най-добрия турбо проект
Модератор: bum_bum
			42 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- joreto_88
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
tonkata написа:1000лв
 Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
 Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.- tonkata
- 50" ракия тийм
- 
				  
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
нали питаш колко пари за монтиране на турбо и кулер и останалите джиджавки - 1000лв
а има турбини за 100 лв има и за 2000 лв , тва зависи от теб ква искаш да си купиш.
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
tonkata написа:joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
нали питаш колко пари за монтиране на турбо и кулер и останалите джиджавки - 1000лв
а има турбини за 100 лв има и за 2000 лв , тва зависи от теб ква искаш да си купиш.
 
  
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- furiozo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
http://madcowtuning.bg/turbo/conversion/
дано ви е полезен на тебе и колегата дето иска да турбинира. хората са обяснили кое как какво колко и защо

- drft
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
furiozo написа:joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
http://madcowtuning.bg/turbo/conversion/
дано ви е полезен на тебе и колегата дето иска да турбинира. хората са обяснили кое как какво колко и защо
Колеги да си призная нещо сега :
Карам Фиат 220 к.с. с - турбина. От няколко време тука обаче все ми се върти идейчицата да се сдобия с Е 30 - от 2,3 нагоре и да се почекам с него - примерно изравняване масите на коляно-мотовилковата група, порт , шлайф на главата, самоделни всмукателен и изпускателен колектор, маховик нещо втора ръка за по-малко кинти, ако се намери на сносна цена разпр. вал с кобилици и пружини.....
Всичко това със собствен труд и с поносимо финикийски средства си мислех, че ще се получи играчка, която със задното си предаване и с тези промени ще ме радва и ще ми помага да гася стреса. За това се ригистрирах тук, чета в различни теми на форума и направо се плаша
 Абе как само едни турбини, едни работи са основна цел на всички
  Абе как само едни турбини, едни работи са основна цел на всички  Толкова ли са куци тези БМВ - та? Едно Е-30, 2000 куб. е 129 коня
 Толкова ли са куци тези БМВ - та? Едно Е-30, 2000 куб. е 129 коня   толкова ли не му личат
 толкова ли не му личат  Примерно 323  е 150 к.с. и там ли няма сила " бе какво е това нещо", както "любимия" ми професор Вучков казва
  Примерно 323  е 150 к.с. и там ли няма сила " бе какво е това нещо", както "любимия" ми професор Вучков казва 
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
		- VT5602AK
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
успех колегаdrft написа:furiozo написа:joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
http://madcowtuning.bg/turbo/conversion/
дано ви е полезен на тебе и колегата дето иска да турбинира. хората са обяснили кое как какво колко и защо
Колеги да си призная нещо сега :
Карам Фиат 220 к.с. с - турбина. От няколко време тука обаче все ми се върти идейчицата да се сдобия с Е 30 - от 2,3 нагоре и да се почекам с него - примерно изравняване масите на коляно-мотовилковата група, порт , шлайф на главата, самоделни всмукателен и изпускателен колектор, маховик нещо втора ръка за по-малко кинти, ако се намери на сносна цена разпр. вал с кобилици и пружини.....
Всичко това със собствен труд и с поносимо финикийски средства си мислех, че ще се получи играчка, която със задното си предаване и с тези промени ще ме радва и ще ми помага да гася стреса. За това се ригистрирах тук, чета в различни теми на форума и направо се плашаАбе как само едни турбини, едни работи са основна цел на всички
Толкова ли са куци тези БМВ - та? Едно Е-30, 2000 куб. е 129 коня
толкова ли не му личат
Примерно 323 е 150 к.с. и там ли няма сила " бе какво е това нещо", както "любимия" ми професор Вучков казва

- Bavarcho
- Пантерчо
- 
				  
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- tonkata
- 50" ракия тийм
- 
				  
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
drft написа:furiozo написа:joreto_88 написа:tonkata написа:1000лв
Та то само турбото е 1000, кулера и той някъде там, да не говорим и за останалите чаркуляци.
http://madcowtuning.bg/turbo/conversion/
дано ви е полезен на тебе и колегата дето иска да турбинира. хората са обяснили кое как какво колко и защо
Колеги да си призная нещо сега :
Карам Фиат 220 к.с. с - турбина. От няколко време тука обаче все ми се върти идейчицата да се сдобия с Е 30 - от 2,3 нагоре и да се почекам с него - примерно изравняване масите на коляно-мотовилковата група, порт , шлайф на главата, самоделни всмукателен и изпускателен колектор, маховик нещо втора ръка за по-малко кинти, ако се намери на сносна цена разпр. вал с кобилици и пружини.....
Всичко това със собствен труд и с поносимо финикийски средства си мислех, че ще се получи играчка, която със задното си предаване и с тези промени ще ме радва и ще ми помага да гася стреса. За това се ригистрирах тук, чета в различни теми на форума и направо се плашаАбе как само едни турбини, едни работи са основна цел на всички
Толкова ли са куци тези БМВ - та? Едно Е-30, 2000 куб. е 129 коня
толкова ли не му личат
Примерно 323 е 150 к.с. и там ли няма сила " бе какво е това нещо", както "любимия" ми професор Вучков казва
повярвай ми не им личат конете сравнение с други марки автомобили на тези коне бмв-то върви доста по малко.
примерно бмв 136 коня и голф 2 136 коня или бмв 320 150 коня и астра 150 коня и т.н. за сметка на тва бмв ти дава удоволствието от шофирането и задното предаване носи доста повече кеф от рейсарските автомобили.та за тва тука слагаме по една турбина и в комплект с другите предимства вече като шпер задно и вече прилични коне бмв-то става супер.а тва за атмосферния тунинг който си намислил е доста по скъпо , трудно и неефикасно от турбото

- павката
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
брей,толкова ли са спрели тия 30-и
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- street_force
- кандидат ентусиаст
- 
				
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Ivo III написа:колеги .. всеки има чувство за хумор
че бюджета за прилично турбинирано купе .. трябва да е около 30К лв.
това поне .. така ли ?
бате с тоя бюджет доатс добра кола мое да спретнеш да знаеш

- street_force
- кандидат ентусиаст
- 
				
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
			42 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
