Нещо смещно
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
тва верно е бахти глупостта
DD
дано да не е пострадал никой (баси наивността)
само че не са виновни инжинерите проектирали паяка...
като гледам и паяка си е с достатъчна носимоспособност ама краниста се е изявил като най-големия идиот...
и баба знае че при постоянна сила (тежест) максималния момент приложен в точката на основата на паяка може да се увеличи и намали като се увеличи / намали разстоянието между товара и центъра на тежестта на паяка, тва става по 2 начина - като прибилижим центъра на тежестта на крана до товара или обратното (което в случая е трудни изпълнимо)...
същатата баба знае че в случая почти цялата сила на тежестта на товара се предава върху гумите от близката страна към водата, а опорната реакция която имат е равна на тежестта на крана умножена по разстоянието от центъра на тежестта по разстоянието до опората (гумите) - обратен момент е твърде малко, тъй като центъра на тежестта е близо до тях.....
т. е. тоя тип ако имаше поне малко акъл в главата щеше да спре паяка напречно вместо успоредно на борда (със задницата към водата, или ако му идва късата стрелата с кабината) и щеше да го приближи до ръба - нямаше да има проблеми с изкарването на колата
(само ако приемем факта че е знаел теглото на колата във въздуха, а не във водата където действат сили на изталскване и теглото се намаля )
а пък като няма толкоз акъл - производителите не случайно дават по една книжка с всеки кран в коята пише какви товари на какво разстояние могат да се повдигат
така че не обвинявайте инжинерите измислили колата - едва ли са изчислявали подобна ситуация... все пак тая машина не е предназначена за такъв вид работа.

дано да не е пострадал никой (баси наивността)
само че не са виновни инжинерите проектирали паяка...
като гледам и паяка си е с достатъчна носимоспособност ама краниста се е изявил като най-големия идиот...
и баба знае че при постоянна сила (тежест) максималния момент приложен в точката на основата на паяка може да се увеличи и намали като се увеличи / намали разстоянието между товара и центъра на тежестта на паяка, тва става по 2 начина - като прибилижим центъра на тежестта на крана до товара или обратното (което в случая е трудни изпълнимо)...
същатата баба знае че в случая почти цялата сила на тежестта на товара се предава върху гумите от близката страна към водата, а опорната реакция която имат е равна на тежестта на крана умножена по разстоянието от центъра на тежестта по разстоянието до опората (гумите) - обратен момент е твърде малко, тъй като центъра на тежестта е близо до тях.....
т. е. тоя тип ако имаше поне малко акъл в главата щеше да спре паяка напречно вместо успоредно на борда (със задницата към водата, или ако му идва късата стрелата с кабината) и щеше да го приближи до ръба - нямаше да има проблеми с изкарването на колата
(само ако приемем факта че е знаел теглото на колата във въздуха, а не във водата където действат сили на изталскване и теглото се намаля )
а пък като няма толкоз акъл - производителите не случайно дават по една книжка с всеки кран в коята пише какви товари на какво разстояние могат да се повдигат
така че не обвинявайте инжинерите измислили колата - едва ли са изчислявали подобна ситуация... все пак тая машина не е предназначена за такъв вид работа.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ми то така ще става, ако както при нас в България в училищата са намалили броя на учебните часове по математика на 3 в седмицата, а физическо имат 5
поне са били физически подготвени да се гмуркат за колата, като са я изтървали в невежеството си :mha:

поне са били физически подготвени да се гмуркат за колата, като са я изтървали в невежеството си :mha:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
ati написа:броя на учебните часове по математика на 3 в седмицата
Аз имам по 2 4аса седми4но математика


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани