по пъргав м50б20-КАК?
Модератор: bum_bum
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
по пъргав м50б20-КАК?
разполагам с 1000лв. и искам да ги вложа в ДВГ-то за да стане по пъргав, даите съвети какво точно да направя по него, става дума за E36  
   
			
		
   - ///MapTo
 - 
				 
			 - 
				
 - Мнения: 5133
 - Регистриран на: 15.05.2003
 - Местоположение: Herefordshire,Ledbury
 - Пол: Мъж
 - Кара: акцизни М-паркети от острова
 - Мечтае да кара: много неща
 
- kiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2501
 - Регистриран на: 23.06.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: сребърна звезда
 - Мечтае да кара: RAUH
 
има една тема на лудия наскоро за лек перфоманс на матора питаи го дали ще се вместиш с хилядарка,другия варянт е чип-генерация-шпорт филтърче
			
		една нитро системка щи легне 
 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NITROUS- ... otohosting
мога да я доставя
			
		http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NITROUS- ... otohosting
мога да я доставя
Всеки двигател от етапа на проектирането през изработката на протип, тестване до изработката серийния модел е съобръзен с много критерии (често взаимно изключващи се) и с цената на разумни компромиси.
Например:
- класа типа и теглото на автомобила за който е предвиден
- максимална скорост, мощност и обороти (съответно краткотрайни претоварвания, които може да издържи)
- качество на горивото, климатични условия където е предвидено работи, разход и т.н.
Сигурно има още куп неща за които в момента не се сещам или въобще не знам ...
Всяка интервенция по двигателя го изкарва от нормалния (оптималния) режим на работа за който е проектиран и води до увеличено износване на детайлите, увеличен разходна гориво, а в някои случаи и до опасност от разрушаване
Ако изключим някои кадърно изпълнени в съответствие с техническите изисквания на определения мотор спорти филтри, изпускателни системи (които са приемливи и в границите на допустимото) всичко останало, като "чипосването" например може сериозно да промени работните параметри на мотора и да го вкара в режими на работа който той не може да издържи (или ако може то е за кратко).
Мое лично мнение е, че в по-голяма част от случаите и то с цената на сериозни разходи и труд, вместо ефект се постига дефект
 
Държа да уточня, че това е лично мнение и не ангажирам никого с него
Често пъти емоциите надделяват, което в края на крайщата не е необяснимо
			
		Например:
- класа типа и теглото на автомобила за който е предвиден
- максимална скорост, мощност и обороти (съответно краткотрайни претоварвания, които може да издържи)
- качество на горивото, климатични условия където е предвидено работи, разход и т.н.
Сигурно има още куп неща за които в момента не се сещам или въобще не знам ...
Всяка интервенция по двигателя го изкарва от нормалния (оптималния) режим на работа за който е проектиран и води до увеличено износване на детайлите, увеличен разходна гориво, а в някои случаи и до опасност от разрушаване
Ако изключим някои кадърно изпълнени в съответствие с техническите изисквания на определения мотор спорти филтри, изпускателни системи (които са приемливи и в границите на допустимото) всичко останало, като "чипосването" например може сериозно да промени работните параметри на мотора и да го вкара в режими на работа който той не може да издържи (или ако може то е за кратко).
Мое лично мнение е, че в по-голяма част от случаите и то с цената на сериозни разходи и труд, вместо ефект се постига дефект
Държа да уточня, че това е лично мнение и не ангажирам никого с него
Често пъти емоциите надделяват, което в края на крайщата не е необяснимо
- Жоро 320и
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 638
 - Регистриран на: 27.10.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е91 320d
 
skibadee написа:друго предложение освен това![]()
Виж в под-форум tuning темата на лудия "за колегите с 320-ки"
Зависи какво искаш, единия вариант е чипче към 160 пари, филтърче ма истинско и то толкоз пари, ама такова панелно, че инак треа му праиш преграда да не муче топъл въздух, и едни изпускателчета, към 500лв са. Втория вариант е над 1000лв ама е по-добър, освен тия неща де ги писах, буйаш и едни валчета и те ти пъргавелка, може и леко маховиче да туриш, и ще стане вървежна 20ка 
			
		sonny написа:Зависи какво искаш, единия вариант е чипче към 160 пари, филтърче ма истинско и то толкоз пари, ама такова панелно, че инак треа му праиш преграда да не муче топъл въздух, и едни изпускателчета, към 500лв са. Втория вариант е над 1000лв ама е по-добър, освен тия неща де ги писах, буйаш и едни валчета и те ти пъргавелка, може и леко маховиче да туриш, и ще стане вървежна 20ка
Доста добро предложение направо няма отказване
- Transportera
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1957
 - Регистриран на: 7.04.2008
 - Местоположение: ВТ
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 Е38
 - Детайли за колата: Не бие много на очи
 
sonny написа:Зависи какво искаш, единия вариант е чипче към 160 пари, филтърче ма истинско и то толкоз пари, ама такова панелно, че инак треа му праиш преграда да не муче топъл въздух, и едни изпускателчета, към 500лв са. Втория вариант е над 1000лв ама е по-добър, освен тия неща де ги писах, буйаш и едни валчета и те ти пъргавелка, може и леко маховиче да туриш, и ще стане вървежна 20ка
сони ,тия валчета имаш ли напредстава от къде,и колко пара
- Ogi
 - 
				Плевен тийм
			 - 
				
			 - Мнения: 3296
 - Регистриран на: 5.09.2007
 - Местоположение: Плевен!
 - Пол: Мъж
 - Кара: 323ti
 - Мечтае да кара: 332ti
 - Детайли за колата: сива
 
аве 1000 лв. не са много за тунинг на двигателя... даже са доста малко... 
а тия с двигателите стига ги давахте тия акъли бе хора... абе сменяйте си ваще много почнахте да разбирате всички...
			
		а тия с двигателите стига ги давахте тия акъли бе хора... абе сменяйте си ваще много почнахте да разбирате всички...
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	








