M52B20 държи ли на 0.6-0.7 без промени по него?
Модератор: bum_bum
			35 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Пробвай, ще се разбере  
 
Един Хамериканец вика, че е карал същия европейски мотор цифра време на 0.8 със сток карантии, само с гарнитура и нямал никва грижа.
			
		Един Хамериканец вика, че е карал същия европейски мотор цифра време на 0.8 със сток карантии, само с гарнитура и нямал никва грижа.
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Ми нали това казвам, надул го е с компресор без да сменя червата  
  Само метална гарнитура е подложил. Карал си е на 0.8 и казва, че не е имал проблеми. Ама ти ако мислиш на единствената си кола да правиш извращения нема да стане. Земи си още 1  
			
		- BMWMHartge
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1999
 - Регистриран на: 12.09.2003
 - Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
 - Пол: Мъж
 - Кара: 98' e36 318i
 - Мечтае да кара: e36 ///M3
 - Детайли за колата: M43B18
 
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
re
Е то като ще е 0.5 по добре да е 0.4 и да е най спокоенBMWMHartge написа:на 0.5 мисля че няма да има пробле, и пак ще има ефект
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2501
 - Регистриран на: 23.06.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: сребърна звезда
 - Мечтае да кара: RAUH
 
е не е ли по лесно да продадеш твоя двигател и да си намериш един от 528 ще спестиш главоболия,хамалогия и тнт. а резултата ще е почти същ
			
		- KPETEH
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2276
 - Регистриран на: 14.01.2005
 - Местоположение: София Сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м50б25
 - Мечтае да кара: и да си свирка...
 
е30
Ама Е28 
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- rango
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 164
 - Регистриран на: 20.03.2007
 - Местоположение: ASENOVGRAD
 - Пол: Мъж
 - Кара: на магия
 
Mario Pankov написа: Сега въпроса ми става друг - блоковете от М50 мотор различни ли са от тези за М52 и от какъв материал са?
m52-al
m50-чогунннн




НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
- u`F`o
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1009
 - Регистриран на: 29.11.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: внимателно
 - Мечтае да кара: самолет
 
Според мен (не че разбирам, просто изказвам мнение) , за тоя малък бууст, ще дадеш доста пари (в конкретни цифри не мога да говоря), и ще извадиш примерно  най- много 40 коня отгоре...  Според мен, ако изобщо започваш нещо такова, събери данни, направи сметките- избери си турбина, кулър, инжектори , ама бързата работа е срам за майстора. Не става от днеска за утре  
			
		- kirililiev
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1461
 - Регистриран на: 19.03.2007
 - Местоположение: Варна
 - Кара: bmw 328-turbo
 - Мечтае да кара: ГОЛФ 3
 
kiko написа:е не е ли по лесно да продадеш твоя двигател и да си намериш един от 528 ще спестиш главоболия,хамалогия и тнт. а резултата ще е почти същ
изобщо няма да е същия резултата,на турбо мотора въртящия момент ще идва много по рано и много по бързо.турбо конете са си турбо коне
- BMW_dreamer
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 122
 - Регистриран на: 26.11.2005
 
http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=175&id=
интересен кит за М52ту/М54 които не вярвам да са с по различни карантии от М52. Тука варианта чугунен блок и незнам си какви бутала го няма просто защото Б20 нее стъпвал в щатско никога
 .
			
		интересен кит за М52ту/М54 които не вярвам да са с по различни карантии от М52. Тука варианта чугунен блок и незнам си какви бутала го няма просто защото Б20 нее стъпвал в щатско никога
- BMW_dreamer
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 122
 - Регистриран на: 26.11.2005
 
както се вижда от линка мотора не се пипа, нови инжектори нова електроника всмукател и дросел и нещата са на 6. та май легендата за кекавия М52Б20 ще си стои докато някои не му бодне едно турбо  
			
		- BMWRACING
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 399
 - Регистриран на: 19.04.2008
 - Местоположение: София/Раковски
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м20б20 90г
 - Мечтае да кара: е30 с38турбо
 
BMW_dreamer написа: та май легендата за кекавия М52Б20 ще си стои докато някои не му бодне едно турбо
м да както беше и при М40Б16 ама бате Иво (Ludiagsm) му плесна турбо и се указа,че бая си държи карантията (до 1.4бара) та може и 20-ските да се укажат корави копелета
- amd
 - клавиатурен мунингист
 - 
				
			 - Мнения: 4174
 - Регистриран на: 22.05.2004
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i 1997
 - Мечтае да кара: E36 323ti
 
Само дето за М40 плюехме по главата му и газоразпределителния механизъм, за долните карантии никой не е писал лошо, докато на М52 главата си е ОК, но карантиите надолу не се знае!
			BMW only!
		
			35 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
