Форсиране при гасене.
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- body
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
То там и паленето е на магия пак със дръпнат смукач и докато връщаш смукача и даваш газ по някое време пали.Ама ако не уцелиш момента се дави и трябва да те бутат или дърпат.
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
при трабанта е задължително изключвам го от скорост до ламарината махам ключа и докато заклуча гаража оборотите са паднали
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3332
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
ronson написа:Това се прави само при карбураторните двигатели с цел да се напълни карбуратора с бензин и след това лесно палене.
Самият карбуратор се пълни , защото след като се върне ключа за палене , бензина към цилиндрите се спира от ел.мех.клапанче и така се пълни карбуратора.
Това е.
кво кво - я пак
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
ronson написа:Това се прави само при карбураторните двигатели с цел да се напълни карбуратора с бензин и след това лесно палене.
Самият карбуратор се пълни , защото след като се върне ключа за палене , бензина към цилиндрите се спира от ел.мех.клапанче и така се пълни карбуратора.
Това е.
не при всички карбураторни коли има ел.клапанче , доста от тях са си със жилни клапи ... а карбуратора си е винаги пълен по простата причина , че има поплавък с жигльор който не се затваря докато не се напълни .
- bavareca323
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 22.07.2008
- Местоположение: Sofia
- Детайли за колата: E30 323
- DjFace
- младши ентусиаст
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Някой по рано спомена, че при двутактовите е полезно и е прав, но за четиритактов двигател е ВРЕДНО. Причината е точно тази която някой друг спомена, бензина отмива маслото от цилиндрите.
Относно Турбото. Преди време купихме един СААБ 95 Турбо (от магазина) и там ни предупредиха, че е добре да поработи една две минути на място преди да го загасим (особено, ако е каран по спортно)
За карбураторите и пълненето им с бензин... пълни глупости (някой вече обясни за поплавъка и пр.)
Относно Турбото. Преди време купихме един СААБ 95 Турбо (от магазина) и там ни предупредиха, че е добре да поработи една две минути на място преди да го загасим (особено, ако е каран по спортно)
За карбураторите и пълненето им с бензин... пълни глупости (някой вече обясни за поплавъка и пр.)
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Бая отдавна не бях чел повече простотии събрани в една тема
Примерно Как на една инжекция, като и изгасиш контакта дюзите продължават да пълнят бензина, дето миел маслото от цилиндрите При карбуратора е същата работа - като не си дал газ даже и с изваден ключ от контакта от де да влезе тоз бензин
Т"ва пък с маслената помпа дето като я изгасиш и помпата спирала да помпи масло и от 3000 обр......... направо кърти
За турбинните двг-та има някои истини действително след по агресивно каране корпуса на турбината е доста загрят и е добре колата да поработи, за да повърти малко охл. течност и да поохлади корпуса на турбото така се поохлажда малко и маслото Това само е добре да се има предвид другото са пълни г....сти според скромното ми мнение
Примерно Как на една инжекция, като и изгасиш контакта дюзите продължават да пълнят бензина, дето миел маслото от цилиндрите При карбуратора е същата работа - като не си дал газ даже и с изваден ключ от контакта от де да влезе тоз бензин
Т"ва пък с маслената помпа дето като я изгасиш и помпата спирала да помпи масло и от 3000 обр......... направо кърти
За турбинните двг-та има някои истини действително след по агресивно каране корпуса на турбината е доста загрят и е добре колата да поработи, за да повърти малко охл. течност и да поохлади корпуса на турбото така се поохлажда малко и маслото Това само е добре да се има предвид другото са пълни г....сти според скромното ми мнение
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- тъчи
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 121
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м10б18,е36 м52б20
Prekysvach написа:при трабанта е задължително изключвам го от скорост до ламарината махам ключа и докато заклуча гаража оборотите са паднали
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Преди време на една бензиностанция гледах как една мазда рх8 върти 30 сек докато запали и ми стана интерсно как чисто нова кола не пали от раз ........В компанията имаше'компетентни' които казаха че трябвало да се исфорсира след дълго каране на високи обороти преди да се изгаси (нещо с изчистването на двг от газовете) и след това щяла да пали от раз или да се остави да поработи на място.............. както виждам от коментарите по горе в това твърдение няма ни6то вярно но защо е толкова наложено сред шофьорите .?
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
LAST RIDE написа:Преди време на една бензиностанция гледах как една мазда рх8 върти 30 сек докато запали и ми стана интерсно как чисто нова кола не пали от раз ........В компанията имаше'компетентни' които казаха че трябвало да се исфорсира след дълго каране на високи обороти преди да се изгаси (нещо с изчистването на двг от газовете) и след това щяла да пали от раз или да се остави да поработи на място.............. както виждам от коментарите по горе в това твърдение няма ни6то вярно но защо е толкова наложено сред шофьорите .?
Да да а на ТДС-а трябва профилактично да държиш оборотите на 5000 за около 1-2 мин за да изчисти саждите... Те толкова и компанията са били разбирачи..
Гасенето на високи обороти е единственно при 2т автомобилите защото те са със мазане от бензина. Идеята е да вкараш повече горивна смес следователно повече масълце в двигателя и да го предпазиш ако решиш да го оставиш за по-продължително време.. Също така понеже вала на 2т машината се омазнява от тази смес.. Оставащата след гасене в цилиндрите действа пи запалване и веднага омазнява вала.. така се одължава и живота на двигателя... Но това е само за 2т мотора...
LAST RIDE написа:Преди време на една бензиностанция гледах как една мазда рх8 върти 30 сек докато запали и ми стана интерсно как чисто нова кола не пали от раз ........В компанията имаше'компетентни' които казаха че трябвало да се исфорсира след дълго каране на високи обороти преди да се изгаси (нещо с изчистването на двг от газовете) и след това щяла да пали от раз или да се остави да поработи на място.............. както виждам от коментарите по горе в това твърдение няма ни6то вярно но защо е толкова наложено сред шофьорите .?
Чак 30сек незнам. Иначе Алфа Ромео-то ми пали винаги след въртене на стартер. Точно след 2 сек пали.
И това си го прави винаги, с цел качване на масло, и е вярно. Ако не е кучешки студ още докато въртя на стартер и лампата за маслото гасне (Манометъра въобще й не помръдва от стартера, но поне лампат а гасне)
Става въпрос за 155-ца 1.8 8клапанова
А за работата на празен ход при турбо моторите, идеята е входящия въздух да охлади "студената" част, а не водата, защото са мн. малко турбините в водни ризи.
Пък и целия корпус да истине, а не да остане нягрято до амнайсе градуса и после маслото буквално да се изпече.
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани