BMW & Fiat
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Дано в БМВ да не решат да пестят от всичко като колегите си във Фиат. Въпреки, че много не ме грее мини-то.
А гледахте ли сравнението в пробега между супер-кар-и дето го направиха в Топ Гиър. Сипаха на няколко колици 1 галон гориво и ръчка на пистата . Ферарито отпадна след по-малко от 2 мили. Ламбо Мурсиелаго направи около 4 мили. Ауди Р8 направи към 5 , ама не е честно щото Ауди-то е по-малко мощно и хич не трябва да го бутат до Ферари 599 и Ламбо Мурсиелаго. Но от това сравнение ми направи впечатление, че Ферарито - добре големи двигатели, високи обороти обаче като икономичност са на ниво на двигатели от преди 20 години. Сетих се и за справката , която бях направил преди в catalog.auto.ru . Мерцедес С класа АМГ 612 коня 2.2 тона - градско 23 литра . Ферари 599 620 коня 1.7 тона градско по книжка - 33 литра. М5 туринг - почти 1.8 тона градско - 23 литра.
А гледахте ли сравнението в пробега между супер-кар-и дето го направиха в Топ Гиър. Сипаха на няколко колици 1 галон гориво и ръчка на пистата . Ферарито отпадна след по-малко от 2 мили. Ламбо Мурсиелаго направи около 4 мили. Ауди Р8 направи към 5 , ама не е честно щото Ауди-то е по-малко мощно и хич не трябва да го бутат до Ферари 599 и Ламбо Мурсиелаго. Но от това сравнение ми направи впечатление, че Ферарито - добре големи двигатели, високи обороти обаче като икономичност са на ниво на двигатели от преди 20 години. Сетих се и за справката , която бях направил преди в catalog.auto.ru . Мерцедес С класа АМГ 612 коня 2.2 тона - градско 23 литра . Ферари 599 620 коня 1.7 тона градско по книжка - 33 литра. М5 туринг - почти 1.8 тона градско - 23 литра.
Миналата година с шефа ми се чудехме каква кола да вземем за служебна в рамките на 7-10к.Бяхме се спряли на Волво В40,Алфа 156 и БМВ 320.След много въпроси към познати с такива коли,каране по автосалоните,четене на инфо в нета/включ. и форумите/ остана само БМВ-то.После започна едно търсене на читав екземпляр,но попаднахме само на едно 316 комби,черно,затъмнени стъкла с уникален салон и всичко останало за 10к. 98г.Не го взехме само заради слабия мотор.Така и не намерихме добра 320-ка,а през това време успяхме да купим нова баничарка.Аз обаче си останах запален по модела и по-късно си взех такава лична.Наблюденията и за трите модела като цяло са: луксозни са и трите,вървят горе-долу еднакво,като визия и алфата и баварката ми харесват малко повече,но алфата е най-чуплива.Има най-слабо окачване,което е и доста скъпо,а всички знаем какво е състоянието на пътищата ни.Волвото също е със по-скъпа подръжка от БМВ.Днес влезнах във форума на Алфа и имаше някъв пич който се оплакваше,че за една година бил дал около 7к. за ремонти и подръжка след покупката на автомобила.Това е включвало и застраховките,но пак не е малко.Като цяло 156-ците са обезценени и това е заради сметка на качеството.
boris_dy написа:.........но алфата е най-чуплива.Има най-слабо окачване,което е и доста скъпо,а всички знаем какво е състоянието на пътищата ни.....
Я са ни обясни как успя да стигнеш до сичките тея умозаключения, сам ли си ги натъкми или някой ти помага? Или понеже видиш ли някой е споменал Алфа и ти реши, че трябва да ни запознаеш с всички тъпотии, които си чувал от тук и там...
Много е тъпо, че се изказват хора, които не знаят за какво говорят. Особено в тоя форум, който е добър по принцип.....
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Абе кво да си говориме сичко освен бмв е за болклука. Вчера четох форума на ауди и там хранеха към 10 страници голф 4 ... и то хора дето карат ауди а3 , и тук някой съфорумци прекаляват. Какво им е на колите ? И след като всички тук карат бмв как се оказва че са толко компетентни за италианските автомобили. Майка ми кара фиат 1999 и сериозни проблеми нее имало а и ремонтите са евтини.
Не въобще не съм фанатик, просто исках да кажа, че по-добро от немското автомобилостроене просто НЯМА да не говориме, че ми го сравнявате с най-смешното, а именно италианското. Като се заговори за коли веднага макароните се споменават със супер колите си. Е хубаво де ама колко от вас карат суперколи? Колко от вас даже са виждали тоя сегмент освен на снимка? Колко от вас могат да си позволят да карат тея коли? Никой май а? Кефиш се, че ферари дига 300 и си мечтаеш зад волана на пунтото от 91. Да ама сещаш се, че като ми лафиш за кола моето БМВ от 91ва(примерно) превъзхожда МИЛИАРД пъти твоята кочина нали? Щото който и да питаш ше ти каже, че 3ката Ц класата и А4-ката са най-добрите коли в сегмента си, както и 7цата, С класата и А8цата, както и всички други сегменти където даже Порше прави смешни ламборджини и ферари. А ти осъзнаваш ли колко си жалък брато - защитаваш ми италианските коли с някаква кола, която си виждал само на снимка.
Иначе нека да съм прост, ти си карай 166 комби и се радвай, че Топ Гиър не направиха цял сезон само за да ви хранят.
Иначе нека да съм прост, ти си карай 166 комби и се радвай, че Топ Гиър не направиха цял сезон само за да ви хранят.
Проблемът на жените с паркирането идва от това, че непрекъснато ги лъжат колко точно са 20см
YNWA
Planet Club Addict
Jeremy Clarkson for BMW M3: ABSOLUTE MASTERPIECE 24/12/2007

YNWA
Planet Club Addict
Jeremy Clarkson for BMW M3: ABSOLUTE MASTERPIECE 24/12/2007
Мишу написа:...ма на бела капа се отчитам

Чакаме отговора на ДЗВЕР-а. Он е компетентен по всички въпроси - от земетресенията и дисекцията на млечната жлеза, до НПК и тям подобни юридически въпроси
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
2advanced написа:Не въобще не съм фанатик, просто исках да кажа, че по-добро от немското автомобилостроене просто НЯМА
Като качество на изработка и надежност ?
Доста хора биха застанали зад японското автомобилостроене.
А за производството всичко е фирмена политика , някои от немските модели несе правят в германия.
BMW X3 - Австрия , BMW X5 - USA , Mercedes ML/GL - USA ,Audi Q7 - Slovakia .. както примерно Avensis се зглабя в Англия.
И какво имаш в предвид порше прави смешни ламборджини и феррари

И нее зле да се поуспокоиш малко. Нее нужно да обиждаш всички дето карат италиански автомобили.2advanced написа: А ти осъзнаваш ли колко си жалък брато ...

pegaso125 написа:boris_dy написа:.........но алфата е най-чуплива.Има най-слабо окачване,което е и доста скъпо,а всички знаем какво е състоянието на пътищата ни.....
Я са ни обясни как успя да стигнеш до сичките тея умозаключения, сам ли си ги натъкми или някой ти помага? Или понеже видиш ли някой е споменал Алфа и ти реши, че трябва да ни запознаеш с всички тъпотии, които си чувал от тук и там...
Много е тъпо, че се изказват хора, които не знаят за какво говорят. Особено в тоя форум, който е добър по принцип.....

2advanced написа:Не въобще не съм фанатик, просто исках да кажа, че по-добро от немското автомобилостроене просто НЯМА да не говориме, че ми го сравнявате с най-смешното, а именно италианското. Като се заговори за коли веднага макароните се споменават със супер колите си. Е хубаво де ама колко от вас карат суперколи? Колко от вас даже са виждали тоя сегмент освен на снимка? Колко от вас могат да си позволят да карат тея коли? Никой май а? Кефиш се, че ферари дига 300 и си мечтаеш зад волана на пунтото от 91. Да ама сещаш се, че като ми лафиш за кола моето БМВ от 91ва(примерно) превъзхожда МИЛИАРД пъти твоята кочина нали? Щото който и да питаш ше ти каже, че 3ката Ц класата и А4-ката са най-добрите коли в сегмента си, както и 7цата, С класата и А8цата, както и всички други сегменти където даже Порше прави смешни ламборджини и ферари. А ти осъзнаваш ли колко си жалък брато - защитаваш ми италианските коли с някаква кола, която си виждал само на снимка.
Иначе нека да съм прост, ти си карай 166 комби и се радвай, че Топ Гиър не направиха цял сезон само за да ви хранят.
Мислех да не пиша в тая тема, ама ти ме предизвика...
В семейството имаме доста коли, повечето нови - Волво ХС90 Д5 (2006 г.) на баща ми, Тойта Авенсис комби д-4д (2005 г.) на майка ми, БМВ 330хд (2007 г.) на сестра ми, както и моите две Алфи - 166 и 156 (2002 г.)
Въобще митът за качеството на немските, японските или "шведските"коли е доста спорен - БМВ-то на сестра ми за година и половина и ~60 000 км, купено чисто ново от Камор(има го снимано в галерията ми) се поврежда постоянно - досега са сменени твърде много неща за чисто нова кола - кормилна рейка, 2 инжектора, цялостен ремонт на скоростна кутия, лагери и семеринги на диференциала, външни предни карета, семеринги на разпределитерната кутия на хДрайва, ЕГР-клапан и разните му тръбопроводи (3 пъти - вътре в купето може да се удушиш от миризма на дизелови отработени газове), филтъра за твърди частици, предния стъклоповдигач за пътника до шофьора, уплътненията на шофьорската врата, единия ксенонов фар, при каране по паваж нещо яко тропа в задна дясна врата и задния капак, лака по спиците на волана се олющи и отдолу се показа една грозна бяла пластмаса, предни амортисьори и т.н., вече не помня всичко. И това е кола, за която са платени над 110 000 лева! Комбито върви страшно добре, но добре че е гаранцията, иначе не ми се мисли...
Тойотата (76 000 км) - всички амортисьори (предните два пъти), маховик (веднъж), предни и задни дискове, съединител (два пъти), алтернатор, акумулатор, помпа на хидравликата, вентилатор на отоплението и т.н.
Волвото - (55 000 км) - цялата рейка на комън-рейла и 3 инжектора, некви кларани на турбото, целият смукателен колектор, цялото предно окачване барабар с амортисьорите.
Та на фона на тия трошещи се чисто нови коли моите две Алфи (едната на 170 000, другата на 155 000 км) досега са влизали в сервиз само за смяна на консумативи и разни неща по окачването, съединител, разни тампончета, маншони, обтегачни ролки - дреболии м общи линии. Все пак са коли на доста километри и на доста годинки.
Иначе съм карал всички модели на БМВ на тестове, а също и Ламбо и Ферари (последно карах 430 скудерия) - просто такава ми е работата. Не са лоши коли БМВ-тата, но далеч не са съвършени.
В последния продължителен тест 100 000 км на немските колеги Х3 2.0д се нарежда на 17 място по надеждност - на същото място се класира и Алфа 147 2.0 ТС.
Фиат Панда се е класирала на 9-то място. Факт.
Иначе аз карам Алфи, щото съм фен - първата Алфа си купих още през 1985 г. И оттогава, въпреки че имам възможност да карам всички коли, които излизат на пазара, нито една не ме е привлякла достатъчно, че да я избера.
П.П. Сега се сетих още нещо за немското автомобилостроне- предишната кола на сестра ми беше Пасат 1.9 комби 4моушън 131 к.с. - купена 2003 г. чисто нова от Юнитрейд. Тая кола чупи скоростна кутия и съединител 6 (шест!) пъти и Халдекс 2 пъти. За общо 4 години ползване Холцвагена престоя в сервиза 11 месеца.
- nikolaaaay
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.07.2008
2advanced написа:Не въобще не съм фанатик, просто исках да кажа, че по-добро от немското автомобилостроене просто НЯМА
Аз не знам за какъв фанатизъм говорите, като тук става дума само за това колко се чупят БМВ-тата и колко са надеждни. Е, само това ли е важното за една кола?! Сакън да не влезеш в сервиз да дадеш 20 лева. Къде остана удоволствието от шофирането, нали тва е лайтмотива точно на БМВ

Не мислех да пиша във Вашия форум, но подобни мнения за великото немско автомобилостроене ме изпълват само със смях. Уважавам БМВ, като концепция, но в Германия се правят и невероятно скучни и смотани коли, като Хлопел (Опел), Мерцедес (ниските класове са отврат), ФВ и разни подобни измислици.
Въобще - карайте Алфи и ще усетите истинската Freude am Fahren

boris_dy написа:pegaso125 написа:boris_dy написа:.........но алфата е най-чуплива.Има най-слабо окачване,което е и доста скъпо,а всички знаем какво е състоянието на пътищата ни.....
Я са ни обясни как успя да стигнеш до сичките тея умозаключения, сам ли си ги натъкми или някой ти помага? Или понеже видиш ли някой е споменал Алфа и ти реши, че трябва да ни запознаеш с всички тъпотии, които си чувал от тук и там...
Много е тъпо, че се изказват хора, които не знаят за какво говорят. Особено в тоя форум, който е добър по принцип.....
Ми човек който има и Алфа156 и БМВ е36,жена му не можела да кара и постоянно обирала дупките с баварката и е правил ходова част 2 пъти за две години за около 400лв.,а алфата е посещавала бокса 4 пъти с ремонти за над 1500 лв. Говорех за точно три модела автомобили на които съм им сравнявал цените на частите.Първо провери ти и после ме цитирай.Ако искаш погледни примерно едно БМВ 320 00г. и една Алфа 156 2.0ТС 00г. колко струва и ела да ми кажеш кво мислиш по въпроса.
Абе ти пак ми вадиш приказки от 1001 нощи. Такава алфа нито си имал, нито си карал, нито наистина ЗНАЕШ колко е здрава, колко и е подръжката и т.н.
Алфата ако е влизала 4 пъти в сервиз за 1 500 лв, с колко ше олекнеш за същата работа с БМВ-то?
Всички тук знаем колко е "евтина" тая кола за подръжка....
И нали наистина не си вярваш, че частите на алфата са по-скъпи от на същото на години БМВ?
Не ти казвам да харесваш или не Алфа, както не ти плюя БМВ-тата, а просто да бъдеш обективен и да не говориш така сигурно за неща, които не ЗНАЕШ!


44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани