. Вътре е целия комплект - феродов диск, притискателен диск и аксиалния лагер. Всичките бяха на поддоставчици, но съвпадаха 1:1 с фабричния комплект.
Феродото и притискатела бяха Luk, а лагера Zachs.
Освен тези марки имаха и щампа BMW и номера по ETK.
Знам че щом BMW ги продава, това са наистина истински части и предпочитам да дам 120 лв. повече но знам че е нещо истинско

BMW - Усещане за автомобил
		- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 214
- Регистриран на: 9.07.2004
Плащане
Въпросът бе, че те му казали:
"Платете ни за диагностика и ремонт сега и като се приберете в Германия си искайте парите с фактурата от Вашия дилър".
Така ли се процедира?
			"Платете ни за диагностика и ремонт сега и като се приберете в Германия си искайте парите с фактурата от Вашия дилър".
Така ли се процедира?
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
		BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
- marti the pi4
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
съгласен съм с почти всичко казано по-горе с малки изключения а именно :
фирмата BMW за разлика от много други фирми производителки на автомобили през около две години сменят доставчиците си на основни части непроизведени от компанията и поради тази причина на много коли от един модел могат да се видят различен модел амортисьори примерно.... това се пражи с цел един производител да не стане монополист като подпроизводител .... а иначе на много видове части може да се види щампа с логото и това не гарантира качеството на продукта.... преди две години някъде ми изгърмяха " оригинални" амортисьри с щампа и всички екстри на има няма 2500 км именно заради такива издънки е полезно да се пазарува от представителя защото той поне дава сериозна гаранция на тези стоки и разликата не е вече толкова чуствителна както беше преди...
както и да е пожелавам на всички бимери да нямат проблем с ментетата и частите
			
		фирмата BMW за разлика от много други фирми производителки на автомобили през около две години сменят доставчиците си на основни части непроизведени от компанията и поради тази причина на много коли от един модел могат да се видят различен модел амортисьори примерно.... това се пражи с цел един производител да не стане монополист като подпроизводител .... а иначе на много видове части може да се види щампа с логото и това не гарантира качеството на продукта.... преди две години някъде ми изгърмяха " оригинални" амортисьри с щампа и всички екстри на има няма 2500 км именно заради такива издънки е полезно да се пазарува от представителя защото той поне дава сериозна гаранция на тези стоки и разликата не е вече толкова чуствителна както беше преди...
както и да е пожелавам на всички бимери да нямат проблем с ментетата и частите
Искам само да уточня че механизма на внос на оригинални части за всички търговци е еднакъв. Единствената разлика, макар и спорна е че оторизираните ползват по-големи отстъпки. Механизма, начина на транспорт и самите части са еднакви.В този смисъл е по-изгодно да купиш от пробиващ на пазара търговец който и макар да не е оторизиран внася ОЕ части, най-малкото заради по-добрата цена. Всичко казано до тук за aftermarketa е вярно. Но има и една тънкост. Производителите обикновенно разполагат с няколко различни завода за едно и също нещо. Ограничените  бройки които се прозвеждат за първичното вграждане по правило са с произход Източна Европа или страни като Франция, Испания и т.н.( като тук разглеждам частите за европейските автомобили).  BMW приемрно не биха купили ATE или PAGID произведено в завод с лош контрол на качеството. 
От една страна имаме качествен PAGID произведен в EU, а от друга страна са вносителите на резервни части, който се борят за по-големи отстъпки и купуват най-евтиното от дадена марка. Извода е че между PAGID и PAGID или ATE и ATE има огромна разлика. Но като правило е най-сигурно да се пазаруват OE части.
			
		От една страна имаме качествен PAGID произведен в EU, а от друга страна са вносителите на резервни части, който се борят за по-големи отстъпки и купуват най-евтиното от дадена марка. Извода е че между PAGID и PAGID или ATE и ATE има огромна разлика. Но като правило е най-сигурно да се пазаруват OE части.
- Dimo
- баварски фанатик
- 
				  
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Не съм съгласен, по скоро рядко не е гаранция за качество, а често може да разчитаме че оригиналното е качествено, въпреки че цената си казва своето когато трябва да се избира и в някои случаи предпочитаме...  
			
		
- Dimo
- баварски фанатик
- 
				  
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- 
				  
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Аре стига бе! Е*ати дивотията - като не пише BMW Teile значи не било хубаво и нямало гаранция за качеството...  Точно такива надписи са лиценз за пладнешки обир за производителите на коли!!!
  Точно такива надписи са лиценз за пладнешки обир за производителите на коли!!! 
Пример - звъня вчера в Lancaster Porsche (най-големия дилър в Лондон) и ги питам за накладки. Отговориха, че имат. Цена на предни накладки за Прасе 928 - GBP135 за предните и GBP 166 за задните. Проверявам в www.eurocarparts.com - ATE, TEXTAR, PAGID за 928 - GBP23 и GBP26.5. Питам отново в Lancaster Porsche кои са им доставчиците - отговор - ATE, TEXTAR, PAGID. Маслен филтър - ОЕМ (Original Equipment Manufacturte) za 928 e GBP19.95 и GBP8.99 от Маnn или Knecht.
Дару Кар продават wishbones за E30 за 240лв бройката. Има само една фирма в света, която прави такива - Lemforder - аз пък навремето си ги купих от Lemforder за 210лв за два броя!!!
F*ck Main Dealers! И без това повечето от времето не знаят нищо! Дори и тези на Прасе, които се интересуват от Cayenne...
			 Точно такива надписи са лиценз за пладнешки обир за производителите на коли!!!
  Точно такива надписи са лиценз за пладнешки обир за производителите на коли!!! 
Пример - звъня вчера в Lancaster Porsche (най-големия дилър в Лондон) и ги питам за накладки. Отговориха, че имат. Цена на предни накладки за Прасе 928 - GBP135 за предните и GBP 166 за задните. Проверявам в www.eurocarparts.com - ATE, TEXTAR, PAGID за 928 - GBP23 и GBP26.5. Питам отново в Lancaster Porsche кои са им доставчиците - отговор - ATE, TEXTAR, PAGID. Маслен филтър - ОЕМ (Original Equipment Manufacturte) za 928 e GBP19.95 и GBP8.99 от Маnn или Knecht.
Дару Кар продават wishbones за E30 за 240лв бройката. Има само една фирма в света, която прави такива - Lemforder - аз пък навремето си ги купих от Lemforder за 210лв за два броя!!!
F*ck Main Dealers! И без това повечето от времето не знаят нищо! Дори и тези на Прасе, които се интересуват от Cayenne...

Power is Nothing Without Insanity
		
			24 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
    
