E30 M3 размисли
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
GaD написа:DrivinGGoD написа:....?
а какво е различното от е46 м3 и е46, освен ауспуха и решетките на калника?
Ти сериозно ли ме питаш?:mhihi:


Отвори малко напред по страниците и намери своя отговор...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
той говори за визуална идентичност....явно и аз съм го разбрал погрешноЮзър написа:и цялото окачване е друго,ама айде

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
DrivinGGoD написа:Ето тук стигнахме отново до онези разделения за които говорихме... Аз и доста от хората тук доста се различаваме от твоето мислене... Защото почти всеки може да си направи бързо Е30, но малцина са тези които могат да карат М3... Точно като лисицата и гроздето... И на теб ти се кара Ferrari или Porsche, но не ти се иска да си го признаеш... И за това тези които ги карат са позьори, мразени и отричани като автомобилни фенове... А те са много повече такива от нас що се отнася за чужбина... БГ е изключение... И си караш разни тунингирани псевдоавтомобили и си мислиш че има нещо спортно в тях... И като смениш единия с друг намразваш предишния и храниш феновете му, сред които си бил и ти до скоро...
Виж 30к лв не са коооой знае каква сума ... не мисля, че на някой от тук, ако му е свръх цел да кара Е30 М3 не би могъл да я вземе... едни сигурно могат да ги извадят кеш на момента ... други с лек кредит за сметка на малко лишения 4-5 години. Не смятам, че са малцина хората, които могат да си я купят ... малцина са тия дето биха дали толкова пари за нея ... това е!!! Примерно виж Дани Дончев ... има Ламбо ... има Поршета разни ... и въпреки това се кефи и в сърцето му е Скайлайна ... брат му също си прави ЕВОто ... и Дани Дончев е един истински фен на моторспорта. Демек не съм съгласен, че тези с възможностите отричат тунингаренето и се кефят само на заводски бегуни.

А аз, ако бях въшлив с пари и исках спортна кола ... истински спортна ... като кача някой приятел и подобно преживяване да не е имал ... дори да не е очаквал, че може така да върви и завива кола ... нямаше да си купя Феррари ... щях да си купя някой изродски Скайлайн понаправен от бай Насакотояката в гаража му в Нагъзаки

без реклами в подписа...

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
визуално си е най проста е36 с ///м паркет като всяка 2ра
а в Сливен всяка 1ва 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
krika написа:той говори за визуална идентичност....явно и аз съм го разбрал погрешноЮзър написа:и цялото окачване е друго,ама айде

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
MaXo написа: Виж 30к лв не са коооой знае каква сума ... не мисля, че на някой от тук, ако му е свръх цел да кара Е30 М3 не би могъл да я вземе... едни сигурно могат да ги извадят кеш на момента ... други с лек кредит за сметка на малко лишения 4-5 години. Не смятам, че са малцина хората, които могат да си я купят ... малцина са тия дето биха дали толкова пари за нея ... това е!!! Примерно виж Дани Дончев ... има Ламбо ... има Поршета разни ... и въпреки това се кефи и в сърцето му е Скайлайна ... брат му също си прави ЕВОто ... и Дани Дончев е един истински фен на моторспорта. Демек не съм съгласен, че тези с възможностите отричат тунингаренето и се кефят само на заводски бегуни.![]()
А аз, ако бях въшлив с пари и исках спортна кола ... истински спортна ... като кача някой приятел и подобно преживяване да не е имал ... дори да не е очаквал, че може така да върви и завива кола ... нямаше да си купя Феррари ... щях да си купя някой изродски Скайлайн понаправен от бай Насакотояката в гаража му в НагъзакиИ бъди сигурен, че колата ще излъчва много повече моторспорт от едно Феррари ...
Както написах няколко мнения по-горе аз не отричам тунингирането... Просто в България има много малко хора които като тях си правят колите - правилната основа (и Скайлайна и Евото са униклани коли) и истински компоненти, направени от хора които знаят какво правят... Това е... Всичко тук се прави по грешен начин с прозрения от време на време...
А и не се изхвърляй чак толкова... Чак щяло да излъчва повече моторспорт от Ferrari... Не толкова силни думи... Те май Ferrari са измислили моторспорта



Аз също като теб ако имах пари, много пари, освен Ferrari и Porsche примерно със сигурност щях да имам и поне няколко автентични и тунинговани BMWта в гаража си...
Последна промяна DrivinGGoD на 18 Сеп 2008, 18:13, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
MaXo написа:Penchev написа:Ма само че Максо много добре знае какво означава да пренастроиш/тунинговаш автомобил и после да застане на линията дали за драг ,дали за писта или планинско и от 10 цикъла да кове почти едни и същи времена , да ти служи автомобила а не ти на него (вечно да ходиш с черното под ноктите, под капака да е като в циганска палатка а колата да си остава същия кенеф )
Георги Пенчев
Еми явно ти имаш кофти опит с тунингарстване ... тва може и да се случва, но в началото ... веднъж оточнена кола вече няма грижи... стига да е събрана с качествени части.
Максо , твойто Ауди А4 1,8 турбо все имаше нещо нередно

Аз не съм се занимавал с тунинги , просто се сетих като дойде на Бояна да се пускаш с Дилян ,че се оплакваше за проблеми и други след това


Гледал съм на едно място много тунинговани автомобили - Божурище ,там се събираха феновете на перформанс тунинг-а и почти не мога да се сетя за автомобил ,който да беше такъв какъвто в момента е на Дунев Нисана с който се пързаля по дрифт дните

КЕНЕФИ



За разказа на Лекс-а







Само мога да добавя ,че тази шепа хора - не хора а гении в света на автомобилното изкуство само и само да олектотяват като спазват правилното разпределение на масите ,дори са помислили за задното стъкло на М3-ката ,което е изключително тънко и леко - стъкло ,което е проектирано , изработено и монтирано на автомобилите ,което на хартия като сухи цифри не е чак толкова много по-леко от стъклото на една 320-ска ,но както сам видя на клипа Ланчата с двойно предаване и мисля по-ниско тегло (с малко) не може да се откъсне ни най-малко




Георги Пенчев
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
http://www.youtube.com/watch?v=R8Ra7e02 ... re=related
направо ми става ...... да ти еба и Ланчиите и Нисаните......
Гаранция усещането вътре ще е по-яко от секса
направо ми става ...... да ти еба и Ланчиите и Нисаните......
Гаранция усещането вътре ще е по-яко от секса

Сучииии!
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Като сме тръгнали с линкове :
http://www.youtube.com/watch?v=jOz8zdBdJGQ
http://www.youtube.com/watch?v=jOz8zdBdJGQ
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
само да вметна на колегата
по горе,че само на еволюцията/и то на 3,тоест тея дет са били 600бр,а ся са доста по-малко
/ са по-тънки страничните задни и задния джам
то там има и още малко разлики де
а при дтм-а да не говорим
ше видиш много скоро 







С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Маько написа:А аз, ако бях въшлив с пари и исках спортна кола ... истински спортна ... като кача някой приятел и подобно преживяване да не е имал ... дори да не е очаквал, че може така да върви и завива кола ... нямаше да си купя Феррари ... щях да си купя някой изродски Скайлайн понаправен от бай Насакотояката в гаража му в Нагъзаки И бъди сигурен, че колата ще излъчва много повече моторспорт от едно Феррари
ферари е за хората с кинтите, останалите си правят ферари от скайлайно
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
DrivinGGoD написа:Ето тук стигнахме отново до онези разделения за които говорихме... Аз и доста от хората тук доста се различаваме от твоето мислене... Защото почти всеки може да си направи бързо Е30, но малцина са тези които могат да карат М3...
Първо да кажа че темата Рулз и няма нищо протиф никой така че да няма обидени или засегнати, ама искам малко да нажежа обстановката че заспахте пак...
Я ся Год кажи ми аджaба, М3 show room car ли е или е performance car ? Щото както разказваш за М3 е30 все едно слушам за някое бентли от 80-та година , това е кола направена да се кара бързо , да вдига адреналина и да си най-бързия на пътя... така че не ми говори че е голяма работа че не е толкова бърза.. " А...



А сега към Максо... М3 е30 вече е кола пенсионер... и като казвам че са малко хората които биха си я купили имам в предвид че в БГ са много малко колекционерите... това си е чисто колекционерска кола... затова год твърди че има по-висока стойност(морална) от бърза е30-ка...

- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Evelin Cotsev написа:чудя се няма ли някои извратеняк дето да е набил в10 мотора от м6 в е30-ка и въобще възможно ли е да стане
http://www.cardomain.com/ride/2929437
Май някой е набил

По темата, Махо пусни си "Gone in 60 seconds" и може би ще разбереш какво имат в предвид колегите, като ти обясняват за Е30 М3, ако не се сетиш щи разкажа по-късно.
- MaXo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
- Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90
Penchev написа:Максо , твойто Ауди А4 1,8 турбо все имаше нещо нередно![]()
Аз не съм се занимавал с тунинги , просто се сетих като дойде на Бояна да се пускаш с Дилян ,че се оплакваше за проблеми и други след товаГледам разни тунинговани пластмасарки по улиците които ,съскат ,но припукват/плетат и пушат ,като тръгнат да спират и я задно ляво колело бокира я не
![]()
Ами имаше хлабав гейт ... ама тва не е обвързано с тунингарене ... ми просто проблем.




Penchev написа:Гледал съм на едно място много тунинговани автомобили - Божурище ,там се събираха феновете на перформанс тунинг-а и почти не мога да се сетя за автомобил ,който да беше такъв какъвто в момента е на Дунев Нисана с който се пързаля по дрифт дните![]()
КЕНЕФИКенефи ,които в една комплексна надпревара (драг,писта,високопланинско,рали,пригодност за ежедневно шофиране и все пак някаква сигурност и здравина) е просто на Коцев М3-ката така ще им сипва с големи черпак дето се шегуваме тука, така ще им спива ,че няма да ми се иска да им се смея даже а ще ми стане мъчно за всичко което те са вложили в автомобилите си, за всичките си нерви,търпение и всичко
Защото качествени части ,качествен тунинг могат да си позволят малцина и почти всичко по улиците е скраб човече
![]()
Ами те хората готвят коли за драг все пак ... така, че съмнявъм се да се притеснат от това, че ще ядат пердах от М3ка на писта ... предполагам им е пределно ясно това... но те си готвят колите за драг ... а драг орянтираната кола няма нищо общо с тази за писта ... та няма какво да ги сравняваш.И повечето драг автомобили на Божурище не са с кой знае колко пари наляти в тях ... Има и коли в които са вложени доста пари ... но тва са единици ...и не са скрапери. А за качествени части ... аз примерно като си купувам нещо проучвам сериозно нещата ... и всичко, което съм взимал си работи безотказно ... дано и в бъдеще е така.
Penchev написа:...но както сам видя на клипа Ланчата с двойно предаване и мисля по-ниско тегло (с малко) не може да се откъсне ни най-малко![]()
![]()
Забележете финала ,че просто БМВ-то й е на бронята
Това е ,просто каквото и да се казва повече фактите са си факти
Ланчата е около 15 коня по-слаба и около 80 до 100кг по-тежка ... И за теста с Интегралето да добавя, че ако 2те коли бяха със сликове ... то М3ката щеше да бие Ланчата ... но на улицата сликове не може да се карат ... а тия легалните улични сликове Р888 на Тойо ...тва нема мнооо общо с хубав истински слик. Та на улицата тия с 4х4 си имат сериозно предимство ... просто тия дето са на задно и са по-силнички ... без сликове не правят нищо... е могат да правят шоу ... дрифтове ... пушаци от гумите и прочие.

без реклами в подписа...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани