tds - Охладителна система - ремонти...
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
dinozab написа:Тая перка отпред е вързана с датчик на 101 гр. той е първия като ги гледаш от към купето или последен от фаровете назад.Или той е прецакан или наистина колаат ти дига градуси.По принцип тоя матор се обедувашава сам затва е тая съчма на термостата.Нормално е радиатора в единия край да е топъл а от другия по-хладен имам предвид хладен от дясната страна.И ти не чакай ТДС-а да ти отвори термостата ако работи на обороти на място
Колата според мен (и не само) не вдига градуси, защото като отворя капачката на казанчето даже не съска и не пуши. А радиатора точно от дясно (ако си срещу колата - отляво) ми е хладен (направо студен). Не съм го чакал на място - раздвижих го из квартала (с изчистения колер не ми трябва много да го загрея

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Сега я пораздвижих в обороти из София и като отворих после капачката, първо изсъска и излизаше леко пара. Датчика стоеше между 11 и 12 ч. като мърдаше милиметър вдясно и се връщаше обратно. Радиатора отново не беше топъл в дясната му част, маркуча към термостата също. Обаче перката на климатика върти, та се къса.
П.С. Не знам дали има връзка, но виското ми е не в добро състояние (въпреки, че и преди "ремонтите" си е било такова) - СНИМКА ТУК
П.С. Не знам дали има връзка, но виското ми е не в добро състояние (въпреки, че и преди "ремонтите" си е било такова) - СНИМКА ТУК
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
vass написа:провери градусите на новия термостат. Преди година и аз сменях термостат и ми бяха продали термостат с други градуси на отваряне. Провери, ако можеш на оригиналния градусите и на новия, че не помня точните градоси.
Е как да ги проверя, като вече съм го сложил - силикон, скъп антифриз, сваляне/качване на виско и т.н., иначе градусите си ги дават по каталог - 80 за ТДС-ите, то така пише и на двата - 80С.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Stanchev написа:сложи виско от някой колега, на който е читаво и виж разликата
На там отиват нещата... трябва само да намеря подходящия колега...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Vlados написа:Stanchev написа:сложи виско от някой колега, на който е читаво и виж разликата
На там отиват нещата... трябва само да намеря подходящия колега...
ако имаш път към пловдив дрънни 0878100706 за нула време ще направим пробата


- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Stanchev написа:Vlados написа:Stanchev написа:сложи виско от някой колега, на който е читаво и виж разликата
На там отиват нещата... трябва само да намеря подходящия колега...
ако имаш път към пловдив дрънни 0878100706 за нула време ще направим пробата
Да съм знаел... бях там преди една седмица за два дни на гости... зарекъл съм се, че пак ще дойда, защото заради едно "гадно" барбекю не можах да разгледам Пловдив...
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Колега, сменяй радиатора ... и при мен беше абсолютно същия проблем - по-студен радиатора отдясно и маркуча също. Оказа се запушен радиатор.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
E34PSH написа:Колега, сменяй радиатора ... и при мен беше абсолютно същия проблем - по-студен радиатора отдясно и маркуча също. Оказа се запушен радиатор.
Един комшия ми каза същото, но като мих радиатора и източих антифриза, той беше кристално чист, все едно сега излиза от магазина. Ако е запушен радиатора, не би ли трябвало и антифриза да е поне мътен от боклуци.
- E34PSH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525 TDSA '95
- Мечтае да кара: X6 M
Vlados написа:E34PSH написа:Колега, сменяй радиатора ... и при мен беше абсолютно същия проблем - по-студен радиатора отдясно и маркуча също. Оказа се запушен радиатор.
Един комшия ми каза същото, но като мих радиатора и източих антифриза, той беше кристално чист, все едно сега излиза от магазина. Ако е запушен радиатора, не би ли трябвало и антифриза да е поне мътен от боклуци.
И при мен също антифриза беше кристално чист ... но важна е циркулацията!
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Искам да обобщя симптомите, за да е по-лесно на докторите:
- Перката на климатика се включва веднага щом двигателя достигне работната температура и не спира докато не изгася колата. Като поизстине и я запаля се е изключила до достигане на нормалната температура.
- Радиатора в дясната му част е студен, както и маркуча, който излиза от него и отива към термостата.
- Двата маркуча на радиатора - входящия и изходящия са много меки (все едно са празни), но като стискам долния, горния мърда и се чува нещо като плискане в горната част на радиатора, където излиза маркуча.
- Виското ми явно също е постоянно зацепено, защото като го сравних с това на колегата Е34PSH разликата беше очевадна - при мене върти яко.
Ако имате предположения и предложения - казвайте, ще съм благодарен на всяка помощ.
- Перката на климатика се включва веднага щом двигателя достигне работната температура и не спира докато не изгася колата. Като поизстине и я запаля се е изключила до достигане на нормалната температура.
- Радиатора в дясната му част е студен, както и маркуча, който излиза от него и отива към термостата.
- Двата маркуча на радиатора - входящия и изходящия са много меки (все едно са празни), но като стискам долния, горния мърда и се чува нещо като плискане в горната част на радиатора, където излиза маркуча.
- Виското ми явно също е постоянно зацепено, защото като го сравних с това на колегата Е34PSH разликата беше очевадна - при мене върти яко.
Ако имате предположения и предложения - казвайте, ще съм благодарен на всяка помощ.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Сваляй радиатора ПАК и и го отпуши
Няма начин нещо да ти къси - примерна причина перката на климатика да ти върти нон стоп, защото и виско и всички охлаждащи щуротии въртят и се опитват да насмагат.
Лично моето мнение спирай колата и отивай да си оправиш водната циркулация, че главата е доста скъпа
И от мен един глас, че проблема идва от радиатора
Успех в лечението
Няма начин нещо да ти къси - примерна причина перката на климатика да ти върти нон стоп, защото и виско и всички охлаждащи щуротии въртят и се опитват да насмагат.
Лично моето мнение спирай колата и отивай да си оправиш водната циркулация, че главата е доста скъпа

И от мен един глас, че проблема идва от радиатора
Успех в лечението
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани