Твърд педал на спирачката
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Dozo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Твърд педал на спирачката
Колеги,от няколко дни забелязвам,че като се кача в колата преди да дам контакт педала на спирачките е доста твърд/по-твърд от обикновенно/ но не всеки път. Когато запаля нещата си идват на место.Ще се радвам ако споделите на какво може да се дължи това.
			Всеки има значение,иначе никой няма значение.
		- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Re: Твърд педал на спирачката
АБСDozo написа:Колеги,от няколко дни забелязвам,че като се кача в колата преди да дам контакт педала на спирачките е доста твърд/по-твърд от обикновенно/ но не всеки път. Когато запаля нещата си идват на место.Ще се радвам ако споделите на какво може да се дължи това.
 
   
  
Нищо лично ,Просто бизнес !
		- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Дължи се на едно откритие, въведено още 63-та в автомобилтие, викат му серво.  
 
http://www.kfz-tech.de/Engl/Bremskraftverst.htm
			
		 
 
http://www.kfz-tech.de/Engl/Bremskraftverst.htm
- Dozo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Ясно. А как лекуваме тази болест? И е ясно, че мерак се лекува с пари.   
Ново серво или има поправка?
			 
Ново серво или има поправка?
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
		- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Колега, бъзикаш ли ни или в оригинал не знаеш  
 
Напълно нормално е, да ти е твърд педала при изгасена кола и е напълно нормално да омекне след запалване.Веднага след загасяне на двигателя педала остава мек за 2-3 натискания и се втвърдява.Това се дължи на остатъчния вакуум в сервото след загасяне.
Няма болести, няма пари, това си е в реда на нещата при всички автомобили.
Ако ти се втвърди педала при запален двигател, тогава вече може да се говори за пробила мембрана на сервото и за проблеми
			
		 
 
Напълно нормално е, да ти е твърд педала при изгасена кола и е напълно нормално да омекне след запалване.Веднага след загасяне на двигателя педала остава мек за 2-3 натискания и се втвърдява.Това се дължи на остатъчния вакуум в сервото след загасяне.
Няма болести, няма пари, това си е в реда на нещата при всички автомобили.
Ако ти се втвърди педала при запален двигател, тогава вече може да се говори за пробила мембрана на сервото и за проблеми

- Dozo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Момчета слагам честен кръст, не ви бъзикам. А педала наистина е по- твърд от това което беше. Имам в предвид при загасена кола е твърд. Това го знам. Но сега при загасена кола е по-твърд от това което беше и го прави от време на време. Още веднъж - НЕ СЕ БЪЗИКАМ.
			Всеки има значение,иначе никой няма значение.
		- shnitzera
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Kолега,
недей така м'ноо та молА, готов си за "господари на форума" 
  
Има ли значение какъв ти е педала при изгасена кола , сега ще кажеш , че и като напомпаш 2-3 пъти става още по твърд. 
 
оооохх ще умра
			
		недей така м'ноо та молА, готов си за "господари на форума"
 
  
Има ли значение какъв ти е педала при изгасена кола , сега ще кажеш , че и като напомпаш 2-3 пъти става още по твърд.
 
 
оооохх ще умра

- Dozo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Добре, добре. Радвам се, че поне ви развеселих. Никога не ме е било срам да питам когато не разбирам. Според мен  няма нищо лошо в това. Явно и най-вероятно съм си втълпил нещо. Желая ви успех.
			Всеки има значение,иначе никой няма значение.
		- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Споко колега, момчетата малко прекалиха, не им се сърди, вярвам че са добронамерени. Все пак ти обясниха нещата! Лека вечер.   
 
			
		 
 - NikiNikolov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- 520_i
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Смеете му се но той е прав!Ако всичко със сервото е точно и след 1-2 дни без да е палена колата първото натискане педала трябва да е мек!!! При мен е така. Сигурно има някъде нещо малко спукано и от там губи вакум системата на сервото, понеже е малко след като запали, двигателя наваксва и не се усеща.
			
		- Dozo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
520_i написа:Смеете му се но той е прав!Ако всичко със сервото е точно и след 1-2 дни без да е палена колата първото натискане педала трябва да е мек!!!При мен е така.Сигурно има някъде нещо малко спукано и от там губи вакум системата на сервото,понеже е малко след като запали, двигателя наваксва и не се усеща.
 Ако спуканото е по-голямо, колата ще почне и да променя оборотите.И ще се почне едно търсене-ламбди сонди,запушени дюзи и т.н. и т.н.А той проблема простичък-като бял боб.
 Ако спуканото е по-голямо, колата ще почне и да променя оборотите.И ще се почне едно търсене-ламбди сонди,запушени дюзи и т.н. и т.н.А той проблема простичък-като бял боб.Всеки има значение,иначе никой няма значение.
		- 520_i
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Dozo написа:520_i написа:Смеете му се но той е прав!Ако всичко със сервото е точно и след 1-2 дни без да е палена колата първото натискане педала трябва да е мек!!!При мен е така.Сигурно има някъде нещо малко спукано и от там губи вакум системата на сервото,понеже е малко след като запали, двигателя наваксва и не се усеща.Ако спуканото е по-голямо, колата ще почне и да променя оборотите. И ще се почне едно търсене - ламбди сонди, запушени дюзи и т.н. и т.н. А той проблема простичък - като бял боб.
 Точно!!!
 Точно!!!
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
