tds - Охладителна система - ремонти...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 21 Юни 2008, 14:50

dinozab написа:Тая перка отпред е вързана с датчик на 101 гр. той е първия като ги гледаш от към купето или последен от фаровете назад.Или той е прецакан или наистина колаат ти дига градуси.По принцип тоя матор се обедувашава сам затва е тая съчма на термостата.Нормално е радиатора в единия край да е топъл а от другия по-хладен имам предвид хладен от дясната страна.И ти не чакай ТДС-а да ти отвори термостата ако работи на обороти на място ;)

Колата според мен (и не само) не вдига градуси, защото като отворя капачката на казанчето даже не съска и не пуши. А радиатора точно от дясно (ако си срещу колата - отляво) ми е хладен (направо студен). Не съм го чакал на място - раздвижих го из квартала (с изчистения колер не ми трябва много да го загрея :mhihi: ). Стряска ме, че стрелката на температурата стои малко по-вдясно от преди, но ще го раздвижа из София да видя какво ще стане. А за перката си мисля, че нещо я лъже, въпреки че не съм пипал датчика и около него. Както казах, преди се включваше само при голяма жега.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 21 Юни 2008, 15:00

Еми щом ти незгрява чайника :mhihi: :mhihi: :mhihi: значи датчика е дал фира ;)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 21 Юни 2008, 19:51

Сега я пораздвижих в обороти из София и като отворих после капачката, първо изсъска и излизаше леко пара. Датчика стоеше между 11 и 12 ч. като мърдаше милиметър вдясно и се връщаше обратно. Радиатора отново не беше топъл в дясната му част, маркуча към термостата също. Обаче перката на климатика върти, та се къса.
П.С. Не знам дали има връзка, но виското ми е не в добро състояние (въпреки, че и преди "ремонтите" си е било такова) - СНИМКА ТУК
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.05.2007
Местоположение: пазарджик

Мнение от vass » 21 Юни 2008, 22:38

провери градусите на новия термостат. Преди година и аз сменях термостат и ми бяха продали термостат с други градуси на отваряне. Провери, ако можеш на оригиналния градусите и на новия, че не помня точните градоси.

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 21 Юни 2008, 23:03

vass написа:провери градусите на новия термостат. Преди година и аз сменях термостат и ми бяха продали термостат с други градуси на отваряне. Провери, ако можеш на оригиналния градусите и на новия, че не помня точните градоси.

Е как да ги проверя, като вече съм го сложил - силикон, скъп антифриз, сваляне/качване на виско и т.н., иначе градусите си ги дават по каталог - 80 за ТДС-ите, то така пише и на двата - 80С.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2008, 23:06

сложи виско от някой колега, на който е читаво и виж разликата ;)
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 21 Юни 2008, 23:17

Stanchev написа:сложи виско от някой колега, на който е читаво и виж разликата ;)

На там отиват нещата... трябва само да намеря подходящия колега...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2008, 23:19

Vlados написа:
Stanchev написа:сложи виско от някой колега, на който е читаво и виж разликата ;)

На там отиват нещата... трябва само да намеря подходящия колега...

ако имаш път към пловдив дрънни 0878100706 за нула време ще направим пробата ;)
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 21 Юни 2008, 23:22

Stanchev написа:
Vlados написа:
Stanchev написа:сложи виско от някой колега, на който е читаво и виж разликата ;)

На там отиват нещата... трябва само да намеря подходящия колега...

ако имаш път към пловдив дрънни 0878100706 за нула време ще направим пробата ;)

Да съм знаел... бях там преди една седмица за два дни на гости... зарекъл съм се, че пак ще дойда, защото заради едно "гадно" барбекю не можах да разгледам Пловдив...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 22 Юни 2008, 0:58

Колега, сменяй радиатора ... и при мен беше абсолютно същия проблем - по-студен радиатора отдясно и маркуча също. Оказа се запушен радиатор.

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 22 Юни 2008, 13:44

E34PSH написа:Колега, сменяй радиатора ... и при мен беше абсолютно същия проблем - по-студен радиатора отдясно и маркуча също. Оказа се запушен радиатор.

Един комшия ми каза същото, но като мих радиатора и източих антифриза, той беше кристално чист, все едно сега излиза от магазина. Ако е запушен радиатора, не би ли трябвало и антифриза да е поне мътен от боклуци.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: в радиуса 450км. от Черно Море
Пол: Мъж
Кара: Е34 525 TDSA '95
Мечтае да кара: X6 M

Мнение от E34PSH » 22 Юни 2008, 14:53

Vlados написа:
E34PSH написа:Колега, сменяй радиатора ... и при мен беше абсолютно същия проблем - по-студен радиатора отдясно и маркуча също. Оказа се запушен радиатор.

Един комшия ми каза същото, но като мих радиатора и източих антифриза, той беше кристално чист, все едно сега излиза от магазина. Ако е запушен радиатора, не би ли трябвало и антифриза да е поне мътен от боклуци.

И при мен също антифриза беше кристално чист ... но важна е циркулацията!

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 22 Юни 2008, 19:14

Искам да обобщя симптомите, за да е по-лесно на докторите:
- Перката на климатика се включва веднага щом двигателя достигне работната температура и не спира докато не изгася колата. Като поизстине и я запаля се е изключила до достигане на нормалната температура.
- Радиатора в дясната му част е студен, както и маркуча, който излиза от него и отива към термостата.
- Двата маркуча на радиатора - входящия и изходящия са много меки (все едно са празни), но като стискам долния, горния мърда и се чува нещо като плискане в горната част на радиатора, където излиза маркуча.
- Виското ми явно също е постоянно зацепено, защото като го сравних с това на колегата Е34PSH разликата беше очевадна - при мене върти яко.

Ако имате предположения и предложения - казвайте, ще съм благодарен на всяка помощ.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 22 Юни 2008, 21:23

Сваляй радиатора ПАК и и го отпуши
Няма начин нещо да ти къси - примерна причина перката на климатика да ти върти нон стоп, защото и виско и всички охлаждащи щуротии въртят и се опитват да насмагат.
Лично моето мнение спирай колата и отивай да си оправиш водната циркулация, че главата е доста скъпа :(

И от мен един глас, че проблема идва от радиатора

Успех в лечението

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Юни 2008, 22:03

а само да питам обезвъздушена ли беше как трябва?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook