Търся мнение по странен проблем - грешка в датчик разпр.вал
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			25 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Търся мнение по странен проблем - грешка в датчик разпр.вал
Ходих на диагностика на колата 520 I-97г.,и компютъра в сервиза прочете грешка в датчик разпределителен вал 
 
Колата си върви напълно нормално, без никакви признаци на авария от гледна точка и на разход! Смениха проблемния датчик и при направената нова диагностика излезе същата грешка, след което взеха да обясняват ,че проблема май бил във вануса??? Моля за помощ от колеги, който са се сблъсквали с подобен проблем! Колата не прекъсва и не гасне, а си работи поне за мен "нормално", но техниката казва друго!
			
		Колата си върви напълно нормално, без никакви признаци на авария от гледна точка и на разход! Смениха проблемния датчик и при направената нова диагностика излезе същата грешка, след което взеха да обясняват ,че проблема май бил във вануса??? Моля за помощ от колеги, който са се сблъсквали с подобен проблем! Колата не прекъсва и не гасне, а си работи поне за мен "нормално", но техниката казва друго!
- xela
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 350
 - Регистриран на: 12.04.2005
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
 - Мечтае да кара: E30 - M3
 
Здравей колега,
Ходих в Дару и та ми казаха същото на моята кола.
Датчика, сменяй го!
Оказа се че във веригата, оптегачите и водачите е проблема.
С 180 км/ч ми се счупи V-образния водач и нататък историята не е подходяща за голяма част от форума, който нямат 18 години.
Сашо.
			
		Ходих в Дару и та ми казаха същото на моята кола.
Датчика, сменяй го!
Оказа се че във веригата, оптегачите и водачите е проблема.
С 180 км/ч ми се счупи V-образния водач и нататък историята не е подходяща за голяма част от форума, който нямат 18 години.
Сашо.
#xela написа:Здравей колега,
Ходих в Дару и та ми казаха същото на моята кола.
Датчика, сменяй го!
Оказа се че във веригата, оптегачите и водачите е проблема.
С 180 км/ч ми се счупи V-образния водач и нататък историята не е подходяща за голяма част от форума, който нямат 18 години.
Сашо.
ти затова правиш основен
Днес ходих във сервиз на Бош и шефа на сервиза ,лично той тества автомобила ми на тяхния комп. и при него излезе грешка в упоменатия датчик. При въпрос възможно ли е след като са ми отчели същата грешка във друг сервиз и в последствие са ми сменили датчика със нов уж-знам ли вече  
 ,да даде същата грешка и да кажат "майсторите",незнам кво става с колата,човека каза,"да може,ако са сложили менте датчик и компа не го разпознава"????За тази цел ,той поръча оригинален и другия четвъртък съм при него,щото имат много клиенти!                                               Има ли колега,който се е сблъскал с подобен проблем,че да помогне????
			
		
 ,да даде същата грешка и да кажат "майсторите",незнам кво става с колата,човека каза,"да може,ако са сложили менте датчик и компа не го разпознава"????За тази цел ,той поръча оригинален и другия четвъртък съм при него,щото имат много клиенти!                                               Има ли колега,който се е сблъскал с подобен проблем,че да помогне????- ICE
 - Ледения
 - 
				
			 - Мнения: 4798
 - Регистриран на: 4.10.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 535d
 - Мечтае да кара: из Las Vegas!
 
Иди и си купи датчика от Дарукар, или Камор, или който и да е официален сервиз на марката. Също там го монтирай ще получиш и гаранция 2 години!!!
			
		- xela
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 350
 - Регистриран на: 12.04.2005
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
 - Мечтае да кара: E30 - M3
 
Да, нищо не ти пречи да го смениш, цената му е 160 лева, доста по-евтина покупка от ремонта,който правя сега аз.
При мен след като изчистя грешката се появяваше едва като форсирам колата, което в последствие разбрах, че е нормално при проблем с веригата, маслените оптегачи и водачите.
При мен V-образния водач е бил заминал и удължил хода на веригата, от там двата датчика (този горе и долу) започват да се разминават и да трупат грешка за датчика на коляновия вал.
Какво точно се случи:
С 180 км/ч чух едно тряскане, и колата промени адски много оборите, и шума, стана не човешки. МоторЯ обаче не спря, оптегачите го компенсираха макар и много шумен.
Целия водач стана на парчета, част от него отидоха в лагерите .... лудница. Правя и сегменти, гумички глава... така или иначе е отворен моторЯ.
Моя съвет е като смениш датчика веднага да замериш грешките!
Сашо.
			
		При мен след като изчистя грешката се появяваше едва като форсирам колата, което в последствие разбрах, че е нормално при проблем с веригата, маслените оптегачи и водачите.
При мен V-образния водач е бил заминал и удължил хода на веригата, от там двата датчика (този горе и долу) започват да се разминават и да трупат грешка за датчика на коляновия вал.
Какво точно се случи:
С 180 км/ч чух едно тряскане, и колата промени адски много оборите, и шума, стана не човешки. МоторЯ обаче не спря, оптегачите го компенсираха макар и много шумен.
Целия водач стана на парчета, част от него отидоха в лагерите .... лудница. Правя и сегменти, гумички глава... така или иначе е отворен моторЯ.
Моя съвет е като смениш датчика веднага да замериш грешките!
Сашо.
Малеее брат искрено ти съчувствам!xela написа:Да, нищо не ти пречи да го смениш, цената му е 160 лева, доста по-евтина покупка от ремонта,който правя сега аз.
При мен след като изчистя грешката се появяваше едва като форсирам колата, което в последствие разбрах, че е нормално при проблем с веригата, маслените оптегачи и водачите.
При мен V-образния водач е бил заминал и удължил хода на веригата, от там двата датчика (този горе и долу) започват да се разминават и да трупат грешка за датчика на коляновия вал.
Какво точно се случи:
С 180 км/ч чух едно тряскане, и колата промени адски много оборите, и шума, стана не човешки. МоторЯ обаче не спря, оптегачите го компенсираха макар и много шумен.
Целия водач стана на парчета, част от него отидоха в лагерите .... лудница. Правя и сегменти, гумички глава... така или иначе е отворен моторЯ.
Моя съвет е като смениш датчика веднага да замериш грешките!
Сашо.
 При тебе филма е много голям! Датчика ща неща, щте го сменя и дай боже да се оправи колата,тези пешлемета в този сервиз,където до сега съм им поверявал колата си да я ремонтират,майка им ще разплача!!! Обяснявам им,че тази дума няма,немога,не съществува,има некадърни "майстори",който ги е срам да си признаят че за никъв х.й не стават! Ай по нататък пак ще пиша,отностно проблема.Жив и здрав!- shnitzera
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1072
 - Регистриран на: 17.11.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 525d
 - Мечтае да кара: това ,което кара
 
BIKA_73 написа:Днес ходих във сервиз на Бош и шефа на сервиза ,лично той тества автомобила ми на тяхния комп. и при него излезе грешка в упоменатия датчик. При въпрос възможно ли е след като са ми отчели същата грешка във друг сервиз и в последствие са ми сменили датчика със нов уж-знам ли вече,да даде същата грешка и да кажат "майсторите",незнам кво става с колата,човека каза,"да може,ако са сложили менте датчик и компа не го разпознава"????За тази цел ,той поръча оригинален и другия четвъртък съм при него,щото имат много клиенти! Има ли колега,който се е сблъскал с подобен проблем,че да помогне????
там до колкото съм запознат имаше значение дали е с Сименс инсталация
ако да ,датчика трябва задължително да е Сименс иначе не го разпознава
И аз съм на това мнение ,колега! Дай боже,ако това момче оправи колата,да кажа,че има поне един кадърен майстор на такива коли в Бургас!!! Недай си боже да ви се развали колата точно тук,мамата ще ви разкатаят от пари,а в крайна сметка ще си останете с проблема! Дано не съм обидил някой !!!shnitzera написа:BIKA_73 написа:Днес ходих във сервиз на Бош и шефа на сервиза ,лично той тества автомобила ми на тяхния комп. и при него излезе грешка в упоменатия датчик. При въпрос възможно ли е след като са ми отчели същата грешка във друг сервиз и в последствие са ми сменили датчика със нов уж-знам ли вече,да даде същата грешка и да кажат "майсторите",незнам кво става с колата,човека каза,"да може,ако са сложили менте датчик и компа не го разпознава"????За тази цел ,той поръча оригинален и другия четвъртък съм при него,щото имат много клиенти! Има ли колега,който се е сблъскал с подобен проблем,че да помогне????
там до колкото съм запознат имаше значение дали е с Сименс инсталация
ако да ,датчика трябва задължително да е Сименс иначе не го разпознава
- renene
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 124
 - Регистриран на: 30.11.2007
 - Местоположение: софия
 - Пол: Мъж
 - Кара: E91 325xi
 
Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм. 
			диагностика 0899937450
		- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
възможно ли е от датчика на разп. вал да ми полудява оборотомера понякога - като дам на контакт и стрелката почва да показва разни стойности от 1000 до 6000 оборота, и постоянно мени показаниоята , но като завъртя и запаля се оправя.
			
		Ок ами на компа ,какво може да му стане? Казаха ми,че вала стоял постоянно на едни и същи градуси,без да се променя,преди и след смяната на датчика! Нямам идея,кво може да еrenene написа:Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм.
  
  
 А иначе,колата си върви и ако незнаеш,че има такъв проблем,няма да разбереш!блокирал ти е вануса.държи вала непрекъснато в закъснение.той трябва да седи в закъснение но само на празен ход,след 1500 оборота вече трябва да отива на 2-3 драдуса аванс.не се притеснявай това е доста често срещан проблем на бензиновите бмв-та с ванус които са внос от ИталияBIKA_73 написа:Ок ами на компа ,какво може да му стане? Казаха ми,че вала стоял постоянно на едни и същи градуси,без да се променя,преди и след смяната на датчика! Нямам идея,кво може да еrenene написа:Причините могат да бъдат няколко колега-ако датчика е сменен с нов малка е вероятността да не работи,трябва да видите за прекъснат кабел до ел.блок ,а също така дали самия датчик генерира сигнал при работещ двигател.Това се прави с осцилоскоп.(при положение ,че датчика е захранен(.Друга причина може да е компа или веригата.Докато не видиш тези неща не сменяи нищо друго защото ще влезеш в голям филм.![]()
![]()
А иначе,колата си върви и ако незнаеш,че има такъв проблем,няма да разбереш!
			25 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	