губи тяга като си пусна климатроника
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
губи тяга като си пусна климатроника
ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?
THERE IS NEVER ENOUGH DOUGH...I NEED MO
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
ми ... попринцип са ми закачали там един компютър на колата незнам това за компресията ли е.. но нищо не каза човека.. смисал.. няма нищо нередно...
всъщност как точно се мери.. с едно като щепсел дето се включва горе вляво под капака.... ??
и попринцип каква трява да е компресията като стойности ?
всъщност как точно се мери.. с едно като щепсел дето се включва горе вляво под капака.... ??
и попринцип каква трява да е компресията като стойности ?
THERE IS NEVER ENOUGH DOUGH...I NEED MO
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Чети тук и може и да разбереш.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97430
А колкото до компресията :
520i
11.0/11
523i
10.5/-
528i
10.2/-
525tds
22.0/20
535i
10.0/
540i
10.0
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97430
А колкото до компресията :
520i
11.0/11
523i
10.5/-
528i
10.2/-
525tds
22.0/20
535i
10.0/
540i
10.0

- savo_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Re: губи тяга като си пусна климатроника
b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?
Не се притеснявай.наистина осезателно спада мощноста като пуснеш климата.Тея дет ти пишат да си мериш компресията карат БМВ от вчера

- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
Re: губи тяга като си пусна климатроника
savo_ написа:b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?
Не се притеснявай.наистина осезателно спада мощноста като пуснеш климата.Тея дет ти пишат да си мериш компресията карат БМВ от вчера
при мене няма никаква разлика склима или без

това все пак не е някоя малолитражка така че не е нормално да има осезаема промяна във вървежа.
Re: губи тяга като си пусна климатроника
b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?
и при мен е същото,някакви идеи?
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
savo_ написа:Не се притеснявай.наистина осезателно спада мощноста като пуснеш климата.Тея дет ти пишат да си мериш компресията карат БМВ от вчера
Не става дума за автомобил с мошност 43 кс, а за 143 кс. Не трябва да усеща осезаема разлика при включване на климатика когато е с 2-3 човека, освен ако не е претоварена колата, с ремарке и по баир

Айде "дъртите" разбирачи да ходят да пасат.
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
Re: губи тяга като си пусна климатроника
savo_ написа:b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?
Не се притеснявай.наистина осезателно спада мощноста като пуснеш климата.Тея дет ти пишат да си мериш компресията карат БМВ от вчера

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Мощноста пада осезаемо, когато има проблем с компресора на климатика.Заминал лагер е най-вероятната причина и се разбира лесно по шума на компресора
Реално, един напълно изправен компресор сваля мощноста с 6-13к.с, при Е39 е към 12к.с, така че няма начин да не се усеща.Става фрапиращо обаче, когато компресора има проблем, там само господ знае, колко сваля от мощноста

Реално, един напълно изправен компресор сваля мощноста с 6-13к.с, при Е39 е към 12к.с, така че няма начин да не се усеща.Става фрапиращо обаче, когато компресора има проблем, там само господ знае, колко сваля от мощноста

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
При мен разликата е, че с климатик като освободя от скорост по бързо ми падат оборотите отколкото без клима. А и е по осезаема разликата когато включи турбото. Иначе съществена разлика в динамиката не усещам.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Воденичаров написа:При мен разликата е, че с климатик като освободя от скорост по бързо ми падат оборотите отколкото без клима. А и е по осезаема разликата когато включи турбото. Иначе съществена разлика в динамиката не усещам.
Давам ти веднага пример, как да го усетиш.Излез на магистралата на равно, застопори крака на газта без да го мърдаш на 120км/ч и включи климатика, като внимаваш да не настъпваш педала повече, от колкото си го държал до преди това и ше видиш как едни 20км/ч започват да ти се губят

Тествал съм го стотици пъти, важното е да преодолееш инстинкта да подадеш газ и да намериш достатъчно равен участък за експеримента

- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
ivoo написа:Чети тук и може и да разбереш.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97430
А колкото до компресията :
520i
11.0/11
523i
10.5/-
528i
10.2/-
525tds
22.0/20
535i
10.0/
540i
10.0
тези данни незнам от каде си ги взел но не са за Е39, може да са за Е34. Мойта компресия е 13 на вс. цил., а ако искаш да го оспориш направа го в "Дару Кар"
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
mad_presley написа:Воденичаров написа:При мен разликата е, че с климатик като освободя от скорост по бързо ми падат оборотите отколкото без клима. А и е по осезаема разликата когато включи турбото. Иначе съществена разлика в динамиката не усещам.
Давам ти веднага пример, как да го усетиш.Излез на магистралата на равно, застопори крака на газта без да го мърдаш на 120км/ч и включи климатика, като внимаваш да не настъпваш педала повече, от колкото си го държал до преди това и ше видиш как едни 20км/ч започват да ти се губят![]()
Тествал съм го стотици пъти, важното е да преодолееш инстинкта да подадеш газ и да намериш достатъчно равен участък за експеримента



Нищо лично ,Просто бизнес !
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани