Ремонт или преработка на бутон за вдигане/сваляне на стъкла?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- kralchev_i
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: G30
Ремонт или преработка на бутон за вдигане/сваляне на стъкла?
Здравейте колеги!
Имам следният проблем, който свързвах с комфорт модула. Оказа се, че проблема не е в него, а в бутона за вдигане/сваляне на стъклата на пасажерската страна. Проблема е следният:
От шофьорската страна с пускане на алармата стъклото се вдига автоматично, от другата -не. Извадих бутоните и се оказа, че са два вида - шофьорският е с бяла основа и малка букса - двупозиционен(One-Touch), а пасажерският - еднопозиционен. Освен това първият се захранва с 5 жици, а другия - с 4. В последствие забелязах, че кабелите на пасажерският бутон са 5, но са срязани и редуцирани на 4 - 2 от тях са укъсени.
Въпросът ми е:
Може ли да се преправи инсталацията, така че да си работи нормално и пасажерският бутон - всмисъл да стане двупозиционен/One-Touch?
Бутона го имам, заедно с буксата и кабели към него...
Ако някой има идея къде може да го направят, също ще е от полза...
Имам следният проблем, който свързвах с комфорт модула. Оказа се, че проблема не е в него, а в бутона за вдигане/сваляне на стъклата на пасажерската страна. Проблема е следният:
От шофьорската страна с пускане на алармата стъклото се вдига автоматично, от другата -не. Извадих бутоните и се оказа, че са два вида - шофьорският е с бяла основа и малка букса - двупозиционен(One-Touch), а пасажерският - еднопозиционен. Освен това първият се захранва с 5 жици, а другия - с 4. В последствие забелязах, че кабелите на пасажерският бутон са 5, но са срязани и редуцирани на 4 - 2 от тях са укъсени.
Въпросът ми е:
Може ли да се преправи инсталацията, така че да си работи нормално и пасажерският бутон - всмисъл да стане двупозиционен/One-Touch?
Бутона го имам, заедно с буксата и кабели към него...
Ако някой има идея къде може да го направят, също ще е от полза...
- kralchev_i
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: G30
Тогава каква е разликата между бутоните с зелена основа One-touch, с черна основа One-touch и стандартните с бяла или синя основа?
За да бъда по конкретен
тези с зелена основа имат 4 извода - ???
тези с черна основа имат 5 извода - 4 плюса и една маса/минус
тези с бяла/синя основа имат 4 извода - 1 плюс, 1 минус, 2 управление
Интересува ме какво е захранването на бутоните със зелена основа - колко плюса и колко минуса?
За да бъда по конкретен
тези с зелена основа имат 4 извода - ???
тези с черна основа имат 5 извода - 4 плюса и една маса/минус
тези с бяла/синя основа имат 4 извода - 1 плюс, 1 минус, 2 управление
Интересува ме какво е захранването на бутоните със зелена основа - колко плюса и колко минуса?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Разликата е ,че в едното моторче има управляващ блок който изпълнява двойно деистващата функция съответно в него влизат 6 или 8 жици не си спомням, а в другото влизат по малко два ли бяха дебели кабела и то няма такъв управляващ блок.
Това се среще при по ранните години на Е36 до 94 ли беше.
Вариантас е или да си намериш машинка от по нова година кола за дясната врата или да си направиш допълнителна схема с релета да ти вдига и сваля автоматично с бутон и съответно с комфорт модула.
Това се среще при по ранните години на Е36 до 94 ли беше.
Вариантас е или да си намериш машинка от по нова година кола за дясната врата или да си направиш допълнителна схема с релета да ти вдига и сваля автоматично с бутон и съответно с комфорт модула.

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
разглоби кората и виж мотор4ето дали има платка с 4ип на него т.е. да има управлява6т блок както каза колегата,ако има може би 6те стане(като се има в педвид факта 4е еднот стъкло се вдига само което озна4ава 4е има6 комфорт модул)за6тото при мен нямам комфорт модул(за6тото е '92г.),но едното ми мотор4е е с упр.блок(има затваряне с едно натискане но не се затваря от аларма)и след доста опити голяма игра4ка ги направихме с ба6та ми да се затварят и двете стъкла след заклю4ване,но е свързано с доста разглабяне окабеляване по вратите правене на платки които да управл.стъклата,абе с две думи доста трудоемко но аз имам голям мерак за такива екстри и дреболии по колата и го направих с йелание полу4и се много добре.
да се надяваме 4е при теб и другото мотор4е 6те има упр блок,ако няма......6офьорския бутон работи с импулси,а другия само обръ6та посоките и съответно на 6офьорската врата има6 краини изклю4ватели(мотр4ето спира само когато достигне краина то4ка т.е.голяма съпротива),а на другата врата няма6 и ако задържи6 ботона най-вероятно 6те ти изгори предпазител.
дано съм ти бил полезен
да се надяваме 4е при теб и другото мотор4е 6те има упр блок,ако няма......6офьорския бутон работи с импулси,а другия само обръ6та посоките и съответно на 6офьорската врата има6 краини изклю4ватели(мотр4ето спира само когато достигне краина то4ка т.е.голяма съпротива),а на другата врата няма6 и ако задържи6 ботона най-вероятно 6те ти изгори предпазител.
дано съм ти бил полезен
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани