Проблем при 160км/ч на магистралата изключва (дизел)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Проблем при 160км/ч на магистралата изключва (дизел)
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ.КОЛАТА МИ Е Е39 525 ДИЗЕЛ.ИСКАМ ДА ПОПИТАМ ЗАЩО ПРИ 160КМ.ДВИГАТЕЛЯ МИ ИЗКЛюЧВА И НЕ МОГА ДА ПРОДЪЛЖА НАГОРЕ.ИЗКЛюЧВА СЯКАШ ИМА ЛИМИТ.ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО. 
			
		
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Колега виж си температурата на тази скорост. При мен се получаваше при тази скорост като се понатовари и ми загряваше и влизаше в сервизен режим и спираше да върви. Поне това беше при мен.
			
		- The 5th element
- Арабиата
- 
				  
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
При смяна на горивния филтър бяха прещипали някакъв маркуч,който не давал достоверна информация на турбото,карах я така доста дълго и накрая отидох на 1 центровка,смениха ? маркуч и колата се оправи-изключваше на около 170 на 5-та
			[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG] [/url
[/url
		- map13
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
аз имах същия проблем ... решението при мен беше регулатора на налягането на турбокомпресора.. смених го и всичко си дойде на място .. другия вариант също възможен е импулсния датчик на разпределителния вал или помпата на рейла !! но  за да си сигурен отиди в Дару кар и направи диагностика на комон рейла !! 
Успех !!
			
		Успех !!
ако говориш за 525 ТДС 143 коня погледни това. значи като караш на магистралата включи на пета и дай газ до дупка, разходомера трябва да отиде до 18 литра. и като покараш така като стигнеш 160 сигуро ще падне на 14-15.
при мен беше от виското. всеки казва че не играе роля при високите скорости но като го смених и проблема ми изчезна.
колегите са ти казали най добре в представителствата на БМВ е най-добре
			
		при мен беше от виското. всеки казва че не играе роля при високите скорости но като го смених и проблема ми изчезна.
колегите са ти казали най добре в представителствата на БМВ е най-добре

- anzak
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Вероятно ти е паднал маркуча на МАП сензора самия сензор стои на дясното  бомбе на амортисъора като застанеш пред двигателя и от него излиза едно тънко маркуче което влиза в колекторните тръби в една пластмасова тръбичка отдолу ако тои ще виси някаде под тръбите огледай се за него и го вкарай на мястото му другия вариант е дебитомер ама тогава колата ще е много мудна докато развие 160
			
		
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	 
			


 
