е36 м20 б25
Модератор: bum_bum
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
е36 м20 б25
Извинявам се първо ако темата не е за тука.
Преди време бяхме пуснали един 2.5 в е36 вървеше всичко беше нормално но бях го направил с ле жетроник и варвеше без грешка но понеже кормилната уредба беше надруго място и преди два месеца се намери един 2.5 мотроник същия реши се да се сложи другия двигател и да се намести управлението.
Всичко се намести двигателя стана идеално и в момента върви но от всичко за двигателя нямахме инсталация но я направих и запали но след всичко има един проблем че на около 4500 изключва а това Е голям проблем и все едно нищо не сме направили ако някои може да даде някакво предложение от какво може да бъде.
Снимки ще пусна след няколко дни.
			
		Преди време бяхме пуснали един 2.5 в е36 вървеше всичко беше нормално но бях го направил с ле жетроник и варвеше без грешка но понеже кормилната уредба беше надруго място и преди два месеца се намери един 2.5 мотроник същия реши се да се сложи другия двигател и да се намести управлението.
Всичко се намести двигателя стана идеално и в момента върви но от всичко за двигателя нямахме инсталация но я направих и запали но след всичко има един проблем че на около 4500 изключва а това Е голям проблем и все едно нищо не сме направили ако някои може да даде някакво предложение от какво може да бъде.
Снимки ще пусна след няколко дни.
- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
- nesko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2042
 - Регистриран на: 7.12.2006
 - Местоположение: на скамейката при резервите
 - Пол: Мъж
 - Кара: му се шейната на дядо коледа
 - Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
 
- nesko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2042
 - Регистриран на: 7.12.2006
 - Местоположение: на скамейката при резервите
 - Пол: Мъж
 - Кара: му се шейната на дядо коледа
 - Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
 
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
значи десен волан,м20 с джетроник,после ляв волан и мотроник..и къде е смисъла в играта,купето да не е на ///M 
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
ето снимки от преди но са с лошо качество
http://store.picbg.net/pubpic/D1/94/81c ... 72d194.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/73/DE/4aa ... 5573de.jpg
след няколко дни ще има нови
а има ли някои от варна които може да даде един мотроник да пробваме или този на неговата кола
			
		http://store.picbg.net/pubpic/D1/94/81c ... 72d194.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/73/DE/4aa ... 5573de.jpg
след няколко дни ще има нови
а има ли някои от варна които може да даде един мотроник да пробваме или този на неговата кола
- Kompressor
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 75
 - Регистриран на: 12.04.2006
 
Обаче М20-та не изглежда така готино като при е30-та (наречето ако щете и болест).Ама поне пък трее да има ряз като се има впредвид че е 170 коня.Малко е по-бавно оборотен от по-съвременния си брат ама нищо.Браво дано успееш да си решиш проблема с тия обороти и изключването 
			
		- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
Бат_Колю написа:nesko написа:най вероятно мотора бил на 325е те мисля че бяха така изключват на 4500/ 4600 нещо такова
не е това ,има си някой мотроници 1,3 с такъв чип
сменете еку-то и давайте газ.
много ми е интересно как се разбрахте с картера
картера е от 5ца отрязан до помпата
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
За оборотите погледнете дат4ика за обороти и по-то4но буксата понякога там влиза вода или дава лош контакт . може да прекъсва и  кабел4ето пак на същя дат4ик та ако имате друг го сменете.
Ина4е М20-ката може да се подкара с мотроник 3.1 от м50 и ще стане със шест отделни бобини без дистрибутор няма да връзвате и дат4ика на разпределителния вал колата си пали и върви само по долния на коляновия. Ще си сложите потенциометри4ния дат4ик на дросела (тпс) а не ония на м20 дето работи като клю4е дебитомера също няма да е мандало ами ще си е със жи4ка
 
пп:по едно време али караше неговата бега4ка с м20 и мотроник 3.1 от м50
			
		Ина4е М20-ката може да се подкара с мотроник 3.1 от м50 и ще стане със шест отделни бобини без дистрибутор няма да връзвате и дат4ика на разпределителния вал колата си пали и върви само по долния на коляновия. Ще си сложите потенциометри4ния дат4ик на дросела (тпс) а не ония на м20 дето работи като клю4е дебитомера също няма да е мандало ами ще си е със жи4ка
пп:по едно време али караше неговата бега4ка с м20 и мотроник 3.1 от м50
[quote="ludiagsm"]За оборотите погледнете дат4ика за обороти и по-то4но буксата понякога там влиза вода или дава лош контакт . може да прекъсва и  кабел4ето пак на същя дат4ик та ако имате друг го сменете.
защо да е от датчика той си изключва на 4500,но и изключването е много станно някакси забавено дори и е гадно
			
		защо да е от датчика той си изключва на 4500,но и изключването е много станно някакси забавено дори и е гадно
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
YAMAHA888 написа:
защо да е от датчика той си изключва на 4500,но и изключването е много станно някакси забавено дори и е гадно
имах такава грижа преди бях си мил мотора и в буксата имаше вода като я по4истих се оправи
открих проблема с изключването 
днес замерих налягането и след 4500 пада и като се дигне се оправя и като разбрах премахнах релето на бензиновата помпа и дирекно я пуснах и всичко си дойде на мястото 6500
след това я пробвахме но съм разочарован от вървенето все едно е 115 коня този мотроник е пулен боклук л жетроника всякаш е по добре единствения недостатък на жетроника мисля че оборотите му не са толкова перфекни и че гори повече(но пък ускорението пъти по добро)ако някой може да добави нещо за да ме обори може да се поспори.
			
		днес замерих налягането и след 4500 пада и като се дигне се оправя и като разбрах премахнах релето на бензиновата помпа и дирекно я пуснах и всичко си дойде на мястото 6500
след това я пробвахме но съм разочарован от вървенето все едно е 115 коня този мотроник е пулен боклук л жетроника всякаш е по добре единствения недостатък на жетроника мисля че оборотите му не са толкова перфекни и че гори повече(но пък ускорението пъти по добро)ако някой може да добави нещо за да ме обори може да се поспори.
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
ми сбъркано е купето на двиг,иска си 30-а
а за дж-ка и м-ка и други са споделяли,че има разлика у разхода
			а за дж-ка и м-ка и други са споделяли,че има разлика у разхода
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



