Маховика
Модератор: bum_bum
			36 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Маховика
Някой има ли представа доколко би било голямо значението на 1.5кг по- леко тегло в маховика. Става въпрос за олекотени маховици. Единият е 7.4кг, а другият е 5.90. По- тежкия е някакъв правеняк, който все пак претендира да е качествено направен, а по- лекия е Фиданза. Разликата в цената е $120. Та кой би било по- добре да се вземе се чудя  
 За сега клоня към Фиданзата заради качеството, което може би ще е по- добро, но ако разликата в теглото не е решаваща бих се замислил и дали да не спестя някой лев.
			
		- Richmond
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1308
 - Регистриран на: 12.02.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: харабийската
 - Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
 - Детайли за колата: Пълно шукаритети!
 
+ за фиданзата!За 120$ разлика мисля,че не си заслужава да си играеш да свалящ и да качваш съединители само.Отделно качеството си е качество.Но питай и охам който караше с фиданза на Зката.
Мисля,че е доста доволен от нея.А за разликите от порядъка на 1.5 пък питай лудия гсм ако пише той още в този форум,че се беше поразсърдил нещо!
			
		Мисля,че е доста доволен от нея.А за разликите от порядъка на 1.5 пък питай лудия гсм ако пише той още в този форум,че се беше поразсърдил нещо!
- nikoror
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 135
 - Регистриран на: 25.06.2008
 - Местоположение: София/Houston
 
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/f ... _calcs.pdf
ей тук всичко си е описано с инерчни моменти и предавателни числа както си му е реда.
ако има въпроси питайте
			
		ей тук всичко си е описано с инерчни моменти и предавателни числа както си му е реда.
ако има въпроси питайте
- oxam
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 752
 - Регистриран на: 16.01.2005
 - Местоположение: лондон
 - Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
 
Re: Маховика
bum_bum написа:Някой има ли представа доколко би било голямо значението на 1.5кг по- леко тегло в маховика. Става въпрос за олекотени маховици. Единият е 7.4кг, а другият е 5.90. По- тежкия е някакъв правеняк, който все пак претендира да е качествено направен, а по- лекия е Фиданза. Разликата в цената е $120. Та кой би било по- добре да се вземе се чудяЗа сега клоня към Фиданзата заради качеството, което може би ще е по- добро, но ако разликата в теглото не е решаваща бих се замислил и дали да не спестя някой лев.
скачай на фиданцата, нали знаеш че евтиното излиза скъпо (четох по разни щатски форуми преди време като аз търсех и някои хора се оплакваха от правеняците за не добър баланс, от кофти материали и т.н.) най-голямата далавера са едни китове - фиданца + оем сакс е36 м3 съединител, така или иначе ще надуваш по някое време и този съединител ти държи спокойно до 320 коня. само се приготви за зверското тракане след това, също така фиданцата е от две парчета и ако се наложи може да смениш само металната триеща повърхност...
ако го взимаш от щатския евау помоли да ти напишат във фактурата "warranty replacement, no commercial value" и минаваш тънко с митото
 
 
 
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Точно на тоя кит и аз съм се наточил, чудех се всъщност дали да взема тяхния си комплект с керамичния съединител или ОЕМ закс- а за М- ката ама като че ли вече ме разубедиха за тоя с перчатката 
А тракането от олекотения маховик ли? То е май на късмет това, някои викат, че тракало, други, че не се усещало изобщо..
			
		А тракането от олекотения маховик ли? То е май на късмет това, някои викат, че тракало, други, че не се усещало изобщо..
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
За високите имам валове и изпускатели 
 Скачам начи на М3- ковия Закс с Фиданзата. Ги попари олио тия КУРиери, 200 долара доставката  
			
		- oxam
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 752
 - Регистриран на: 16.01.2005
 - Местоположение: лондон
 - Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
 
bum_bum написа:Точно на тоя кит и аз съм се наточил, чудех се всъщност дали да взема тяхния си комплект с керамичния съединител или ОЕМ закс- а за М- ката ама като че ли вече ме разубедиха за тоя с перчатката
А тракането от олекотения маховик ли? То е май на късмет това, някои викат, че тракало, други, че не се усещало изобщо..
взимай ОЕМ смело, другото ще го стопиш след 200км градско, особено в този трафик в софия...тракането ще ти е по-малко защото ОЕМ-а все пак има демпферни пружини, а аз съм с корав диск.
аааа много ти искат....на мен ми казаха 80 до лондон и 120 до БГ, ама не помня кои бяха, трябва да разгледам.....и задължително "warranty replacement"
 
 
 
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Ще зема ОЕМ кита с Фиданзата иначе с митницата нямам грижи, нали и разни др неща доста често получавам и вече имам много другари там  
			
		- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
- Richmond
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1308
 - Регистриран на: 12.02.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: харабийската
 - Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
 - Детайли за колата: Пълно шукаритети!
 
Имам един въпрос към теб bum_bum, гледам че доста неща пипна по 20-ката, та сега на какви пари ти е стъпило това всичкото, има ли голям ефект?
Направо не е ли по-добре направо да беше почнал примерно от б25,б28? Или бъркам...?
			
		Направо не е ли по-добре направо да беше почнал примерно от б25,б28? Или бъркам...?
			36 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	



 голямо значение 