чип
Модератор: bum_bum
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
чип
здравейте колеги,имам е36 318и 92год.карм я на газ може ли да се сложи чип като е на газ и ште има ли плюсове. 
			
		
- MOGY
 - Obergruppenführer
 - 
				
			 - Мнения: 1180
 - Регистриран на: 21.01.2008
 - Местоположение: Враца,България
 - Кара: Е 36
 
За какво ти е тоя чип като караш на газ,вървене ли търсиш 
			


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- stef4o_BMW
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 858
 - Регистриран на: 17.07.2008
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: настрани
 - Мечтае да кара: M3 Power
 - Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
 
sabi1984 написа:ако си с газов инжекцион ще има ефект както на бенз така и на газ,а ако си с обикновенна ще има ефект само на бенз

- Garribaldi
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 971
 - Регистриран на: 17.03.2008
 - Местоположение: Тюркистан
 - Пол: Мъж
 - Кара: 'Е36'
 - Мечтае да кара: e92 m3
 
- bmwdriver
 - старши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 4859
 - Регистриран на: 7.02.2003
 - Местоположение: София
 - Кара: на 1,6 бара
 - Мечтае да кара: 911
 
MOGY написа:За какво ти е тоя чип като караш на газ,вървене ли търсиш
Ми най-малкото за това,че газта е 110 октана и може доста да се бутне аванса
- MOGY
 - Obergruppenführer
 - 
				
			 - Мнения: 1180
 - Регистриран на: 21.01.2008
 - Местоположение: Враца,България
 - Кара: Е 36
 
Не само октановото число е от значение за вървенето според мен,да тва за аванса е така с по високото си октаново число газовите горива имат по голяма детонациона усточивост от бензина(и по малка токсичност на изг.газове).Имаш топлина на изгаряне,скорост на разпространение на пламака,плътност на горивото и ред други фактори.Ако става на въпрос и метана има октаново число от порядъка на 107-120 октана.При двигатели с вътрешно смесообразуване използващи газови горива имаш повишени вентилцонни загуби и намалена мощост на двигателя.
А и доколкото си спомням май оптимално въздушно отношение при газовите горива е от порядъка на 1.2-1.3.Поне аз така знам че стоят нещата!
По добре да си сипе V-power racing на 103 октана и да дава зоб на тия 110тина коня
			А и доколкото си спомням май оптимално въздушно отношение при газовите горива е от порядъка на 1.2-1.3.Поне аз така знам че стоят нещата!
По добре да си сипе V-power racing на 103 октана и да дава зоб на тия 110тина коня



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- MOGY
 - Obergruppenführer
 - 
				
			 - Мнения: 1180
 - Регистриран на: 21.01.2008
 - Местоположение: Враца,България
 - Кара: Е 36
 




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Spectral
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 107
 - Регистриран на: 24.04.2008
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530d sport
 
Разлика почти няма да усетиш с това 318. Аз изчетох тонове по въпроса и питах доста хора. Разбрах, че се постига малко падане на разхода. Гледах предаване на Пета Предавка по discovery и там хората тестваха колите с бензин 95-98 и доказаха, че разлика има само ако колата е по мощна. При кола до 90кс няма никаква промяна. Ако смениш филтъра, чипосаш и караш с бензин 100 октана може и да качиш 4-5 коня на колата, което е малко вероятно 
			
		- stef4o_BMW
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 858
 - Регистриран на: 17.07.2008
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: настрани
 - Мечтае да кара: M3 Power
 - Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
 
А дали ти трябва чип, ако можеш да настроиш ГИ-то добре? 
[/quote]
 
 кво искаш да кажеш,4е ако е настроен ГИ добре 4ипа му остава излишен ли? 
  
  
 ще се попикам ве4е 
  
			
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


