Проблем с ремъка на динамото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Проблем с ремъка на динамото
Здравейте колеги от скоро имам проблеми с ремъка на динамото водната помпа и хидравликата.Значи проблема е следния когато навия волана или дам много зор на колата оптягащата ролка се връща назад и ремъка се отхлабва мноо не приятно а оптягащия механизъм е чисто нов  
			
B M W
		- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
Първо, кажи с какъв ремък си!
Всички извън оригинала имат разлика в размера и то винаги в +.
Кажи и какъв обтегач си взел и защо въобще си го сменял.Изноващата част е ролката, а тя се сменя отделно от обтегача.Ако си взел някакъв не оригинален, трябва да знаеш, че натягащата пружина е доста по-слаба от оригинала.
Така като ги събереш, не оригинален обтегач + някакъв ремък, който е с 3-4мм по-голям диаметър и проблемът става ясен, но все пак кажи с какви части си сменял, за да ти се даде адекватен отговор
 
Аз си смених двата ремъка и двете ролки, купих ги от Варна Карс, смених си ги сам и такива проблеми нямам!
EDIT:Чак сега видях, че си с TDS, споменавайте ги такива неща преди това!!!Сега покажи от RealOEM, кой точно е твоя ремък и обтегач, защото там има няколко варианта, с амортисьорче, без амортисьорче...
			
		Всички извън оригинала имат разлика в размера и то винаги в +.
Кажи и какъв обтегач си взел и защо въобще си го сменял.Изноващата част е ролката, а тя се сменя отделно от обтегача.Ако си взел някакъв не оригинален, трябва да знаеш, че натягащата пружина е доста по-слаба от оригинала.
Така като ги събереш, не оригинален обтегач + някакъв ремък, който е с 3-4мм по-голям диаметър и проблемът става ясен, но все пак кажи с какви части си сменял, за да ти се даде адекватен отговор
Аз си смених двата ремъка и двете ролки, купих ги от Варна Карс, смених си ги сам и такива проблеми нямам!
EDIT:Чак сега видях, че си с TDS, споменавайте ги такива неща преди това!!!Сега покажи от RealOEM, кой точно е твоя ремък и обтегач, защото там има няколко варианта, с амортисьорче, без амортисьорче...
- Dien
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 121
 - Регистриран на: 15.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525 tds
 
Имах го същия проблем , след  смяна  на  демпферната  шайба ...
Купих всичко ( ремаци , ролки, основа оптегач , оптегач ) .
При монтажа всичко беше добре но при паленето на двиг. амортисиорчето (оптегача ) "щракна" и излезе от работно положение и
ремака "увисна".
Каде ли неходих , кой ли не се чеса по главата ...
Оказа се , че демпферната шаиба ( новата беше реплика ) е малко по-голям диамерър от оригиналната , и така ремъка се оказва по-къс и при палене или повечко "газиране" опъвача ( амортисиорчето ) неможе да поеме издърпването и щтраква в монтажно положение !
Решението излезе много просто >>> по голям ( дълъг ) ремък !
Дано да съм помогнал
			
		Купих всичко ( ремаци , ролки, основа оптегач , оптегач ) .
При монтажа всичко беше добре но при паленето на двиг. амортисиорчето (оптегача ) "щракна" и излезе от работно положение и
ремака "увисна".
Каде ли неходих , кой ли не се чеса по главата ...
Оказа се , че демпферната шаиба ( новата беше реплика ) е малко по-голям диамерър от оригиналната , и така ремъка се оказва по-къс и при палене или повечко "газиране" опъвача ( амортисиорчето ) неможе да поеме издърпването и щтраква в монтажно положение !
Решението излезе много просто >>> по голям ( дълъг ) ремък !
Дано да съм помогнал
дсдсдсжх
Направих проверка и останових следното:Ремъка е с номер 5пк1815 който по каталог излиза оргиналния размер но за моята кола идва доста по къс и поради това не може да зацепи до край оптягащия механизъм.И най лошото е че на този брой писти ремъци няма малко по голям размер и сега съм в невидение.Имам само няква надежда от един приятел с авточасти че ще намери от някъде малко по голями размери ремъци за да пробвам какво ще се получи.
			B M W
		- mmiladinov
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 6
 - Регистриран на: 18.06.2008
 
имах същия проблем. има ремък до алтернатор и след алтернатор т.е. с различна дължина. единия е с около 3 см по дълъг. сложих по-дългия и всичко е 6. всичко това само ако амортисьорчето е наред.
p.s. сега виждам че колегата по-горе е оправил проблема по-същия начин.
			
		p.s. сега виждам че колегата по-горе е оправил проблема по-същия начин.
- D.Pavlov
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 721
 - Регистриран на: 19.07.2005
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е38
 - Мечтае да кара: Е38
 
mmiladinov написа:имах същия проблем. има ремък до алтернатор и след алтернатор т.е. с различна дължина. единия е с около 3 см по дълъг. сложих по-дългия и всичко е 6. всичко това само ако амортисьорчето е наред.
p.s. сега виждам че колегата по-горе е оправил проблема по-същия начин.
Точно , ремаците са 2 модела 1815 и 1845 !!!!!!!!!!!!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
		- i4koo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 910
 - Регистриран на: 4.01.2007
 - Местоположение: България
 - Кара: BMW E39 520 M52
 - Мечтае да кара: M5
 
Много правилно ,всяко по -евтино нещо ти по-скъпо след време . П.П.Колега от доста време се каня да те поздравя за уникално изглеждаштата Е39 ,като тази се броят на пръсти в Бгbmwmania написа:СЕРВИЗ брат ми, сервиз му е майката, ама там дето си ги разбитрат нещата, а не кварталния гараж, дето само гледат и се чудат какво да ти измислат, че видиш ли щерката имала рожден ден и трябвало подарък да се купи/ личен опит /

Нищо лично ,Просто бизнес !
		
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


