Помагайте колеги!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- vladibkolev
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 165
 - Регистриран на: 12.12.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: м Трезвен!!!
 - Детайли за колата: Е39, 525 тдс
 
Помагайте колеги!!!
Днес бях при един майстор и той ми каза, че видял теч на нафта от помпата. Та мисълта ми е дали някои е имал подобен проблем и как го е решил. Казаха ми, че е възможно да е гарнитурката. Благодаря ви!!!
			
				Последна промяна vladibkolev на 07 Яну 2009, 17:47, променена общо 1 път
					
				
			
		- Bavarcho
 - Пантерчо
 - 
				
			 - Мнения: 4700
 - Регистриран на: 16.03.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: WBS нов внос
 - Мечтае да кара: Е30 от скъпите
 
- vladibkolev
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 165
 - Регистриран на: 12.12.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: м Трезвен!!!
 - Детайли за колата: Е39, 525 тдс
 
Не колега, не е горивния филтър. Въпросното се намира над атернатора и под колекторните тръби в предната част на двигателя и е малка кутийка с размери някаде около 15х15 см.
			
		- Smoocki
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2073
 - Регистриран на: 6.08.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 600 коня с умивна на лицето
 - Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
 - Детайли за колата: Garrett 3582
 
- Воденичаров
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 754
 - Регистриран на: 20.08.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: e65
 
Сяга като се прибирах ми замириса на нафта и гледам тя и мойта тече от някъде, но не мога да видя от къде защото е тъмно. Много се надявам да е от маркучите за обратното гориво.
ПП: някой има ли представа колко струват тези маркучи?
			
		ПП: някой има ли представа колко струват тези маркучи?
- ICE
 - Ледения
 - 
				
			 - Мнения: 4798
 - Регистриран на: 4.10.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 535d
 - Мечтае да кара: из Las Vegas!
 
- vladibkolev
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 165
 - Регистриран на: 12.12.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: м Трезвен!!!
 - Детайли за колата: Е39, 525 тдс
 
Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП  
			
				Последна промяна vladibkolev на 23 Юли 2008, 9:12, променена общо 1 път
					
				
			
		- shnitzera
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1072
 - Регистриран на: 17.11.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 525d
 - Мечтае да кара: това ,което кара
 
тук съм описал всичко ,същото е като при е39 -ката ,е там не'кви  2 цилиндъра повече 
  
 
 
 http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... E%EC%EF%E0
			
		- Воденичаров
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 754
 - Регистриран на: 20.08.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: e65
 
При мен се оказа, че са маркучите за излишната нафта, смених ги и няма проблем. Камък ми падна от сърцето, защото тук не е София че да ти сменят гарнитурите на ГНП за 150 лв.  
			
		- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
Добьр майстор ще да е,ама по душа,като не може да разпознае кое какво е по двигателя, бягай бьрзо от там!vladibkolev написа:Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП
- vladibkolev
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 165
 - Регистриран на: 12.12.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: м Трезвен!!!
 - Детайли за колата: Е39, 525 тдс
 
Колега нещо не си ме разбрал, тои ми каза, че е ГНП, но аз толко и не го запомних, така, че маистора си е печен. На теб като ти е скъпо не ходи там, отиди в дару кар може да е по тънкоI.V.G. написа:Добьр майстор ще да е,ама по душа,като не може да разпознае кое какво е по двигателя, бягай бьрзо от там!vladibkolev написа:Надали го познаваш колега, но до сега 4 бр. коли няма грешка, та маи наистина ще се окаже гарнитурката на ГНП
Оправих проблема, небрежна профилактика на ГНП в НН сервиз (за 4 часа цялата процедура): смяна на гарнитури, семеринги и тнт, един скъсан маркуч на едната дюза, чистене на грешки в компа и сега е стрела. Общо : 320 лв.
Воденичаров написа:При мен се оказа, че са маркучите за излишната нафта, смених ги и няма проблем. Камък ми падна от сърцето, защото тук не е София че да ти сменят гарнитурите на ГНП за 150 лв.
Абслолютно същото. Справих се сам без майстори и купих маркуч на метър (няколко пъти изпусках гайки върху кората под ДВГ
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	




