съединител за много коне
Модератор: bum_bum
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- oxam
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
съединител за много коне
пускам темата защото ми се наложи да търся съединител за баничарката и се видях в приключение - трудно се намира нещо което да държи 500 коня и да може да се кара всеки ден.
ще ми е интересно с какво карат Лудия, Али, Пешо....
аз се спрях на олекотен маховик Фиданца (старият е заминал) и Сакс рацинг усилен притискателен и феродов диск. току що обаче ми сервираха че щяло да има много вибрации и шум защото дискът е без демпферни пружини, из нета мнения много но някой да има преки впечатления?
			ще ми е интересно с какво карат Лудия, Али, Пешо....
аз се спрях на олекотен маховик Фиданца (старият е заминал) и Сакс рацинг усилен притискателен и феродов диск. току що обаче ми сервираха че щяло да има много вибрации и шум защото дискът е без демпферни пружини, из нета мнения много но някой да има преки впечатления?
 
  
  
 
- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми аз сложих на няколко Фиданца комплект със сакс и няма ядове
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- oxam
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
вчера си прибрах баничарката, след много търсене, питане, $$$ и чакане най-накрая имам Фиданца маховик 6.3 кила (стандартен 12. и сакс рейсинг усилен съединител. колата е като трактор, на празен ход трака като за световно и скоростния лост вибрира, но си е често срещан проблем като сложиш лек маховик и диск без демпферни пружини (според бмв скоростите по принцип си тракат, но тежкия маховик и съединителя с пружините го скриват
 и сакс рейсинг усилен съединител. колата е като трактор, на празен ход трака като за световно и скоростния лост вибрира, но си е често срещан проблем като сложиш лек маховик и диск без демпферни пружини (според бмв скоростите по принцип си тракат, но тежкия маховик и съединителя с пружините го скриват  ) педалът е доста лек, но почти няма полусъединител - хваща много рязко и много здраво. с лекия маховик оборотите се вдигат по съвсем друг начин
 ) педалът е доста лек, но почти няма полусъединител - хваща много рязко и много здраво. с лекия маховик оборотите се вдигат по съвсем друг начин  още е в процес на разработване но в най-скоро време ще има видео (че нещо брат ми се скъса да ме ебава докато беше за ремонт, но сега ще видим колко му върви прасето/з4м-а
 още е в процес на разработване но в най-скоро време ще има видео (че нещо брат ми се скъса да ме ебава докато беше за ремонт, но сега ще видим колко му върви прасето/з4м-а   
   
   )
 )
			 и сакс рейсинг усилен съединител. колата е като трактор, на празен ход трака като за световно и скоростния лост вибрира, но си е често срещан проблем като сложиш лек маховик и диск без демпферни пружини (според бмв скоростите по принцип си тракат, но тежкия маховик и съединителя с пружините го скриват
 и сакс рейсинг усилен съединител. колата е като трактор, на празен ход трака като за световно и скоростния лост вибрира, но си е често срещан проблем като сложиш лек маховик и диск без демпферни пружини (според бмв скоростите по принцип си тракат, но тежкия маховик и съединителя с пружините го скриват  ) педалът е доста лек, но почти няма полусъединител - хваща много рязко и много здраво. с лекия маховик оборотите се вдигат по съвсем друг начин
 ) педалът е доста лек, но почти няма полусъединител - хваща много рязко и много здраво. с лекия маховик оборотите се вдигат по съвсем друг начин  още е в процес на разработване но в най-скоро време ще има видео (че нещо брат ми се скъса да ме ебава докато беше за ремонт, но сега ще видим колко му върви прасето/з4м-а
 още е в процес на разработване но в най-скоро време ще има видео (че нещо брат ми се скъса да ме ебава докато беше за ремонт, но сега ще видим колко му върви прасето/з4м-а   
   
   )
 ) 
  
  
 
- PARADOX_sf
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Жалко че не съм видял темата по-рано.
Ондата с 3 кила маховик на 800 оборота не бих казал да вибрира повече от преди, нито има звуци от скорости. Ако можеш вдигни леко празния ход - 50-100 оборота.
С гетраг ли е колата?
			
		Ондата с 3 кила маховик на 800 оборота не бих казал да вибрира повече от преди, нито има звуци от скорости. Ако можеш вдигни леко празния ход - 50-100 оборота.
С гетраг ли е колата?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: съединител за много коне
мойте и трите са с такива комплекти няма грижи единствено при ис-а малко изпуска и приплъзва и тряя да слагам керамика до 400 нютона въртящ момент няма грижи нагоре иска по якоoxam написа:пускам темата защото ми се наложи да търся съединител за баничарката и се видях в приключение - трудно се намира нещо което да държи 500 коня и да може да се кара всеки ден.
ще ми е интересно с какво карат Лудия, Али, Пешо....
аз се спрях на олекотен маховик Фиданца (старият е заминал) и Сакс рацинг усилен притискателен и феродов диск. току що обаче ми сервираха че щяло да има много вибрации и шум защото дискът е без демпферни пружини, из нета мнения много но някой да има преки впечатления?
- oxam
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: съединител за много коне
мойте и трите са с такива комплекти няма грижи единствено при ис-а малко изпуска и приплъзва и тряя да слагам керамика до 400 нютона въртящ момент няма грижи нагоре иска по яко
хмм предполагам, че вече доста си го карал/мъчил? не би трябвало да има проблем, сакс дават че държи до 600 нм (аз съм някъде там и старият доста бой беше изял преди да замине и накрая го скапах повече от глупост отколкото от каране)
би трябвало да е с гетраг, скоростите са от е36 м3 ево (мислехме че са от е46 ама не...). но си говорих с няколко човека в щатите и те казаха че било нормално да трака (затова и бмв за сложили този тежък маховик за да прикрива малко)
 
  
  
 
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: съединител за много коне
oxam написа:мойте и трите са с такива комплекти няма грижи единствено при ис-а малко изпуска и приплъзва и тряя да слагам керамика до 400 нютона въртящ момент няма грижи нагоре иска по яко
хмм предполагам, че вече доста си го карал/мъчил? не би трябвало да има проблем, сакс дават че държи до 600 нм (аз съм някъде там и старият доста бой беше изял преди да замине и накрая го скапах повече от глупост отколкото от каране)
би трябвало да е с гетраг, скоростите са от е36 м3 ево (мислехме че са от е46 ама не...). но си говорих с няколко човека в щатите и те казаха че било нормално да трака (затова и бмв за сложили този тежък маховик за да прикрива малко)
ако говорим за този комплект http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... .m20.l1116 незнам какво то4но пишат но мойта с него даде на диното 460 нютона на задните гуми предполагам 4е е било около 520-530 на мотора но на самото дино усещах как отвреме навреме съединителя изпускаше а това е при плавно нараствана на въртящия момент , когато се превключват рязко предавките на съединителя му действат доста по-големи мометни усилия и го карат да приплъзва , та ако имаш възможност най-добре си вземи двудисков или тридисков комплект пак на сакс но да си е стрийт демек да не е с керами4ни пло4и а само кевлар. тук има някой модели има и други саитове може да се поразровиш за цени http://www.jbracing.com/flywheel-bmwul1.php#e36
- oxam
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: съединител за много коне
ludiagsm написа:oxam написа:мойте и трите са с такива комплекти няма грижи единствено при ис-а малко изпуска и приплъзва и тряя да слагам керамика до 400 нютона въртящ момент няма грижи нагоре иска по яко
хмм предполагам, че вече доста си го карал/мъчил? не би трябвало да има проблем, сакс дават че държи до 600 нм (аз съм някъде там и старият доста бой беше изял преди да замине и накрая го скапах повече от глупост отколкото от каране)
би трябвало да е с гетраг, скоростите са от е36 м3 ево (мислехме че са от е46 ама не...). но си говорих с няколко човека в щатите и те казаха че било нормално да трака (затова и бмв за сложили този тежък маховик за да прикрива малко)
ако говорим за този комплект http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... .m20.l1116 незнам какво то4но пишат но мойта с него даде на диното 460 нютона на задните гуми предполагам 4е е било около 520-530 на мотора но на самото дино усещах как отвреме навреме съединителя изпускаше а това е при плавно нараствана на въртящия момент , когато се превключват рязко предавките на съединителя му действат доста по-големи мометни усилия и го карат да приплъзва , та ако имаш възможност най-добре си вземи двудисков или тридисков комплект пак на сакс но да си е стрийт демек да не е с керами4ни пло4и а само кевлар. тук има някой модели има и други саитове може да се поразровиш за цени http://www.jbracing.com/flywheel-bmwul1.php#e36
аз си го купих този комплект само заради лекия маховик и защото ми трябваше съединител за 325цата (на нея ще сложа стария маховик от зетката след шлайфане и олекотяване в бг). говорих с хората по телефона и казаха че в комплект не е сакс рейсинг а стандартен м3 съединител. (сакс райсинг е подделение на сакс за усилени съединители и са отделно - други номера на части, на друго място се правят и т.н. малко като M gmbh при bmw
 ) отделно си поръчах ето тези двата номера 883082999722 и 881864999954 (притискател и феродов), водят се по принцип за е34 м5 и държат на много бой, излизат около 475 лири заедно с лагера (uuc и jb-racing ги слагат в китовете си) засега не приплъзва дори и при рязко подаване на газ и доста добре се справя...обаче няма такова тракане, на празен ход и на 1ва и на 2ра все едно карам дизел....(но по всички американски форуми пише че е нормално и след около 1000-1500 км спирало)
 ) отделно си поръчах ето тези двата номера 883082999722 и 881864999954 (притискател и феродов), водят се по принцип за е34 м5 и държат на много бой, излизат около 475 лири заедно с лагера (uuc и jb-racing ги слагат в китовете си) засега не приплъзва дори и при рязко подаване на газ и доста добре се справя...обаче няма такова тракане, на празен ход и на 1ва и на 2ра все едно карам дизел....(но по всички американски форуми пише че е нормално и след около 1000-1500 км спирало)
абе важното е че пак мога да си я пържа (27 разход на градско
 
   и това без да седя в задръствания), сега си чакам новите седалки и евентуално следващия уикенд на ринга
  и това без да седя в задръствания), сега си чакам новите седалки и евентуално следващия уикенд на ринга 
  
  
 
- oxam
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
иначе ги гледах многодисковите и се бях замислил, но хората които ми правят колата заедно с едни други агенти които правят повечето компресирани бмв-та в англия ми казаха, че дори кевларените в нормален градски трафик умират много бързо (стават само за кола която се кара на единствено на писта  )
 )
			 )
 ) 
  
  
 
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
oxam написа:иначе ги гледах многодисковите и се бях замислил, но хората които ми правят колата заедно с едни други агенти които правят повечето компресирани бмв-та в англия ми казаха, че дори кевларените в нормален градски трафик умират много бързо (стават само за кола която се кара на единствено на писта)
Имам един приятел Явор Банакиев се казва той има две бега4ки една стрийт и една само за драг и на двете е с 240мм двудисков съединител но без керамика и си кара без грижи доста време можеби пове4е от година (не съм го питал то4но колко) ,единственото негативно нещо е 4е при натиснат съединител има тракане заради държа4а на дисковете и средното двойно огледало. По нататък ако имам грижи след като надуя по-сериозно турбо 325-цата най-вероятно ще си взема комплект 3 дисков на сакс с маховик
- oxam
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
BMX написа:оxam, от любопитство CA Automotive ли са другите агенти?
мда, те са....засега моята я правят bexley motorsport просто защото СА са адска цифра. (100 лири на час срещу 60)
Луд, предполагам че си прав...аз просто говорих с тези хора и те ме посъветваха да не се занимавам. мислех да си взема и да пробвам, но проблемът е че всяко сваляне и качване на скоростите е 550 лири (което е почти колкото съединителя), отделно че оставам без кола за 10 дена и че трябва да си взема 2 дена от работа за да им я закарам....и накрая просто нямам време....така че ще покарам така и после ще видим сегашният вариант колко ще издържи8) а иначе да се похваля че някои хора (брат ми:) току що се сдобиха с шапки за дискове и адаптори за апарати 993 big reds от Mov'it....така че август месец като си доида в БГ може да им направим копия ако те интересуват за да направиш конверсия на 325цата (трябват ти дискове и апарати от 993 турбо и си в джаза)
 
  
  
 
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
oxam написа:
Луд, предполагам че си прав...аз просто говорих с тези хора и те ме посъветваха да не се занимавам. мислех да си взема и да пробвам, но проблемът е че всяко сваляне и качване на скоростите е 550 лири (което е почти колкото съединителя), отделно че оставам без кола за 10 дена и че трябва да си взема 2 дена от работа за да им я закарам....и накрая просто нямам време....така че ще покарам така и после ще видим сегашният вариант колко ще издържи8) ...
ok после ще споделиш
oxam написа:
.... а иначе да се похваля че някои хора (брат ми:) току що се сдобиха с шапки за дискове и адаптори за апарати 993 big reds от Mov'it....така че август месец като си доида в БГ може да им направим копия ако те интересуват за да направиш конверсия на 325цата (трябват ти дискове и апарати от 993 турбо и си в джаза)
ехе много сложно тва
 аз карам с тези
 аз карам с тези   ,
, това си  е готов кит монтира се за 1 4ас  без никакво преправяне 330мм дискове 8 бутални апарати и керми4ни накладки с армирани тефлонови марку4ии. на ис-а и на купето карам с такива от 2 години и съм много доволен спира уникално!
това си  е готов кит монтира се за 1 4ас  без никакво преправяне 330мм дискове 8 бутални апарати и керми4ни накладки с армирани тефлонови марку4ии. на ис-а и на купето карам с такива от 2 години и съм много доволен спира уникално!- oxam
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
- ludiagsm
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
 Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
имаме си дилър на д2 в бг клиентската цена е 2600лв , но може да ти уредя добра отстъпка може и в и бей да си вемеш но не открих за бмв можеби ще трябва поръ4ка а са и по-скъпи http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemI ... 9312#photooxam написа:тези съм ти ги виждал преди, много много добри....колко пари ако не е тайна?
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
