Направи си сам -турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: у гаражу
Пол: Мъж
Кара: Е33 karting edition

Мнение от Bendji » 11 Юли 2008, 20:10

Lud искам да те питам при 316-та нов всмукателен колектор ли направи или преработи оригиналния за втория рейл с дюзи.
Welcome to BMW Airlines !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Юли 2008, 20:36

Bendji написа:Lud искам да те питам при 316-та нов всмукателен колектор ли направи или преработи оригиналния за втория рейл с дюзи.


на оригиналния заварихме легла за дюзите и има ушички за закрепване на рейката , ама моя е М40 матор , ако твоя е м43 тряя малко да се преправи 4е мноу завъртян и на м43 и на м42 и на м44 дет са след 93-та май са с подобен. Може да помолиш rcankov да пусне некоя снимка на неговия от ис-ката бате Заьо го преработва и стана добре. Аз тия дни ще пусна снимка на мойта рейка с дюзите на 316-ката както си е монтирана в момента.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: у гаражу
Пол: Мъж
Кара: Е33 karting edition

Мнение от Bendji » 11 Юли 2008, 21:05

С М43 съм и точно заради това че е много завъртян ми е чудно как да направя втория ред дюзи. И почти вече съм решил да преглътна по високия разход и да сложа по-големи дюзи. За това ми беше интересно как си го направил при теб. ;)
Welcome to BMW Airlines !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Юли 2008, 21:10

Bendji написа:С М43 съм и точно заради това че е много завъртян ми е чудно как да направя втория ред дюзи. И почти вече съм решил да преглътна по високия разход и да сложа по-големи дюзи. За това ми беше интересно как си го направил при теб. ;)


просто твоя се преправя прави се нов алуминиев фланцец за твоя дросел или за някой друг от м50б25 например , маха се горната 4аст на твоя колектор използва се само долната 4аст малко заварки и малко стругарска работа и си готов помоли rxankov да снима неговия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Мнение от Prekysvach » 11 Юли 2008, 22:57

за трабанта може ли да се измисли нещо (познанията ми са слаби) и не съм сигурен дали може да се сложи нещо на двутактова машина
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 12 Юли 2008, 6:17

Е кажете къде да ги сложа тези инжектори.
Май ще ги слагам под тези от долу, или от горе до тези но трябва да махна горната част от смукателите както е на снимката ида направя друга по проста за която да хвана дросела който мисля да взема от М 40 защото е с кръгъл отвор
http://store.picbg.net/pubpic/50/7B/a1c ... 79507b.JPG
И друго аз ще я карам на 0,5 - 0.7 бара трябва ли да слагам допълнително инжектори или само с смт за регулиране на аванса.
:dunno: :dunno: :dunno:
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Юли 2008, 9:16

Dizzel написа:Е кажете къде да ги сложа тези инжектори.
Май ще ги слагам под тези от долу, или от горе до тези но трябва да махна горната част от смукателите както е на снимката ида направя друга по проста за която да хвана дросела който мисля да взема от М 40 защото е с кръгъл отвор
http://store.picbg.net/pubpic/50/7B/a1c ... 79507b.JPG
И друго аз ще я карам на 0,5 - 0.7 бара трябва ли да слагам допълнително инжектори или само с смт за регулиране на аванса.
:dunno: :dunno: :dunno:


зна4и като гледаш снимката ,рейката трябва да я сложиш на мястото на пластмасовата кутия в която минават кабелите за алтернатора и дат4иците за температура на на вода, налягане на маслото и тн. при мен тази кутийка съм я махнал и съм намотал изолирбанд около кабелите като съм ги пуснал да минават под смукателния колектор

слгай дюзи 4иста работа :)


сега ти трябва рейка и дюзи втора ръка от м42

леглата за дюзите се правят от дуралуминий отна4ало се прави цилиндър с виншен диаметър 25мм и висо4ина 30мм , след това отвътре му се прави презцяло отвор с вътрешен диаметър 13мм и само в единия край отворът се разширява на 14мм като има дълбо4ина 10мм

така от към по-широката 4аст на леглото дюзата влиза през тези 14мм и стига до 13-те и оплътнява там.

след като се направят леглата за дюзите и решиш къде то4но ще се заваряват към смукателния колектор се режат под ъгъл така 4е възможно най-добре да се впръсква горивотов към цилиндъра, преди това може да сте направили отвора в смукатлния колектор и после заварка :) след това или някви планки или пак от алуминиеви цилиндър4ета в които има вътрешна резба се правят подпорки за закрепване на рейката и тн. тук пак има много вариянти това е един от работещите ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Юли 2008, 15:23

Ето тва е на на цене колектора , откраднах снимките от перформанс форума :mhihi: тук е в процес на сглобяване но може да се види къде е дросела и къде и как са монтирани допълнителните инжектори

Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 13 Юли 2008, 18:42

Добре луд, а какво се случва с клапата, която е между двете части на колектора на М-42? Оставя ли се или не?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Юли 2008, 20:06

Вуйчо Ваньо написа:Добре луд, а какво се случва с клапата, която е между двете части на колектора на М-42? Оставя ли се или не?


маха се

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 14 Юли 2008, 16:14

Нямаше ме няколко дни, ма гледам лудия е пуснал снимки. Клапата се маха, щото в противен случай тя сама решава да си ходи :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 14 Юли 2008, 17:10

rtzankov Пуснато на: 14 Юли 2008, 17:14 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Нямаше ме няколко дни, ма гледам лудия е пуснал снимки. Клапата се маха, щото в противен случай тя сама решава да си ходи
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Burgas

Мнение от Dizzel » 16 Юли 2008, 6:58

За сега съм до тук днес ще свържа търбото с интерколера понеже ми идват маркучите и почвам смукателите и електрониката.
http://store.picbg.net/pubpic/94/33/513 ... bd9433.JPG
А това са испускателите много яки станаха.
http://store.picbg.net/pubpic/EB/49/a9f ... b5eb49.JPG
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Юли 2008, 11:52

Dizzel написа:За сега съм до тук днес ще свържа търбото с интерколера понеже ми идват маркучите и почвам смукателите и електрониката.
http://store.picbg.net/pubpic/94/33/513 ... bd9433.JPG
А това са испускателите много яки станаха.
http://store.picbg.net/pubpic/EB/49/a9f ... b5eb49.JPG


прили4но изглежда само можеше първи и 4етвърти да са заедно и после втори и трети ама за турбовариянт няма кой знае какво зна4ение. Направи си и подпира4ка за турбината с една планка от някой от болтовете на турбината към някои от болтовете на капака на клапаните или към капака на ангренажа. същои отзад от коляното на изхода на турбината към някои от болтовете на капака на клапаните

успех по-нататък :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.03.2010
Местоположение: Добрич
Кара: BMW 318i
Мечтае да кара: 318i

Re: Направи си сам -турбо

Мнение от Dragnev » 25 Юни 2010, 22:50

здравеите колеги жиждам 4е имате голям опит жаж слагането на турбини на БМВ и искам да споделя моита ме4та.по4нах да слагам турбо и на моита.решил сам да слойа турбина от рено 1,9 дизел която работи на 0,6 бара но смятам да го променя.използвам си стария изпукателен колектор понеже торбината е малка и я сабрах под изпускателния колектор само си напражих един фланец.решил сам да ждигна налягането на бензина вместо да слагам още един ред дьози и така си запазвам стария смукателен колектор.понеже несам много на ти с тея неща моля помогнете ми на какво още да обарна вниманиеи какво трябва да си взема.междо другото смених си лагерите и вдигнах налягането на маслото сас около 0.5 атмосфери за да си компесирам извода за турботомоля помагаите :roll: :roll: :bowdown: :banghead: :kuku: и се извинявам 4е пиша вав тая темо но понеже гледам 4е я посещавате и за това..

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook