Теч на охладителна течност 525 tds'97
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Теч на охладителна течност 525 tds'97
Колеги, 
отскоро се сдобих с 525 tds '97 лето, автоматик. Като цяло колата е много добра, но... както предполагам се сещате - проблем с охлаждането И така: стрелката както си му е реда седи на 12 часа и не мърда, обаче внеделя реших да си почистя боклуците м/у радиаторите. И в сервиза момчетата отварят първо капачката на казанчето и вътре - нема никой
 И така: стрелката както си му е реда седи на 12 часа и не мърда, обаче внеделя реших да си почистя боклуците м/у радиаторите. И в сервиза момчетата отварят първо капачката на казанчето и вътре - нема никой   И къде е проблема - като разкачиха маркуча от радиатора вдясно горе към главата, който си беше празен
 И къде е проблема - като разкачиха маркуча от радиатора вдясно горе към главата, който си беше празен  видяха, че там където влиза в главата, в един метален накрайник, същия накрайник е зверски изгнил, просто от едната страна е останал 1 см метал
  видяха, че там където влиза в главата, в един метален накрайник, същия накрайник е зверски изгнил, просто от едната страна е останал 1 см метал  та, въпроса е - този накрайник изглежда е набит в главата, сменя ли се, продава ли се, къде, на стругар ли да го правя? търсих из темите, но не срещнах нищо по въпроса... помагайте.
  та, въпроса е - този накрайник изглежда е набит в главата, сменя ли се, продава ли се, къде, на стругар ли да го правя? търсих из темите, но не срещнах нищо по въпроса... помагайте.
			
		отскоро се сдобих с 525 tds '97 лето, автоматик. Като цяло колата е много добра, но... както предполагам се сещате - проблем с охлаждането
 И така: стрелката както си му е реда седи на 12 часа и не мърда, обаче внеделя реших да си почистя боклуците м/у радиаторите. И в сервиза момчетата отварят първо капачката на казанчето и вътре - нема никой
 И така: стрелката както си му е реда седи на 12 часа и не мърда, обаче внеделя реших да си почистя боклуците м/у радиаторите. И в сервиза момчетата отварят първо капачката на казанчето и вътре - нема никой   И къде е проблема - като разкачиха маркуча от радиатора вдясно горе към главата, който си беше празен
 И къде е проблема - като разкачиха маркуча от радиатора вдясно горе към главата, който си беше празен  видяха, че там където влиза в главата, в един метален накрайник, същия накрайник е зверски изгнил, просто от едната страна е останал 1 см метал
  видяха, че там където влиза в главата, в един метален накрайник, същия накрайник е зверски изгнил, просто от едната страна е останал 1 см метал  та, въпроса е - този накрайник изглежда е набит в главата, сменя ли се, продава ли се, къде, на стругар ли да го правя? търсих из темите, но не срещнах нищо по въпроса... помагайте.
  та, въпроса е - този накрайник изглежда е набит в главата, сменя ли се, продава ли се, къде, на стругар ли да го правя? търсих из темите, но не срещнах нищо по въпроса... помагайте.- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега на кое казваш силен концентратAmorphis написа:Точно обратното е, това се получава като колата се кара с много силен концентрат антифриз, но няма значение.
Колега не бъди много сигурен че си карам колата с вода,моля ти се.

Нищо лично ,Просто бизнес !
		
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
