губи тяга като си пусна климатроника
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
mad_presley написа:...
То сигурно има разлика, ама не е такава че като си карам и да ми прави впечатление и да ме изнервя. Преди имах VW 115к.с. бензин и при него много повече се усещаше.[/quote]
То сигурно има разлика, ама не е такава че като си карам и да ми прави впечатление и да ме изнервя. Преди имах VW 115к.с. бензин и при него много повече се усещаше.[/quote]
- kiki
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: Кипър
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Не се шашкай. Проблема е в TDS. Карай си колата над 2000 оборота и няма да се чувства чак такава разлика. Под тези обороти е умряла.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Осезаемо падане на мощността и за мен е свързано с някакъв проблем - дали с мотора или компресора ще кажат в сервиза. При мен не усещам разлика когато включа климатика. По интересното е, че не забелязвам и разлика в разхода.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
При мен се усеща разлика в ускорението, както и при ниските обороти като минах от 15" на 17" гуми, пък камо ли като се включи климатика, който изяжда 15 коня - според мен е нормално да забелязваш разликата.
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
Re: губи тяга като си пусна климатроника
pana написа:Нека все пак преди да се водят споровете стане ясно каква е колата на колегата
b0bz написа:Кара: '98 BMW 525 TDS

Пак ви казвам не е нормално да губи мощност заради климата. Мойта дори и разхода не го качва
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Re: губи тяга като си пусна климатроника
asasin18 написа:Пак ви казвам не е нормално да губи мощност заради климата. Мойта дори и разхода не го качва
Колега, мощност се губи 12-15 к.с. - това е технически факт, а ти дали усещаш тази разлика е вече друг въпрос

- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
хубаво де .. губи се мощност но чак така както обяснява колегата едва ли не колата едва да дърпа не е .. явно някъде има проблем ... в случая момчето пита от какво е този проблем а не колко коне си почиват докато се охлаждаш в купето !!!
абе не е едва да дърпа... дърпа си тя ама незнам нормално ли е.. щото нямам наблюдение над друго такова бмв.....един авер има А6 2.5 тди ... та на него като се вкючи клитакика.. няма никва разлика ... а при мене се усеща... викам да не би нещо да не е наред.. ама видях че има и други с този проблем.. значи не е болка за умиране.. по бавно ще карам 

THERE IS NEVER ENOUGH DOUGH...I NEED MO
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
sajonara написа:ivoo написа:Чети тук и може и да разбереш.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=97430
А колкото до компресията :
520i
11.0/11
523i
10.5/-
528i
10.2/-
525tds
22.0/20
535i
10.0/
540i
10.0
тези данни незнам от каде си ги взел но не са за Е39, може да са за Е34. Мойта компресия е 13 на вс. цил., а ако искаш да го оспориш направа го в "Дару Кар"
Да то кажа брат и за Е34 не са

На всичките цилиндри имам от 30 до 32 само на 6ти ми е 28 .........
така, че брат взеи смени източника , както ти каза сайонарата

mad_presley написа:Воденичаров написа:При мен разликата е, че с климатик като освободя от скорост по бързо ми падат оборотите отколкото без клима. А и е по осезаема разликата когато включи турбото. Иначе съществена разлика в динамиката не усещам.
Давам ти веднага пример, как да го усетиш.Излез на магистралата на равно, застопори крака на газта без да го мърдаш на 120км/ч и включи климатика, като внимаваш да не настъпваш педала повече, от колкото си го държал до преди това и ше видиш как едни 20км/ч започват да ти се губят![]()
Тествал съм го стотици пъти, важното е да преодолееш инстинкта да подадеш газ и да намериш достатъчно равен участък за експеримента
Това и аз съм го пробвал колега. Но не се губи и един километър, а само скача стрелкта на времения разходомер. Направих опита защото и моята мощност пада много дразнещо, но не мисля че компресора е дефектен.......... няма звук на разбит лагер или нещо подобно дето да тормози двигателя. Не съм голям специалист по ДВГ-та, но на всички е ясно че и най-малката шайба закачена на коляновия вал сваля мощността на колата, пък била тя и 150коня. Така че колегите с проблема да не си търсят излишни разходи;)
Re: губи тяга като си пусна климатроника
Всеки мотор се мъ4и при вкл. на климатика,дори и при камионите се усеща.b0bz написа:ми това е проблема .... имам чувството че около 30 коня поне падат .... като пусна климатика.. има ли някои същия проблем.. и нормално ли е така да става.. ?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
koko29 написа:Това и аз съм го пробвал колега. Но не се губи и един километър, а само скача стрелкта на времения разходомер. Направих опита защото и моята мощност пада много дразнещо, но не мисля че компресора е дефектен.......... няма звук на разбит лагер или нещо подобно дето да тормози двигателя. Не съм голям специалист по ДВГ-та, но на всички е ясно че и най-малката шайба закачена на коляновия вал сваля мощността на колата, пък била тя и 150коня. Така че колегите с проблема да не си търсят излишни разходи;)
Пропуснах да уточня, че аз съм с автоматик и последната предавка при мен е с по-ниско предавателно чило от ръчната, за това така го написах.Когато съм на спорт и последната предавка ми е 1.0 и при мен се появява само с вдигане на разхода, но когато е на "D", последната предавка мисля че беше 0.86 и най-малкият товар на двигателя се усеща върху скоростта

А тези, които не усещат разлика при пуснат климатик, просто интуитивно натискат педала малко повече или ако са с потенциометър, той сам си подава газ и за това си мислят, че няма разлика.Аз лично усещам спад на мощността, дори и като пусна фаровете и се натовари алтернатора.Много хора ми казват, че съм луд, ама за моите сетива, това си е факт

- ivobaltov
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 30.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Не се притеснявай колега,всички автомобили при включването на климатик губят мошност.Просто,по-малко се усеща на кола над 200коня,като предишната ми.А на сегашната е доста по усезаемо,но това е напълно нормално.
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани