Разходи за турбо
Модератор: bum_bum
			36 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- xpl0d
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 625
 - Регистриран на: 21.09.2007
 - Местоположение: по света и у вас
 - Кара: на изпарения
 - Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
 
Разходи за турбо
318 IS M42 двигател.
Едно турбо с всичките му такъми - интеркулер, BOV, wastegate , manifold, downpipe и т.н. питам кви пари горе долу и самото слагане и настройка на турбото кви парички?
И друго да питам - то сега ясно като се почне с турбо трябва и по-яка помпа и инжектори и електроника и т.н. Въпроса е само с някакъв турбо кит (плюс добра генерация и въздушен филтър) на 1 бар примерно ще има ли 250+ к.с. Всичко изброено ще се вмести ли примерно в 5000 лв. Идеята е за около 10 000 лв. (плюс минус 1000-2000 лв. най-много) IS-ка с поне 250 к.с. (повече няма да са излишни
 ) на колелата. Възможно ли е или прайм грешни сметки?
И последно само - дайте някой сайт за BMW тунинг части. Сума ти и сайтове прерових за BMW почти нищо няма, турбота пък изобщо.
Мерси предварително.
			Едно турбо с всичките му такъми - интеркулер, BOV, wastegate , manifold, downpipe и т.н. питам кви пари горе долу и самото слагане и настройка на турбото кви парички?
И друго да питам - то сега ясно като се почне с турбо трябва и по-яка помпа и инжектори и електроника и т.н. Въпроса е само с някакъв турбо кит (плюс добра генерация и въздушен филтър) на 1 бар примерно ще има ли 250+ к.с. Всичко изброено ще се вмести ли примерно в 5000 лв. Идеята е за около 10 000 лв. (плюс минус 1000-2000 лв. най-много) IS-ка с поне 250 к.с. (повече няма да са излишни
И последно само - дайте някой сайт за BMW тунинг части. Сума ти и сайтове прерових за BMW почти нищо няма, турбота пък изобщо.
Мерси предварително.

- civic
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 479
 - Регистриран на: 7.08.2004
 - Местоположение: София-Русе
 - Пол: Мъж
 
ето един сайт:
http://www.activeautowerke.com
			
		http://www.activeautowerke.com
- Zaho
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1081
 - Регистриран на: 20.10.2006
 - Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
 - Детайли за колата: mnoo fast ;)
 
KIM написа:в 5000хил лв ше се вместиш спокойно до 260 коня та и пари за бенз ще останат доста
Другите 5к за спирачки от 330-ка и окачване кони
- xpl0d
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 625
 - Регистриран на: 21.09.2007
 - Местоположение: по света и у вас
 - Кара: на изпарения
 - Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
 
- Zaho
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1081
 - Регистриран на: 20.10.2006
 - Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
 - Детайли за колата: mnoo fast ;)
 
- xpl0d
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 625
 - Регистриран на: 21.09.2007
 - Местоположение: по света и у вас
 - Кара: на изпарения
 - Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
 
Zaho написа:xpl0d написа:Zaho написа:Другите 5к за спирачки от 330-ка и окачване кони
?
Не бях се замислял да давам 5-те бона за спирачки и окачване просто

На мен ми легна кум 3500 / 4000лв. с заварки смяна на генирацията на 65мм. с нераждавейка електриника всичко.
Сега ми е към 240кс.
БМВ 328 ги прескачам не ги минавам.
			Сега ми е към 240кс.
БМВ 328 ги прескачам не ги минавам.
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
		http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
xpl0d написа:Zaho написа:xpl0d написа:Zaho написа:Другите 5к за спирачки от 330-ка и окачване кони
?
Не бях се замислял да давам 5-те бона за спирачки и окачване просто
Смяташ да караш ис турбо със стандартните спирачки и окачване ли
- Prekysvach
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 889
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: Шумен
 - Пол: Мъж
 - Кара: е36 32*<0>5
 
ми кво му пречи той няа да дигне 270 300 че да му пречи нещо със спирачките пък окачването ... той и със сток двигател пак мое се оляшка някъде  слага едни по здрави гуми къс диф , колана и газ  
			
		- bigmurzi
 - драфтаджия
 - 
				
			 - Мнения: 2793
 - Регистриран на: 9.04.2006
 - Местоположение: София
 - Кара: '93 316ix Touring
 - Мечтае да кара: далеч
 - Детайли за колата: Хубавица =)
 
- Kregec
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 858
 - Регистриран на: 5.06.2008
 - Местоположение: Sofiq
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ Е34 М50Б20
 - Мечтае да кара: М....power
 
Бате за по подробно инфо се свържи или с Бат Колю, ludiagsm или Юзара, мисля че те се занимават с такива неща. Лудия скоро не е влизал и незам на ЛС дали ще отговори. Пиши на Бат Колю или Юзара, те могат да ти дадат инфо знам за Бат Колю че турбинира една ИС-ка Е30 даже съм я виждал в деиствие много е лоша 
! Успех в начинанието и ако можеш опиши всичко което правиш и снимков матерял.
			
		- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
Prekysvach написа:ми кво му пречи той няа да дигне 270 300 че да му пречи нещо със спирачките пък окачването ... той и със сток двигател пак мое се оляшка някъде слага едни по здрави гуми къс диф , колана и газ
Еми да то и със и без спирачки може да се оляшкаш давай да махаме това ненужно тегло пък окачване става евтино ще резнеме пружините с флекса и ето ти спортно окачване и чудна аеродинамика... брей какви гениални умове са се появили във форума вече браво браво все такива съвети давай
			36 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



