датчик накладки
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- BMW Ranger
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
датчик накладки
След смяна на накладките и датчиците, индикатора на таблото продължава да свети. Беше сработил само предният датчик. Колеги, ако някой може да каже как да се реши проблема да пише.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Откачи си акумулатора за 15 минути и после пак го вържи
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- BMW Ranger
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
Re: датчик накладки
Благодаря за съвета. Имах обаче неприятен случай наскоро. Свалих акомулатора за зареждане и след качването обратно ми изгоря таблото. В ДАРУ КАЗАХА ЧЕ НЕ Е ОТ ТОВА ЧЕ СЪМ ГО СВАЛЯЛ, обаче страх лозе пази.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !
- BMW Ranger
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
BMDrago написа:Много сме говорили по този въпрос със датчиците-на мен ми изгасва сам след определен брой стартове
Съгласен съм, но не можах да открия добър отговор и затова реших да си питам. А между другото днес някой ми каза че датчиците са контактни и безконтактни. Мисля че мойте са контактен тип.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
Ок, таблото просто не виждам как може да ти
изгори, но ти си знаеш.
Аз ще кажа какво направих наскоро. Смених си
дисковете и накладките, но не смених сензорите.
Просто нямаше нужда, не се бяха докосвали. При
свалянето на сензора, леко го закачих и скъсах
уплатнението. Мислих, че ще мине така, но уви не...
Както и да е, на скоро купих нови сензори и ги смених.
Отидох до работа на няколко пъти, а лампата още не
гаснеше (да речем, приблизително 30-40 мили)
Лампата ме дразнеше, откачих си акумулатора като се прибрах
и сутринта го закачих. Лампата на таблото беше изгаснала.
Правили сме го и друг път и лампата е угасвала при различни
случаи -- гаснела е веднага при завъртане на ключа, след малко
каране, а сега трябваше и акумулатора да се откачи. Така че аз
бих предложил това да е реда на нещата, които трябва да се
направят. Ако и това не стане-тогава проблемът е ....
изгори, но ти си знаеш.
Аз ще кажа какво направих наскоро. Смених си
дисковете и накладките, но не смених сензорите.
Просто нямаше нужда, не се бяха докосвали. При
свалянето на сензора, леко го закачих и скъсах
уплатнението. Мислих, че ще мине така, но уви не...
Както и да е, на скоро купих нови сензори и ги смених.
Отидох до работа на няколко пъти, а лампата още не
гаснеше (да речем, приблизително 30-40 мили)
Лампата ме дразнеше, откачих си акумулатора като се прибрах
и сутринта го закачих. Лампата на таблото беше изгаснала.
Правили сме го и друг път и лампата е угасвала при различни
случаи -- гаснела е веднага при завъртане на ключа, след малко
каране, а сега трябваше и акумулатора да се откачи. Така че аз
бих предложил това да е реда на нещата, които трябва да се
направят. Ако и това не стане-тогава проблемът е ....
- BMW Ranger
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
Stoyan7777 написа:Ок, таблото просто не виждам как може да ти
изгори, но ти си знаеш.
Аз ще кажа какво направих наскоро. Смених си
дисковете и накладките, но не смених сензорите.
Просто нямаше нужда, не се бяха докосвали. При
свалянето на сензора, леко го закачих и скъсах
уплатнението. Мислих, че ще мине така, но уви не...
Както и да е, на скоро купих нови сензори и ги смених.
Отидох до работа на няколко пъти, а лампата още не
гаснеше (да речем, приблизително 30-40 мили)
Лампата ме дразнеше, откачих си акумулатора като се прибрах
и сутринта го закачих. Лампата на таблото беше изгаснала.
Правили сме го и друг път и лампата е угасвала при различни
случаи -- гаснела е веднага при завъртане на ключа, след малко
каране, а сега трябваше и акумулатора да се откачи. Така че аз
бих предложил това да е реда на нещата, които трябва да се
направят. Ако и това не стане-тогава проблемът е ....
Явно колкото и да ми се искаше да има друго решение, ще трябва да пробвам с акомулатора.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !
- BMW Ranger
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
BMDrago написа:На мен ми е горяло табло на е36 и тогава обясних много обстойно възможните причини в съответния подфорум.А инак за датчика-моят си го рециклирах
До там не съм стигнал. Сега е важно да угася лампата щото много ме дразни.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Принципно по чуждестранни форуми съм чел теории, че датчика угасва след определен брой стартове+опр. пробег.ТоВА било някакъв сигнал че накладките още не са сработили на 100%. Обаче аз не го дочаках и просто ресетнах компа (откачане на акумулатора за повече от 15 мин). и лампата си светна само при подаването на контакт и после си изгасна с другите.
А относно таблото - не вярвам да е от акумулатора или по-точно при откачането му.
А относно таблото - не вярвам да е от акумулатора или по-точно при откачането му.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- BMW Ranger
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
kriso85 написа:Принципно по чуждестранни форуми съм чел теории, че датчика угасва след определен брой стартове+опр. пробег.ТоВА било някакъв сигнал че накладките още не са сработили на 100%. Обаче аз не го дочаках и просто ресетнах компа (откачане на акумулатора за повече от 15 мин). и лампата си светна само при подаването на контакт и после си изгасна с другите.
А относно таблото - не вярвам да е от акумулатора или по-точно при откачането му.
Не ми пречи да я покарам известно време за експеримент, може и да изгасне.
Що се касае до таблото - в ДАРУ бяха категорични че това е съвпадение, просто му е дошъл реда.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
За мен обяснението е друго !
Този датчик си е прост датчик отворена-затоверна верига !
Няма нищо общо с компютъра и не се записва никаква грешка !
Скоро ми светна и на мен лампата и веднага смених накладките и нови датчици. Както повечето тук... лампата не угасна.
Но в този момент майстора ми каза че не трябва да е така и погледна под колата докато работеше...и както слезна долу намести хубаво задния датчик и лампата угасна веднага ... пак казвам докато е запален двигателя.
За мен това с компютъра е много странно ... но все пак щом помага
Този датчик си е прост датчик отворена-затоверна верига !
Няма нищо общо с компютъра и не се записва никаква грешка !
Скоро ми светна и на мен лампата и веднага смених накладките и нови датчици. Както повечето тук... лампата не угасна.
Но в този момент майстора ми каза че не трябва да е така и погледна под колата докато работеше...и както слезна долу намести хубаво задния датчик и лампата угасна веднага ... пак казвам докато е запален двигателя.
За мен това с компютъра е много странно ... но все пак щом помага
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Като цяло си прав колега - дачика е много прост допре ли до диска и лампата светва (датчика изгаря - много тъпо , при друга марка не знам да е така). Но софтуера е сложен и да не кажа различен - при някои датчика изгасва веднага , при други след време , при трети след ресетване и т.н.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- BMW Ranger
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
mili4uk написа:За мен обяснението е друго !
Този датчик си е прост датчик отворена-затоверна верига !
Няма нищо общо с компютъра и не се записва никаква грешка !
Скоро ми светна и на мен лампата и веднага смених накладките и нови датчици. Както повечето тук... лампата не угасна.
Но в този момент майстора ми каза че не трябва да е така и погледна под колата докато работеше...и както слезна долу намести хубаво задния датчик и лампата угасна веднага ... пак казвам докато е запален двигателя.
За мен това с компютъра е много странно ... но все пак щом помага
Е точно щото е прост датчик ме дразни, ако беше нещо сложно хич нямаше да ви губя времето, направо щях да отида в сервиза.
Ако искаш да си щастлив за 1 ден - напий се, ако искаш да си щастлив цял живот - купи си BMW !
Нека ви обясня устройството на датчика.
Това е затворена верига и когато самият датчик започне да трие в диска-мостчето,което свързва двете медни пластини в датчика се износва и прекъсва веригата и се подава сигнал,че накладкита са на привършване.При стартирне на автомобила,компютъра всеки път проверява веригите на всички датчици.След възтановяване на веригата,компютъра прави поредица от проверки(имам предвид при старт)преди да угаси лампата.Това е нужно поради причината,че ако не сте сменили накладките и сте натиснали спирачката-веригата се затваря през диска.
п.с. Няма сложен датчик има сложно управление
Това е затворена верига и когато самият датчик започне да трие в диска-мостчето,което свързва двете медни пластини в датчика се износва и прекъсва веригата и се подава сигнал,че накладкита са на привършване.При стартирне на автомобила,компютъра всеки път проверява веригите на всички датчици.След възтановяване на веригата,компютъра прави поредица от проверки(имам предвид при старт)преди да угаси лампата.Това е нужно поради причината,че ако не сте сменили накладките и сте натиснали спирачката-веригата се затваря през диска.
п.с. Няма сложен датчик има сложно управление
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани