Prezentaciqta na FW25
Модератор: Sharo
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Prezentaciqta na FW25
Sega-datata e qsna,si6to razbrah,4e 6te go davat po internet v 11.30 evropeisko vreme,oba4e nqkoi znae li kide 6te go davat,na koi adres,6toto az otna4alo si pomislih 4e po www.bmw.williamsf1.com ama toq sait ne mi go zarejda-a na vas?Da vi kaja 4estno tova e vsi4ko koeto znam i molq ako(to nai-veroqtno 6te) ima nqkoi koito da znae ne6to da go spodeli.6te sam blagodaren.
E sega ve4e go vidhme bolida.Komentari?Az li4no mi se stori 4e sa iztanili predbicata i sa slojili deflektori pred kutiite na radiatorite.Ot ograbi4eniq broi snimki,koito vidqh smeq da tvirdq 4e bolida izglejda mnogo dobre,a kogato 1 bolid izglejda dobre toi obiknoveno e takiv.Edinstveno me podrazni 4e sa mahnali nadpisa BMW Power ot zadnoto krilo.Si6to druga razli4ie zabelqzah v spoilerite,koito otvejdat vizduha kim zadnite gumi i predniq spoile e izvit.Abe viob6te kakvo vi obesnqvam,q napravo vi6te

Brato,na men mnogo mi puka kakvo 6te napraviat BMW tazi godina vav F1.Daje postojnno vlizam vav Formula1Central i se zajjdam s feraristite.Mislia,4e boliada e izcialo promenen i tova mi dava novi nadejdi za bavarian rullz.
Daje ve4e si svalih snimkite na F25 i ne zaspivam,predi otnovo da gi pogledna.
Daje ve4e si svalih snimkite na F25 i ne zaspivam,predi otnovo da gi pogledna.

БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!
Вие си знаете!
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Тимът на БМВ-Уилямс представи болида си за новия сезон във Формула 1 - FW25 на пистата в Каталуня, Испания.
Автомобилът е с новаторско шаси и изключително мощен двигател, като на него се възлагат големи надежди за 2003-а. На презентацията присъстваха много гости и представители на пресата.
"Шасито има известни сходства с това на миналогодишния ни болид, но това е нормално, тъй като сегашното произхожда от предишното. Все пок сме се постарали не просто да копираме старата си работа, а да потърсим новаторски решения в много области.
2002-а ни показа, че нашите шасита са модел за надеждност, но все още има доста, което може да бъде направено по отношение на аеродинамиката. Това е причината, порадеи която FW25 е напълно нов състезателен автомобил", заяви техническият директор на Уилямс - Патрик Хед.
FW25 e по-къс от предшественика си FW24, като голяма част от инсталациите на болида са преработени и подобрени. От гледна точка на аеродинамиката, тимът на Уилямс е подходил от различен ъгъл към решаването на проблемите и е заложил на различен външен вид на болида.
Новият FW25 бе разработен от тим, воден от главния дизайнер Гевин Фишър, а двигателят е изготвен във фабриката на БМВ в Мюнхен под ръководството на Хайнц Пашен.
"За да постигнем целите си, в Мюнхен създадохме още по-мощен двигател. Имахме уникалния шанс да проведем тестове с него още през миналата година. Можем да заявим със сигурност, че новията BMW P83, както и двата му предшественика, е проектиран да бъде най-мощният двигател във Формула ", заяви спортния директор на БМВ Марио Тийсен.
Вече сме напълно подготвени и решени да стигнем до върха в класирането. Сега разполагаме с ново шаси, което е продукт на новаторско мислене, а с BMW P83 имаме допълнително преимещуство пред останалите тимове в надпреварата. Пилотската двойка Хуан Пабло Монтоя - Ралф Шумахер знае как да побеждава, още повече, че зад тях стои отличен екип. Разчитаме и на солидната подкрепа на "Мишлен", които също свършиха отлична работа през зимата", заяви шефът на Уилямс - Франк Уилямс.
Целите, които си поставя отбора през новата година, са не само отлично представяне в квалификациите, но и победи в самите състезания.
"Бихме искали през 2003-а година да продължим там, където стигнахме през 2002-а. Да продължим успешното си представяне в квалификациите, още повече, че сега ще сме облагодетелствани от новите разпоредби, според които това ще става само в една обиколка. Сега ще опитаме не само да стартираме от по-предни позиции, но и да финишираме първи. Ще търсим точки, но и място на подиума", обясни спортният шеф на БМВ Герхард Бергер.
Партньорството между Уилямс и БМВ продължава вече четвърта година, но с всеки изминал сезон то води до по-добри резултати.
Пилотската двойка на Уилямс остава непроменена, като освен колумбийския пилот Хуан Пабло Монтоя и немеца Ралф Шумахер, в тима остава и тестовия пилот Марк Жене. Официалната тистова програма на тима ще започне на 1 февруари на пистата в Каталуня.
Автомобилът е с новаторско шаси и изключително мощен двигател, като на него се възлагат големи надежди за 2003-а. На презентацията присъстваха много гости и представители на пресата.
"Шасито има известни сходства с това на миналогодишния ни болид, но това е нормално, тъй като сегашното произхожда от предишното. Все пок сме се постарали не просто да копираме старата си работа, а да потърсим новаторски решения в много области.
2002-а ни показа, че нашите шасита са модел за надеждност, но все още има доста, което може да бъде направено по отношение на аеродинамиката. Това е причината, порадеи която FW25 е напълно нов състезателен автомобил", заяви техническият директор на Уилямс - Патрик Хед.
FW25 e по-къс от предшественика си FW24, като голяма част от инсталациите на болида са преработени и подобрени. От гледна точка на аеродинамиката, тимът на Уилямс е подходил от различен ъгъл към решаването на проблемите и е заложил на различен външен вид на болида.
Новият FW25 бе разработен от тим, воден от главния дизайнер Гевин Фишър, а двигателят е изготвен във фабриката на БМВ в Мюнхен под ръководството на Хайнц Пашен.
"За да постигнем целите си, в Мюнхен създадохме още по-мощен двигател. Имахме уникалния шанс да проведем тестове с него още през миналата година. Можем да заявим със сигурност, че новията BMW P83, както и двата му предшественика, е проектиран да бъде най-мощният двигател във Формула ", заяви спортния директор на БМВ Марио Тийсен.
Вече сме напълно подготвени и решени да стигнем до върха в класирането. Сега разполагаме с ново шаси, което е продукт на новаторско мислене, а с BMW P83 имаме допълнително преимещуство пред останалите тимове в надпреварата. Пилотската двойка Хуан Пабло Монтоя - Ралф Шумахер знае как да побеждава, още повече, че зад тях стои отличен екип. Разчитаме и на солидната подкрепа на "Мишлен", които също свършиха отлична работа през зимата", заяви шефът на Уилямс - Франк Уилямс.
Целите, които си поставя отбора през новата година, са не само отлично представяне в квалификациите, но и победи в самите състезания.
"Бихме искали през 2003-а година да продължим там, където стигнахме през 2002-а. Да продължим успешното си представяне в квалификациите, още повече, че сега ще сме облагодетелствани от новите разпоредби, според които това ще става само в една обиколка. Сега ще опитаме не само да стартираме от по-предни позиции, но и да финишираме първи. Ще търсим точки, но и място на подиума", обясни спортният шеф на БМВ Герхард Бергер.
Партньорството между Уилямс и БМВ продължава вече четвърта година, но с всеки изминал сезон то води до по-добри резултати.
Пилотската двойка на Уилямс остава непроменена, като освен колумбийския пилот Хуан Пабло Монтоя и немеца Ралф Шумахер, в тима остава и тестовия пилот Марк Жене. Официалната тистова програма на тима ще започне на 1 февруари на пистата в Каталуня.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
DA WOLF написа:КОга е първия старт за 2003???
Мисля 9,03,2003
Последна промяна madpetio на 05 Фев 2003, 15:45, променена общо 1 път
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани