м50 в е30????
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
160лв + смукателя...0887616782 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
rappa написа:кои смукател за маслото ли
баш
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
ре
не се мьчи а при батко Юзьр отиди и доволен вкьщи се прибери
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.
има ли значение кога сте сложа климаттроника преди или след мотора?
и цялата инсталация на климатроника ли ще пасне от е36 в е30?
а иначе м20 вчера падна след това минах и през Юзар та картер и смукател се таркалят в багажника на дизела
поради семеини задължения
се наложи продължинието на проекта да е утре привечер.
и цялата инсталация на климатроника ли ще пасне от е36 в е30?







а иначе м20 вчера падна след това минах и през Юзар та картер и смукател се таркалят в багажника на дизела



поради семеини задължения

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Това ще е първата е30 ка с дигитален климатроник от е36:)Н е че няма невъзможни неща но,ако стане да пуснеш снимки ей:)Успех с начинанието
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- skalata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 22.09.2005
- Местоположение: градът на тепетата
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: Е30 М3 EVO 3 , E82 G Power
правих тая интервенция на скоро требе ти картер от е35 м50 и оригиналните испускатели само се преправят мако за да паснат ако искаш ми звъни да ти дам малко инфо 0888515611 0896745457 Димитър 

- Гост
-
Re: e30
KPETEH написа:Мишо,
е тук малко информация която съм взел от форума повод м50 в е30.
Колко е вярна незнам, но ако има грешки нека някой друг да каже...Двигателя който взех е от Е36 М50 Б20 поради няколко причини:
Лапите на мотора
Опашката на ск. кутия(ако е от Е34 не пасва на Е30-ковия кардан и трябва да се сменя)
Лостовата система(ск. лост е от Е30 , а другите работи от Е36)
Купих цялата кола катастрофирала от един авер на добри пари(беше много читава и знаех какво взимам)
Това са частите които взех за да направя всичко:
Шест пистов ремък 1415 за динамото(махнах хидравликата и се наложи да сложа по-къс ремък)
Воден радиатор от Е30 323
Горивна помпа от Е30 325 (работи на 3.5 бара)
Кардан от Е30 325 (само предната част защото е по-къса)
Диф от Е30 3.45 (такъв е оригинално на Е36-цата)
Тампон за мотора от Дясно - Е34 М50 Б20 (ексцентричен и висок 9.6см.)
Тампон за мотора от Ляво - Е30 М20 Б23 (центриран , но по-нисък и се подлага около 4см.)
Крайно гърне от Е30 323 оригинално
Монтаж:
Смяна на картера и гърловината на маслената помпа с такива от Е34 (маха се стойката на старата гърловина и ламаринената подложка под коляновия вал защото на новия картер е вградена)
Ползва се оригиналната щека но се измисля някаква стойка която да я държи в изправено положение и наче се удря в динамото
Ползва се Е30-ковата стойка за ск. кутия и нейните си тампони
Изрязват се около 6см. от стойката на акумулатора за щото опира в мотора
Ползва се оригиналния колектор (трябва да е монтиран предварително защото после е невъзможно - няма място) като се преправя изхода от първите 3 цилиндъра (трябва да е по-остро извит назад иначе идва точно на 2 см. над моста и неможе да продължиш генерацията) и от там нататък следва въображението като единственото нещо с което трябва да се съобразяваш е растоянието в см. от двигателя до ламбда сондата (иначе нема да отчита точно и ще бърка компютъра)
Изпиляват се първите 6 ребра на всмукателния колектор защото иначе опират в спирачния апарат
Изрязват се 3-4см. от входящата тръба на парното (горната) защото опират в колектора
Изходящия маркуч (долния) се модифифицира за да не е прекалено остро извит , че неможе да циркулира водата
За да стане с виско трябва само да монтираш оригиналната перка на гърба на виско съединителя (без да я обръщаш естествено)
Първо се монтира виското с перката и тогава се слага радиатора , като се режат около2см. от всички маркучи иначе се прегъват много остро
Ако запазваш оригиналния въздушен филтър с кутията(Е36) трябва само леко да преправиш стойката и заспива
Запазваш оригиналното жило на газта(Е30) , като внимаваш на не го прегънеш прекалено остро за да не става трудно подвижно (твърд педал или задържане)
Компютъра си се монтира на оригиналното място (в жабката) без проблем кабела стига
Тестовата букса се монтира на мястото на бобината (до казанчето за чистачките)
Останалата част от жиците си ги наместваш в оригиналната кутия над мотора
За свързването на кабелите ще ти трябва от Е36-цата кръглата букса (мъжкото и женското) като я отрежеш непосредствено преди бушоните
Не гледай цвета на кабелите а номерата им по буксите (7 със 7 , 14 с 14 и т.н.) Ако номер 7 на Е36 е черен , а номер 7 на Е30 е бял , значи връзваш черен с бял примерно
Смени датчика на температурата с такъв от М40 иначе не отчита вярно уреда
Смени цялото табло с такова от Е30 323 защото от 320 нестава (незнайно и за мен защо но след многократни проби се оказа така) Нестава и да смениш само чип-а на оборотомера (пак говоря от опит)
Ае ще се засечем по квартала - Дудин.




такива като теб ни требват на нас невежите
100% ще помогне
мисля като приключи всичко да синтезирам
дано се не омотам
таз м50 не падна днес
ама го поуръфахме за 2часа
сега на голо като го гледам тоз климатроник, не ми се мисли как ше влезе в е30. и на таблото не ми се вписва осфен ниско долу до пепелника. Ако успея и двузонов да го вържа
снимки ше има като направиме нешто, че до сега само трошиме

100% ще помогне

мисля като приключи всичко да синтезирам




таз м50 не падна днес


сега на голо като го гледам тоз климатроник, не ми се мисли как ше влезе в е30. и на таблото не ми се вписва осфен ниско долу до пепелника. Ако успея и двузонов да го вържа

снимки ше има като направиме нешто, че до сега само трошиме

- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
rappa написа:аре некой разбирач да каже кви тампони се слагат.![]()
за е34 9.6см нема, около 6.5см са
кой знае каде мога да нанеря валове с повечко градуси![]()
и с тез валове май не е зле и клапани и прожини да сложа.
(искам нови)
![]()
с две думи ми се ще да се цеди до около 9000.![]()
да не забравиш да си вземеш и раздвижни колелца



59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]