вьпрос относно двигателите на 540 и(е 39) и 744 и(е 38)
Модератор: bum_bum
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
вьпрос относно двигателите на 540 и(е 39) и 744 и(е 38)
така имам вазможност да купя двигател от 540(е39) та отли4ава ли се  
  
 спрямо от е 38 4.4 литровия и ако да то какво е разли4ното и кои според вас се форсира по добре (зна4и гоня около 800коня с ковани бутала валове на над 300 градуса титаниеви клапани и пружини нови 2 турбини и нитроо) та кои двигател да си взема според вас?става на вьпрос за монтиране в е 36 купе 
  
... питам защото пьрвона4алната ми идея беше от 744 а сега ми изпадна от е 39 540  зная 4е вьншно са еднакви и по мощност са еднакви може би вьртящия момент е друг
			
		
  
 спрямо от е 38 4.4 литровия и ако да то какво е разли4ното и кои според вас се форсира по добре (зна4и гоня около 800коня с ковани бутала валове на над 300 градуса титаниеви клапани и пружини нови 2 турбини и нитроо) та кои двигател да си взема според вас?става на вьпрос за монтиране в е 36 купе - ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
Re: вьпрос относно двигателите на 540 и(е 39) и 744 и(е 38)
S 70/3 написа:така имам вазможност да купя двигател от 540(е39) та отли4ава ли се![]()
спрямо от е 38 4.4 литровия и ако да то какво е разли4ното и кои според вас се форсира по добре (зна4и гоня около 800коня с ковани бутала валове на над 300 градуса титаниеви клапани и пружини нови 2 турбини и нитроо) та кои двигател да си взема според вас?става на вьпрос за монтиране в е 36 купе
![]()
... питам защото пьрвона4алната ми идея беше от 744 а сега ми изпадна от е 39 540 зная 4е вьншно са еднакви и по мощност са еднакви може би вьртящия момент е друг
не е лоша идеята ама помислил ли си при евентуална грешка кво ще правиш демек ако излезе некоя биелка през блока доста скъп ще бъде експеримента
и погледни блока алуминиев ли е или е 4угун и попитай фирмата която ти продава буталата дали им агрижи с тоя мотор ако му е алуминиев блока
- krika
 - ...и то хидравличен :)
 - 
				
			 - Мнения: 3314
 - Регистриран на: 1.12.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: джата
 - Мечтае да кара: на Ринга
 - Детайли за колата: Двете 2и2ки
 
Re: вьпрос относно двигателите на 540 и(е 39) и 744 и(е 38)
Е39 ако не бъркам идва с М62 демек халюмин блок...Ма кой знае, той може де е по-зъл от М52ката, щото бая с компресори съм виждалludiagsm написа: погледни блока алуминиев ли е или е 4угун и попитай фирмата която ти продава буталата дали им агрижи с тоя мотор ако му е алуминиев блока
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		маи е алуминиев блока на м62б44 защото по каталог тежи 140 кг. колкото м50б20ту а ина4е видях разликите между двигателите в   каталога 4.0 и 4.4 буталата са разли4ни (размерите) ..да алуминиев е блока сега проверих...уфф маи няма да може да се изцеди зверски маи или?ама те цилиндрите не са от алуминии така 4е теглото е предимство пак и няма да се натоварва излишно моста 
  
			
		- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани