E30 M3 размисли

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 18 Сеп 2008, 23:34

MaXo написа: Ланчата е около 15 коня по-слаба и около 80 до 100кг по-тежка ...
Да не издребнявам, щото тая малка разлика в конете няма почти никакво значение на тая писта, ма М3то от клипа го обявиха за под 200кс, демек 195 коньовата версия, демек, колкото Делтуната :idea: 8), демек и двете са легенди :mhihi:

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 19 Сеп 2008, 0:56

Alex 320i Cabrio написа:...

П.П. МБ 190 2.5-16в Ево 2 е по-добрата кола... В ДТМ МБ има повече победи от ///М...


:nono: ....Alex, тук не съм съгласен с теб ;)

При дебюта си в ДТМ през 1986г Кърт Кюниг завършва трети в шампионата, като шапион става датчанина Кърт Тим с Ровер Витес :puke: втори е Фолкер Вейдлер с МБ 190

1987г -Ерик ван де Пойле с М3 подготвено от сервизчето :D до Ринга на Закспийд става шампион, втори е Мануел Ройтер с Форд Сиера, трети е Марк Хесел отново с М3 от Закспийд ;)

1988г. - кофти година за М3, не влиза в тройката ама и все пак не губи от МБ, а от Форд Сиера (1во и 3то място), втори е Роланд Аш с МБ 190Е

1989г. - Роберто Раваля става шампион с М3 подготвено от Шницер, втори е Клаус Нийцвиц с Форд Сиера РС500, а трети е Фабиан Жироа, отнов с М3 Шницер

1990г. - Ханс Йоаким Щук става шампион с Ауди В8, като печели титлата в последното състезание на Хокенхайм. Преди последното съзтезание ситуацията в шампионата е таква, че Джони Чекото с М3 води убедително преди Хокенхайм и там му трябва в общи линии само да завърши в зоната на точките за да грабне титлата....да ама не :mhihi: - в първата обиколка един заблуден пилот с едно жълто 190Е се врязва в колата на Чекото и той отпада от съзтезанието и губи титлата - зад волана на жълтия автомобил е младо изгряващата звезда - Михаел Шумахер :mhihi: :mhihi: :mhihi: .
http://www.youtube.com/watch?v=d9xi-C1hyFM
Все пак втори в шампионата остава Джони Чекото, а трети е Кърт Тим с МБ 190Е

След 1990г БМВ се оттегля от ДТМ шампионата и чак след като вече ги няма през 1992 година Мерцедес взима титлата в шампионата с МБ 190Е като шампион става Клаус Людовик.

Изображение

Изображение

Изображение

:bowdown: :bowdown: :bowdown:


И тук ще си позволя да дам повече популярност на едно мнение, което съм писъл в един не много (за мое голямо съжаление) поулярен подфорум "БМВ и Моторните Спортове", в което ще разкажа накратко и за историята на Е30 М3 в Рали спорта :

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&start=45

БМВ М3 е била една от най-атрактивнте коли в изгряващата група А. Този автомобил е бил проектиран и подготвен за рали от Продрайв и е дошъл като едно голямо признание след многогодишния опит на фирмата в подготовка на автомобили от зверската, но премахната група Б :twisted: и оттеглянто на Порше от рали спорта!
Проектирана естествено без турбо и само с един двигателен мост от автомобила се очаква да пожъне успех само в асфалтовите съзтезнаие, но това не попречва не на кой да е, а на самия Ари Ватанен да се качи и да забалява себе си и зрителите на тежкото макадамово рали Финландия през 1987година.
В началото рали версията на М3 е създадена да задоволи потребностите на рали пилотите само в местните шампионати, но още след като прави своя дебют в Circuit of Ireland в ръцете на Били Колеман и Марк Дюз става ясно, че този автомобил има потенциала и за нещо повече! Въпреки няколкото победи след това в местни ралита,когато автомобила пристига за първото си съзтезнаие (рали Корсика 1987година) в Световния Рали Шампионат (СРШ), много от рали капацитетите са меко казано „изненадани” от появата на такава кола, като се има в предвид срещу какви изявени турбо „зверове” трябва да се изправи, като – Ланча Делата Интеграле, Форд Сиера Косуърт, Рено 11....
За това съзтезнаие с БМВ М3 идват френският отбор на Бернард Бегуин и навигатор – Жан Лен, белгийците Марк Дюз/Ален Лопез и финландският отбор на Яри Ниеми/Ерки Ниман. Тези недотам извести пилоти трябва да премерят сили с имена като двукратният световен шампион – Масимо „Мики” Биазион, небезизвестните - Карлос Сайнц, Дидие Ориол и естествено виртуозът на предното предаване – Жан Реноти. За огромна изненада на всички още след първия ден повежда екипажа на французите Бернард Бегуин/Жан Лен и така до края на съзтезнаието не изпуска лидерството и завършва на първа позиция, следван от Ив Лобе с Ланча Делта, трети се нарежда Мики Биазион, също с Ланча, а на четвърта позиция остава любимецът на цяла Франция – Жан Реноти с Рено 11. Втората М3-ка на Марк Дюз/Ален Лопез се клсаира на 6-то място, непосредствено пред испанската звезда Карлос Сайнц с Форд Сиера Косуърт. Третият екипаж с М3 на финладците Яри Ниеми/Ерки Ниман също успява да завърши ралито и се нарежда на 16-та позиция.
След успеха си през 1987-а в Корсика БМВ М3 става редовен победител в ралита от Френският, Италианският, Белгийският и Ирландският шампионат. Но успехите не свършват до тук! Съвсем скоро БМВ М3 става шампионски автомобил в ръцете французина Франсоа Шатрио който през 1989 година става безапелационен шампион на Франция, като се доближава до успеха на Бернард Бегуин в Корсика и завършва втори след Дидие Ориол с Ланча Делта Интеграле и пред не кой да е, а многократният световен шампион – Юха Канкунен с Тойота Селика, Бегуин отново с М3 стига до 5-тото място, а Марк Дюз до 6-тото.
В Ирландия БМВ М3 става шампион в две последователни години, като шампиони с него стават Берти Фишър през 1988-а и Остин Маклейн през 1989година.
Също така през 1989година и малката (тогава) тунинг фирма разположена в Марциг, Германия – Хартге :twisted: решава да подготви БМВ М3 и да взлезе в рали спорта. С фирмени коли на Хартге се съзтезават в немския рали шампионат – Ингвар Карлсон и във френският – Патрик Бернардини, като и тяхните успехи също не са за подценяване.
В европейският рали шампионат много успехи има и небезизвестният белгиец Патрик Снайерс (победител в Рали “Златни пясъци” през 1987година, но уви не с БМВ, а с Ланчия 037), който кара за отбора на Castrol Belgium, като и неговият автомобил е подготвен от ProDrive
Тук може да се насладите на виртуозното му каране на любимия за нас феновете автомобил:

Patrick Snijers

Хубаво е, че и тук в България сме имали възможност да видим такъв легендарен рали автомобил на англичанинът – Джон Бош, а това става именно на Рали “Златни пясъци” през 1990година, уви тогава неговото представяне не остава запонящо се за феновете, но все пак тук конкуренцията никак не е била малка, защото през тази година победител става не кой да е, a именно - Fabrizio Tabaton с Ланчия Делта Интеграле.
И до ден днешен такива автомобили могат да се срещнат по европейските ралита. Най-вече се изпозват в съзтезания в Герамния, но вече излезнали от хомологация мерят сили в не в Група А, а в група "Х". Освен за рали, са много разпространени и в дисциплината - Високопланинско (Hill Climbing). Доскоро дори и в България можеше да се види такъв автомобил по планиснките трасете, с тая разлика, че той е подготвен и настроен за DTM Шампионата и поради тази причина не успя да пожъне особенни успехи тук в България - става въпрос за колата на Тодор Тотев, която по моя информация в момента гние някъде в скалдоете на Лукойл в Бургас..... :(

Изображение


ПС: В общи линии така изглежда разказана накратко историята на съзтезателния живот на една "не"съзтезателна кола :mhihi: :mhihi: :mhihi: - кола, която след края на хомологацията си съвсем "не"заслужено е обявена от шайка "без"хаберни хора за "Най-добрия пистов автомобил на всички времена"...

ППС: Ето таква история може да направи един модел неподвластен на времето.... Ето таква история може да подплати цената на такъв 20 годишен автомобил....ето такава история може да те накара да се чувстваш горд, че имаш такъв автомобил, а не някой тунингован (с голям кулер :mhihi: ) - ГТР, 200СХ....Съни или Микра :mhihi:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 19 Сеп 2008, 1:37

Интересна тема, наистина...
Доста неща научих, за други ме накарахте да се замисля...
Та реших и аз да споделя моят скромен опит като "усер", не като разбирач или професионалист, 'щот не съм, нали...
Когато исках да си купя спортна кола, размислите бяха много. Ама - наистина много. За Ферари не съм дорасъл още, за Ламбо също, дилемата беше Порше/БМВ. Имах щастието да се запозная отблизо с 997 Турбо, което беше току-що излезнало на пазара. Уникална кола, като чувството зад волана се доближава 99% до БМВ. Обаче имаше един проблем... че е 4х4. Аз съм свикнал да си правя простотии по завоите, в града и по задръстванията ( :uups: ) и в кола с предно или 4х4 не се чувствам на място ... все едно за пръв път се качвам на автомобил. Оттам остана единственият (правилен) вариант - БМВ.
ОК, до тук добре, но пак имаше проблем - какво БМВ? Исках М, естествено, съответно вариантите бяха няколко - М6, М5, Z4M coupe и естествено М3. Избрах М3, защото Е46 по принцип си ми е на сърцето, като в случая не се търсеше естествено показност, мощност или каквото и да е друго, а собствено удовлетворение и усмивка всеки път, като седнеш зад волана и няколко часа след това, докато накрая не те заболи устата и се усещаш, че се хилиш като идиот без видима причина и хората те гледат странно. Тук Асен_Х го каза много добре, за справка вижте неговото мнение.
Самият хендлинг на колата, всички звуци вътре и що-годе мощният двигател просто остават у шофьора неописуемо усещане. Наистина доста автомобили съм карал, всякакви - спортни, баничарки, бусове, джипове, големи и още по-големи лимозини - нищо друго не ме е карало да се усмихвам по този начин толкова време, нищо друго не е оставило по-траен спомен и едва ли не жажда за живот, само и само да си в любимата си кола. Хм, звуча като фанатик май...
Относно М-ките през годините - Алекс и Бабуна го казаха най-добре - с времето колите се усъвършенстват, въпреки че трябва да се признае и "първичното" усещане от Е30 М3.
И като за финал - честно-казано не разбирам за какво точно спорите. А изчетох темата от-до. Всъщност май знам - Е30 за 30к сток или Е30 пипната за 30к. Максо си е тунингистче по душа, търси максимум пауър - разбирам го. Сашо, от друга страна, изповядва моята религия, ако мога така да се изразя - търси по-скоро усещането от колата и тази оставаща "усмивка" след всеки завой и дори след като слезнеш...
Истината всъщност е доста простичка - не е трудно да покараш всякакви различни автомобили, стига да си го поставиш за цел. Трябва да видиш какво предлагат и останалите, не да вярваш в нещо сляпо, просто ей-така, за идеята. Да имаш база за преценка и чак тогава да направиш своя избор.
Аз направих своя.
MORE BEER!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Сеп 2008, 8:24

Вики , просто няма как да не ти се поклоня до земята човек :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Не на гадните сбирщайни :!: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Да живее труда на гениите :angel: :bowdown: :lalala: :clap: :have one: :driving: :bgflag:

Гениите ,които написаха историята със златните букви на шампионските титли и щастливите фенове-е-е-е-е-е :bowdown: :bowdown: :bowdown:

п.с.Тая тема обиколи почти всички подфоруми ,никой мод не я иска и само я рита по-нататък :mhihi: Я ми я подайте в Е34 :mhihi:

Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 19 Сеп 2008, 10:15

gazzzar написа:ето такава история може да те накара да се чувстваш горд, че имаш такъв автомобил, а не някой тунингован (с голям кулер :mhihi: ) - ГТР, 200СХ....Съни или Микра :mhihi:


Брех ... що ти е толкова мерак да пишеш за Ниссани не знам :mhihi: ... добре ... ще махна кулера ... ще сложа по-малък ... и ще прекарам пътища до багажника... да не се гледа. :D А за история ... ми ГТР има история не по-къса и незначителна от Е30 М3 ... просто не са били шампионати в Европа.
За 200сх ... ми тая кола е оставила следа в дрифта... може и в някви шампионати да е участвала ... но аз не се интересувам толкова от историята ... вие сте историците.Пък и по-добре, че няма история, че щеше да струва сигурно 30к ... и аз просто нямаше да си я купя. :D
За Микра и Съни ...еми поне Нисан са създали и малки, евтини градски коли ... а хората се нуждаят и от такива.... ;)

И все пак стандартната М3ка Е30 колко общо има с тия М3ки, които са печелили състезанията? Бих бил горд, ако имам кола слезнала от състезанията ... а не уличната и версия с която ще ям пердах от 328ца Е36 с някое жокерче ... а с малко пари за съспеншън ... боя може да се пренесе и на писта. Ама кво като ме бие ... аз имам М3ка с история ... ония неква нормална Е36ца ... позьорщина ли ... ааами ... бъркам явно! :D Не е важно да си купиш кола, с история ... макар, че не е написана от кола като твоята ... а е важно според мен ти да напишеш история на местно ниво ... демек след време живот и здраве, като Дани Дончев ни направи хубава бърза писта ... да излезеш и да напердашиш 997ци, Феррарите и некви Ламбота на пистата ... и там на листчето с времената да те има теб... някъде нагоре пред тях. Е това би ме накарало да съм мнооо мнооо усмихнат .... и мноооо мнооо тъжен, ако имам е30 м3 и съм завел приятели дето са чели вашите истории за шампионати и победи ... и аз хоп излизам на пистата ... пълно разочарование ... некви брици за по 5000лв бюджет ... направо ме прескачат ... а за подготвени е30ки с 30к бюджет да не говорим. И аз после обаче ще съм горд щото моето все пак е М3ка ... как ли не ... позьорщина ли.... ааами ... бъркам явно. :)
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 19 Сеп 2008, 10:19

Penchev написа:Не на гадните сбирщайни :!: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Да живее труда на гениите :angel: :bowdown: :lalala: :clap: :have one: :driving: :bgflag:


Нека да се появи хубава писта и ще видиш сбирщините какво ще правят :winky: ... до колкото знам ще е около Пазарджик и ще е мнооо истинска писта понеже идеята е да се провеждат кръгове от разни европейски шампионати. :lalala:
без реклами в подписа...
Изображение

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 19 Сеп 2008, 11:02

Maxo, човек като теб никога няма да разбере написаното по-горе (не съм го и писъл за теб ;) ), а и нямам никво намернеия да споря с човек като теб :winky: (не искам да те обидя....просто гледаш автомобилите с различен от моя/нашия мироглед)

Въпроса беше има ли смисъл да се дават 30к, 50 или повече пари за М3 - отговора е - да автомобил с такава история си струва и всеки цент даден за него
(обърни внимание, че никъде не говоря за врмена на писти, сухи цифри и тн.....)

ДА това са много пари за 200Сх, Съни,Микра....Голф, Астра... на 20, 15, че дори и на 10 години. Защо? Защото тази кола е поредната кола излезнала от завода, която само след следващия излезнал модел ще бъде забравена от хората, не за друго ами защото тя ще е една от всички останали ;)

Едно доказателство за това са и твоите думи.....след 20 години дори и ти самия говориш (плюеш) не за дведесет годишна Микра ами за Е30 М3....и бъди сигурен тази кола още дълго няма да бъде забравена....дори и от хора като теб :D

.....E30 M3 си е осигурила място в златната история на моторспорта в компанията на коли като Ланчия Делта Интеграле, Пежо 205 Турбо, Опел Манта, Ланчия С4....Ауди Спорт Кутатро......, което между другото сега се продва на цени от цък
не заради големия си кулер.....ами заради постигнатите съзтезателни успехи по световните тресета ....нещо тъй непонятно за хора като теб :winky:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Сеп 2008, 12:24

MaXo написа:
Penchev написа:Не на гадните сбирщайни :!: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Да живее труда на гениите :angel: :bowdown: :lalala: :clap: :have one: :driving: :bgflag:


Нека да се появи хубава писта и ще видиш сбирщините какво ще правят :winky: ... до колкото знам ще е около Пазарджик и ще е мнооо истинска писта понеже идеята е да се провеждат кръгове от разни европейски шампионати. :lalala:


Нека да видим , лошото е ,че сбирщини много а такива расови спортни фабрични автомобили няма :arrow: вариантите са или ДК_Краси от Варна или Коцев ,но за втория не съм сигурен дали може да кара автомобила на 100% ,докато за Краската съм почти сигурен ,че ще кара Мката си почти на предела й ... Пускат се по съборите Е30-ски с турбота на пистата в състезанията , но нито една не е влязла в челната тройка на класиранията досега ,камоли да вземе призово място ;)

Жалко само ,че Роската Коларов не я реставрира спорт Евото ,че тя е най-истинската и тази от която в ръцете на добър шофьор всичките ви сбирщини ще ядат бой дето не сте и подозирали а като си видите времената от 10 ръна в какви полета са и тогава ще се сетиш за някои приказки ...

Аз спирам ,защото няма смисъл


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 19 Сеп 2008, 12:28

Като си струва ... вади кеш 30к лв и вземи Е30ката ... щом си струва всеки цент. Така като гледам какво караш ... сигурно не е проблем да го продадеш и да вземеш тази М3ка? Толкова хора тук смятате, че си струва а не купувате ... аз като реша, че си струва нещо ... купувам го ... ако трябва заем тегля ... ама го имам!!! И забеляза ли, че изброяваш само коли от Европа ... демек японските коли просто не са участвали тогава в рали шампионатите ... след като се включиха ... какво стана ... сега всичко вперило погледи в Импрези СТИ-ки ... ЕВО Лансъри. ;) Ах тоя кулееер ... пак го спомена ... не издържаш а ... кажи сега ... тавана ли да снимам ... а кулера в багажника добре ли е? :mhihi: Много ти бъркат тия 200сх в дупето ... еми бъди сигурен, че дълго време ще представляват интерес тия коли за хора фенове на дрифтинга ... и пистовото каране ... а купето с13 е най-лекото и най-добре балансираното от всички 200сх ... демек за тайм атак проекти ще бъде винаги предпочитано ... както е30 е предпочитано за подобни цели. ;)
Последна промяна MaXo на 19 Сеп 2008, 12:36, променена общо 1 път
без реклами в подписа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 19 Сеп 2008, 12:35

Penchev написа:Нека да видим , лошото е ,че сбирщини много а такива расови спортни фабрични автомобили няма :arrow: вариантите са или ДК_Краси от Варна или Коцев ,но за втория не съм сигурен дали може да кара автомобила на 100% ,докато за Краската съм почти сигурен ,че ще кара Мката си почти на предела й ... Пускат се по съборите Е30-ски с турбота на пистата в състезанията , но нито една не е влязла в челната тройка на класиранията досега ,камоли да вземе призово място ;)

Жалко само ,че Роската Коларов не я реставрира спорт Евото ,че тя е най-истинската и тази от която в ръцете на добър шофьор всичките ви сбирщини ще ядат бой дето не сте и подозирали а като си видите времената от 10 ръна в какви полета са и тогава ще се сетиш за някои приказки ...

Аз спирам ,защото няма смисъл


Георги Пенчев


Еми ако погледнем писта Калояново ... там най-добрите времена са на сбирщини ... и то на предно...:mhihi: Та недей бъди толкова сигурен сток бегуните, че ще шляпат "сбирщините"... Е30ките от съборите ви ... или са събрани с 3000лв ... или са с грандомански турбини с много лаг и ударна сила ... а повечето от тях за окачване не са вложили нищо ... много от колите не са мапнати добре. Мисля, че само Лудия ГСМ се сеща да налива пари за окачване и спирачки ... ако има и други ... сорри. ;)

И аз искам да приключа с тая тема ... ама все някой ме кара да отговарям на некви неща ... поне Гъзара да спре с тоя кулер ... няма всеки път да пишем за него... :mhihi:
без реклами в подписа...
Изображение

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 19 Сеп 2008, 13:12

MaXo написа:...И забеляза ли, че изброяваш само коли от Европа ... демек японските коли просто не са участвали тогава в рали шампионатите ... след като се включиха ... какво стана ... сега всичко вперило погледи в Импрези СТИ-ки ... ЕВО Лансъри. ;)


...ами уви и тук не си прав.....от 2003 насам шампион във WRC (за мое голямо съжаление като заклет фен на Субару ;) ) е Ситроен :puke: като основен конкурент му е европейското подразделение на Форд. В IRC и ERC напоследък доминират колите Супер 2000, а те са засега само Фиат и Пежо :confused: :roll:

....не си прав и затова, че по времето на изброените рали легенди не са се съзтезавали японски автомобили....дори има и такива от твоята любима марка - Дацун Виолет, Дацун 160J .....дори и Нисан 200 СХ (през 1987г.), други: Тойота Селика ТСТ, Селика 2000ГТ, Мазда 323....ама уви нито една от тях няма някви прочути успехи по световните ралита ;) .... това е така чак до след ерата на Интеграле и началото на успехите на Карлос Сайнц с Тойота Селика ;)


ПС: Никой не отрича предимството на 200СХ за дрифт, наситина един доста добре балансиран автомобил ;) Обаче нали всички правим разлика между Дрифт Чалиндж.....Световен Пистов Шампионат и Световен Рали Шампионат ;)

ПС: ....и между другото темата стана доста интересна и вместо модераторите да се чудят накъде да я подритнат да я изчистят и да остане това което е интересно и това от което човек може да научи нещо ;)

ППС: Яд ме е, че заради тоя спор никой не обърна внимание на снимките, които постнах на колата на Фабиан - един истински шедьовър на любителския моторспорт.
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 19 Сеп 2008, 13:13

Penchev написа:
MaXo написа:
Penchev написа:Не на гадните сбирщайни :!: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Да живее труда на гениите :angel: :bowdown: :lalala: :clap: :have one: :driving: :bgflag:


Нека да се появи хубава писта и ще видиш сбирщините какво ще правят :winky: ... до колкото знам ще е около Пазарджик и ще е мнооо истинска писта понеже идеята е да се провеждат кръгове от разни европейски шампионати. :lalala:


Нека да видим , лошото е ,че сбирщини много а такива расови спортни фабрични автомобили няма :arrow: вариантите са или ДК_Краси от Варна или Коцев ,но за втория не съм сигурен дали може да кара автомобила на 100% ,докато за Краската съм почти сигурен ,че ще кара Мката си почти на предела й ... Пускат се по съборите Е30-ски с турбота на пистата в състезанията , но нито една не е влязла в челната тройка на класиранията досега ,камоли да вземе призово място ;)

Жалко само ,че Роската Коларов не я реставрира спорт Евото ,че тя е най-истинската и тази от която в ръцете на добър шофьор всичките ви сбирщини ще ядат бой дето не сте и подозирали а като си видите времената от 10 ръна в какви полета са и тогава ще се сетиш за някои приказки ...

Аз спирам ,защото няма смисъл


Георги Пенчев


Аз немога да я карам на 100% , обаче баща ми е карал 10 години тая кола та мисля че ще може :) трява да се съберем някоя седмица само е30ки на калояново ако може да се организира нещо такова :)
It`s party time !

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 19 Сеп 2008, 13:49

Братчед, не си прав за много неща.

Ти се концетрираш изцяло на европейските автмобили. Сигурен съм, че ако се потърса из нета мога да намеря хиляди статии за нисан гтр, който за времто си р32- '89 за времето си е легендарен автомобил!

Като цяло смятам м3 за много по-легендарен, но все пак не бива да се изключват и подобни коли.

Защото и те са допринесли страшно много за моторспорта.

http://www.autotrader.co.uk/EDITORIAL/CARS/FEATURES/car_history_nissan_gtr.html

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 19 Сеп 2008, 16:28

Максо, обясни ми защо не можеш или не искаш или незнам и аз какво да разбереш че една от причините е30 м3 да струва 30 и повече хиляди лева е това че колата е произведена в по-малко от 11 000 бройки (говоря за варианта който обсъждаме тук)! Можеш ли сега да си напънеш мозъка и да помислиш колко от колите за който говориш ти, дори и обикновенно е30 са произведени в толкова ограничени бройки? Аз съм сигурен че нито една, дори и без да съм търсил информация. А нали знаеш че за хората, ценители на автомобилното строене по света това нещо е от значение. В колкото по-малко бройки е произведена една кола, толкова по-рядка е тя, и толкова по висока е цената и! Точка! Стига си обяснявал как една 30-ка с вложени 30к в нея ще тупа м3. Ами да ще я тупа, но както казах и преди, но ти може би не си прочел, ако ще и 100к да има вложени в нея ТЯ НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ М3! Разбери го най-накрая това. И да може да има много по-бързи сбирщайни, дори и в България, но те никога няма да бъдат това което е м3, точно заради онези по-малко от 11 000 бройки който споменах малко по-нагоре. Надявам се сега да ти стане ясно за какво става въпрос тук, но понеже ти изглеждаш адски твърдоглав, и въпреки всичките постове, намеци и така нататък който ти бяха казани продължаваш да държиш на своето. Моя съвет е, ако искаш да разбереш какво е е30 м3 за един истински БМВ ентусиаст, а не за човек като теб, намери темата на ДК_Краси в под форум Извън Темата, и прочети какво е писал той за покупката на своето е30 м3. Защото бъди сигурен той има много БМВ-та, и доста от тях са по-бързи от м3-то, но той никога няма да чувства към тях това, което чувства към е30 м3. Мисля че е време да спреш да пишеш, защото друго освен това как е30 с 30к с по-спортна от е30 м3, аз лично не виждам да казваш, вече в продължение на 9 страници!
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Sofia
Кара: 330и Е46 1/4mile- 13.88/163km/h
Детайли за колата: Е46ца ... тормозителка на М5 Е34 и 330ки Е90

Мнение от MaXo » 19 Сеп 2008, 16:50

Трябваше ли да ми го причиняваш ... трябваше ли да си губя времето да чета скучния ти пост с дежурните приказки? Аре върни се при първия ми пост в темата ... там съм написал, че е кола за колекционери ... точно щото са редки ... та няма кво да ми обясняваш за топлата вода ... азбучните истини не са интересни за четене. Там написах, че е прав да търси 30к лв ... аз друго твърдя ... и ти за толкова постове не си го разбрал ... сложно ли ти е не знам ... аз твърдя, че според мен има и по-разумен начин да се похарчат 30к... тва е!!! Та недей да ми обясняваш, че се чудя що цената била такава ... още в първия пост го написах, че цената, която търси е ОК ... но аз просто не ги разбирам хората, които биха я платили.Сега се появихте отбор фанатици, които казвате, че всеки цент за нея си заслужава ... ОК ... купете си пак казвам ... ти що не си я купиш сега, ми отлагаш за след години ... нали тогава ще е още по-скъпа ... аре напъни се малко и я купи! Не коментираме защо струва толкова ... тва е ясно ... коментираме ... поне аз коментирах ... заслужава ли си!
без реклами в подписа...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook