Метан
Модератор: Общи модератори
			58 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ми той няма как да разбере, че съм спрял помпата /както и сега не разбира, че си спрял инжекторите/.chefo написа:ама няма ли да се ошашка компютъра като спре помпата?
Май главно датчик на маховика.А и знае ли някой кои параметри (датчици) влияят върху изчисляването на предварението на запалването?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

- ivantchoG
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
chefo написа:Niky Georgiev написа:...2200 лв за обикновена инсталация и без каквато и да е гаранция (освен, за това, че някога ще ми гръмнат колекторите)...
е за това говорех
 OK, sorry
 OK, sorry".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

- ZealoT
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
преди 10 минути слизам от едно такси 1280 което беше на метан.....
споделих с шофера че искам да си сложа на баварката метан ... и той ми препоръча да отида в Левски Г зад Старгаз - тва е до църквата.
майсторите били добри.... и той нямал оплакваня...
мисля тази седмица да отскоча да видя за какво става въпрос....
да уточня че говоря за София
			споделих с шофера че искам да си сложа на баварката метан ... и той ми препоръча да отида в Левски Г зад Старгаз - тва е до църквата.
майсторите били добри.... и той нямал оплакваня...
мисля тази седмица да отскоча да видя за какво става въпрос....
да уточня че говоря за София
2 Hard 4 You
		- ZealoT
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
chefo написа:Мина малко време и няколко зареждания. Ето сметката:
Градско: 6.50 лв / 100 км.
Изв. гр. : 5.50 лв. / 100 км.
Май си струва, а?
ухааааааа
3.5 пъти по евтино отколкото е при мен.....
най вероятно вторник вечер ще ходя да проверя....
2 Hard 4 You
		- b2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
chefo написа:Мина малко време и няколко зареждания. Ето сметката:
Градско: 6.50 лв / 100 км.
Изв. гр. : 5.50 лв. / 100 км.
Май си струва, а?
Апък мойта (бившата твойта) за 10лв минава към 40-50км обаче като й дам газ и сърцето ми се разтуптява всички знаем как
 
 
А по темата - наистина е далавера хич не е лошо да си имаш втора колица чекиика на метан да пъркаш по цял ден (да си вършиш работата евентуално), ама колко от нас биха си сложили на BMW-то, особено на колегата със 525-цата ще бъде много жалко за колицата

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		- b2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
абе аз исках да попитам нещо по темата ама забраих:
Ако колата е карбуратор, НЕ-БМВ проблемите и загубата на пауър по-малко ли ще бъдат? Щото така и така като ще се прижалва кочинката..
			Ако колата е карбуратор, НЕ-БМВ проблемите и загубата на пауър по-малко ли ще бъдат? Щото така и така като ще се прижалва кочинката..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		b2 написа:...обаче като й дам газ и сърцето ми се разтуптява всички знаем как...
Много добре знам как
 ама на мен ми дойде малка (за година качих 25 кила
  ама на мен ми дойде малка (за година качих 25 кила   и много взех да пъхтя зад волана, нали няма и хидравлика) и затова се навих да я сменям.
 и много взех да пъхтя зад волана, нали няма и хидравлика) и затова се навих да я сменям.
Следващата ще е или 535 или 540 (!!!) само да има начин, засега ще я караме на метан...
 
   
   
 
А за карбуратора - нямам представа, би трябвало да е по-зле, защото той има в общия случай две дроселни клапи и смесването газ-въздух е доста по-сложно. При инжекцията това е опростено и оттам и по-ниския разход. То вървежа може да се докара почти като на бензин, ама ще изчезне кирийката от цялата работа

chefo написа:tsvet40 написа:...
Аз нямах впредвид трансформирането, а поведението на двигателя.
Идеалния газов вдигател е със смесител с една дроселна клапа, така характеристиките са по-оптимални като мощност и въртящ момент към разход на гориво
И аз това имах предвид
 Не може да очакваш двигателя да работи коректно, ако трансформацията не е била успешна... Затова казват, че някои коли тръгват на газ, други, каквото и да ги правиш, нещат
 Не може да очакваш двигателя да работи коректно, ако трансформацията не е била успешна... Затова казват, че някои коли тръгват на газ, други, каквото и да ги правиш, нещат  
			58 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
