губи тяга като си пусна климатроника

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.07.2007
Местоположение: ВАРНА

губи тяга като си пусна климатроника

Мнение от b0bz » 13 Юни 2008, 21:16

ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?
THERE IS NEVER ENOUGH DOUGH...I NEED MO

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 13 Юни 2008, 21:17

Компресията в цилиндрите мерил ли си я скоро?
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 22.07.2007
Местоположение: ВАРНА

Мнение от b0bz » 13 Юни 2008, 22:09

ми ... попринцип са ми закачали там един компютър на колата незнам това за компресията ли е.. но нищо не каза човека.. смисал.. няма нищо нередно...
всъщност как точно се мери.. с едно като щепсел дето се включва горе вляво под капака.... ??
и попринцип каква трява да е компресията като стойности ?
THERE IS NEVER ENOUGH DOUGH...I NEED MO

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 13 Юни 2008, 22:13

Не. Със специален манометър през отворите на подгряващите свещи.
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 13 Юни 2008, 22:38

Чети тук и може и да разбереш.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97430
А колкото до компресията :

520i

11.0/11

523i

10.5/-

528i

10.2/-

525tds

22.0/20

535i

10.0/

540i

10.0
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 25.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual

Re: губи тяга като си пусна климатроника

Мнение от savo_ » 13 Юни 2008, 22:50

b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?


Не се притеснявай.наистина осезателно спада мощноста като пуснеш климата.Тея дет ти пишат да си мериш компресията карат БМВ от вчера ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Re: губи тяга като си пусна климатроника

Мнение от asasin18 » 13 Юни 2008, 22:54

savo_ написа:
b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?


Не се притеснявай.наистина осезателно спада мощноста като пуснеш климата.Тея дет ти пишат да си мериш компресията карат БМВ от вчера ;)

при мене няма никаква разлика склима или без :winky:
това все пак не е някоя малолитражка така че не е нормално да има осезаема промяна във вървежа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: София

Re: губи тяга като си пусна климатроника

Мнение от novak58 » 13 Юни 2008, 23:01

b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?


и при мен е същото,някакви идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 13 Юни 2008, 23:03

savo_ написа:Не се притеснявай.наистина осезателно спада мощноста като пуснеш климата.Тея дет ти пишат да си мериш компресията карат БМВ от вчера ;)

Не става дума за автомобил с мошност 43 кс, а за 143 кс. Не трябва да усеща осезаема разлика при включване на климатика когато е с 2-3 човека, освен ако не е претоварена колата, с ремарке и по баир :mhihi:
Айде "дъртите" разбирачи да ходят да пасат.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Re: губи тяга като си пусна климатроника

Мнение от map13 » 13 Юни 2008, 23:24

savo_ написа:
b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?


Не се притеснявай.наистина осезателно спада мощноста като пуснеш климата.Тея дет ти пишат да си мериш компресията карат БМВ от вчера ;)

:dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Юни 2008, 23:37

Мощноста пада осезаемо, когато има проблем с компресора на климатика.Заминал лагер е най-вероятната причина и се разбира лесно по шума на компресора ;)
Реално, един напълно изправен компресор сваля мощноста с 6-13к.с, при Е39 е към 12к.с, така че няма начин да не се усеща.Става фрапиращо обаче, когато компресора има проблем, там само господ знае, колко сваля от мощноста :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 13 Юни 2008, 23:40

При мен разликата е, че с климатик като освободя от скорост по бързо ми падат оборотите отколкото без клима. А и е по осезаема разликата когато включи турбото. Иначе съществена разлика в динамиката не усещам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 13 Юни 2008, 23:51

Воденичаров написа:При мен разликата е, че с климатик като освободя от скорост по бързо ми падат оборотите отколкото без клима. А и е по осезаема разликата когато включи турбото. Иначе съществена разлика в динамиката не усещам.

Давам ти веднага пример, как да го усетиш.Излез на магистралата на равно, застопори крака на газта без да го мърдаш на 120км/ч и включи климатика, като внимаваш да не настъпваш педала повече, от колкото си го държал до преди това и ше видиш как едни 20км/ч започват да ти се губят :mhihi:
Тествал съм го стотици пъти, важното е да преодолееш инстинкта да подадеш газ и да намериш достатъчно равен участък за експеримента :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: 530 M54B30

Мнение от sajonara » 13 Юни 2008, 23:54

ivoo написа:Чети тук и може и да разбереш.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97430
А колкото до компресията :

520i

11.0/11

523i

10.5/-

528i

10.2/-

525tds

22.0/20

535i

10.0/

540i

10.0

тези данни незнам от каде си ги взел но не са за Е39, може да са за Е34. Мойта компресия е 13 на вс. цил., а ако искаш да го оспориш направа го в "Дару Кар"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 13 Юни 2008, 23:58

mad_presley написа:
Воденичаров написа:При мен разликата е, че с климатик като освободя от скорост по бързо ми падат оборотите отколкото без клима. А и е по осезаема разликата когато включи турбото. Иначе съществена разлика в динамиката не усещам.

Давам ти веднага пример, как да го усетиш.Излез на магистралата на равно, застопори крака на газта без да го мърдаш на 120км/ч и включи климатика, като внимаваш да не настъпваш педала повече, от колкото си го държал до преди това и ше видиш как едни 20км/ч започват да ти се губят :mhihi:
Тествал съм го стотици пъти, важното е да преодолееш инстинкта да подадеш газ и да намериш достатъчно равен участък за експеримента :winky:
:clap: Според мен ,с колко пада мощността на дадена кола при пуснат климатроник зависи от състоянието и пробега на двигателя ,колеги нали не си мислите че карате коли с мощност колкото пише по каталог ,да били са преди 10 години :mhihi: :mhihi:
Нищо лично ,Просто бизнес !

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook