Благодарности за помоща!!!!
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Новини
-
Благодарности за помоща!!!!
На Киро, на Явката, на Ати, на Вайпъра и на Боби от Рено клуба за оказаната ми безценна помощ при инцидента тази вечер. Незная как да ви се отблагодаря, момчета ..... Ако не сте вие вероятно щях да полудея...
Уви, дрифта крие своите рискове....





Уви, дрифта крие своите рискове....

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
За теб винаги брат
и аз му имам зъб на този завой, досега не бях изпускал завой на дрифт, а ето, че едновременно ни се случи.
Утре с двете 316-ки отиваме да му отмъстим

и аз му имам зъб на този завой, досега не бях изпускал завой на дрифт, а ето, че едновременно ни се случи.
Утре с двете 316-ки отиваме да му отмъстим

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
!!Asen_X написа:Мдааа .... хубавко се врътнахме.... синхронно един вид само дето моя дрифт свърши с трясък и чалколяци
на бас, че това синхронно завъртане със задниците напред само ние го можем

ПС - абе аз не оставих моя диф на бордьора, дали да не ходя да сипа малко антифриз да не замръзне твоя?
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Ати кажи по-подробно какво е станало,Асене какво точно си счупил??Ако трябва да съм честен снощи не беше време за дрифт....ту валеше ту спираше...незнаеш кога е мокро и кога е сухо,абе кофти работа...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Петък вечер е. На улиците е мокро. Двете е30ски, управлявани от Асен и мен са се насочили от Оазис (ген - щаба на Люлин - Склад - "Куба Либре") към новия булевард (Царица Йоана). При предприемане на маневра десен завой с вратите напред, Асен, който е отпред се завърта. В същия момент както моята кола върви хубаво и контролирано настрани все едно също някой я рита зверски по задницата и също тръгва да прави пирует. Жалкото е, че Асен заходи към завоя от дясна лента, а аз от средна. Странично се удари първо с предницата, която подскочи (бордьора е много висок) толкова, че дори лайната под престилката е здрава, халогените също - тя въобще не се докосна с тротоара. За сметка на това колата се приземи на картера си, влачи се на него, преди задницата камшично да се удари и да отхвръкне почти метър (не преувеличавам) във въздуха. В следващия момент моята задница вече беше под такъв ъгъл, че не виждах какво става с Асен, а виждах хората как са спряли на светофара, а аз съм точно на 180 градуса срещу тях. Мадам от форума, която се вози при Асен казала само - Упс.. Видими щети по колата на Асен - картер на много и малки парчета (както сам го описа - "картера ми е тук, тук и ей там"), част от маслената помпа беше на бордьора, задното колело беше завило ( според Явор това е била причината за катастрофата - та завило заедно с предното, като Икарус, ма забравило да се върне). Нямаше закъде да се мотаме, защото бяхме тръгнали да се забавляваме - разпределихме се набързо кой на кого ще звъни и започнахме да набираме. През това време се появи Цецо от Рено - клуба (забравих как му беше ника тук ), чийто баща чакал пред заведение, от което има пряка видимост към мястото на събитията. Та родителя му от мъжки пол влязъл с усмивка при Цецо - Отвън един играч с БМВ как се паркира върху бордьора. Цецо само попитал - имаше ли и друго БМВ с него?
Да, те замалко да се ударят взаимно. Е, не му било трудно на Цецо да се сети кои са главните герой. Отзоваха се Х-сайтър с един приятел с е30, Хънтъра с Волвото, малко след това дойде Вайпъра, после Явор и Бавареца с комбито и майката на Асен с 316-ската - абе бяхме 6 е-30ски и полицайте гледаха ей така
А пък Вайпъра техничар - видя, че всички сме ОК и се зае да гледа какви са щетите по колата.
Явор и Бавареца ни бяха организирали рапатрак, който да качи колата и да я закара в сервиза, за което много благодарим.
Като заключение ще споделя едни мисли, които едва ли някога ще намерят потвръждение. И двамата с Асен редовно се носим, особено на този завой, който ни е до болка познат - дрифтвали сме зиме, лете, на дъжд, с хубави гуми, с галоши. Никога не е имало проблем. Сега дори не се занесохме много, ами лекичко. Не съм голям шофьор, по-скоро се приближавам предпазливо до границите си, но досега не съм изпускла кола на дрифт, това ми беше за първи път. Интересни са два факта - и двамата с Асен едновременно загубваме контрол над колите си. Малко преди да дойде нашия рапатрак дойде друг, който търсеше катастрофирало Ауди на почти същото място. Днес научихме, че малко преди нас действително се е ударило Ауди на завоя. На Асен на задната гума имаше едно тъмно петно - не от вода. За съжаление това го видяхме чак на другия ден от снимки и беше късно да проверим дали е било от неговото масло или от катастрофиралото Ауди е било изтекло я масло, я антифриз, на който да сме се подхлъзнали. Още няколко коли, докато бяхме там щяха да се завъртят, дори голфове с предно се сучеха. А може просто да се е паднала една голяма случайност и двамата в едно и също време по един и същи начин да загубим контрол над колите си.
Равносетката е, че сравнение с това, което сме правили и всичките пъти, в които сме избягвали удари на косъм това си е направо нищо. всички са добре и не можаха дори да се уплашат (изкарахме страхотна вечер след това, всичко беше свършило за по-малко от 40 минути). Все пак си преценяваме къде как да влизаме и имаше много широко място, въпреки че при загуба на контрол няма достатъчно широки места - не пострадаха хора от нашите глупости - нито коли, нито пешеходци. И най-важното - моята траектория на пързаляне беше идентична с тази на Асен, но леко разместена заради захода в завоя иначе щях да спра с моя теглич в неговата кола, което вече щеше да бъде резил
Никой не е застрахован срещу такива тъпи случайности (цитат Хънтър - ти да си видял някой интелигентно да се удари) - внимавйте и нека късмета бъде с вас, когато се случи.
Ати и Асен
Да, те замалко да се ударят взаимно. Е, не му било трудно на Цецо да се сети кои са главните герой. Отзоваха се Х-сайтър с един приятел с е30, Хънтъра с Волвото, малко след това дойде Вайпъра, после Явор и Бавареца с комбито и майката на Асен с 316-ската - абе бяхме 6 е-30ски и полицайте гледаха ей така

А пък Вайпъра техничар - видя, че всички сме ОК и се зае да гледа какви са щетите по колата.
Явор и Бавареца ни бяха организирали рапатрак, който да качи колата и да я закара в сервиза, за което много благодарим.
Като заключение ще споделя едни мисли, които едва ли някога ще намерят потвръждение. И двамата с Асен редовно се носим, особено на този завой, който ни е до болка познат - дрифтвали сме зиме, лете, на дъжд, с хубави гуми, с галоши. Никога не е имало проблем. Сега дори не се занесохме много, ами лекичко. Не съм голям шофьор, по-скоро се приближавам предпазливо до границите си, но досега не съм изпускла кола на дрифт, това ми беше за първи път. Интересни са два факта - и двамата с Асен едновременно загубваме контрол над колите си. Малко преди да дойде нашия рапатрак дойде друг, който търсеше катастрофирало Ауди на почти същото място. Днес научихме, че малко преди нас действително се е ударило Ауди на завоя. На Асен на задната гума имаше едно тъмно петно - не от вода. За съжаление това го видяхме чак на другия ден от снимки и беше късно да проверим дали е било от неговото масло или от катастрофиралото Ауди е било изтекло я масло, я антифриз, на който да сме се подхлъзнали. Още няколко коли, докато бяхме там щяха да се завъртят, дори голфове с предно се сучеха. А може просто да се е паднала една голяма случайност и двамата в едно и също време по един и същи начин да загубим контрол над колите си.
Равносетката е, че сравнение с това, което сме правили и всичките пъти, в които сме избягвали удари на косъм това си е направо нищо. всички са добре и не можаха дори да се уплашат (изкарахме страхотна вечер след това, всичко беше свършило за по-малко от 40 минути). Все пак си преценяваме къде как да влизаме и имаше много широко място, въпреки че при загуба на контрол няма достатъчно широки места - не пострадаха хора от нашите глупости - нито коли, нито пешеходци. И най-важното - моята траектория на пързаляне беше идентична с тази на Асен, но леко разместена заради захода в завоя иначе щях да спра с моя теглич в неговата кола, което вече щеше да бъде резил

Никой не е застрахован срещу такива тъпи случайности (цитат Хънтър - ти да си видял някой интелигентно да се удари) - внимавйте и нека късмета бъде с вас, когато се случи.
Ати и Асен
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Аба серсеми, не ви ли е срам бре? Ша са убиите кат кучета. Ша зема да снимам на ХАсенчо унуй черното невинното дет седи при Кирето със краката на Х като девствена зубърка от 6а клас втория срок и ша го окича из всички завой из Люлин та хората да знаят къв заек ша изкочи из завоя. Помислете и за мене бре, всеки ден бродя из Люлина с мокавата, ми ако ма засечете и я направите на тапети и юфка с ко ша са воза?
П.П. Не че и аз неотсякох едно дърво на рампата една вечер дрифтирайки 23ката, ама на мене ми се караха само от озеленяването.
П.П. Не че и аз неотсякох едно дърво на рампата една вечер дрифтирайки 23ката, ама на мене ми се караха само от озеленяването.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana