Проблем с хидравликата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- dzveradzvera
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 22
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530ix
- Мечтае да кара: m5
Проблем с хидравликата
Значи сутрин като запаля колата и преди да тръгна нямам хидравлика на волана . Щом тръгна и се оправа. Някои зане ли ко да направя? 
			
		
- Karlo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
А пък на мен ми се струва, че сега зимата хидравликата е по-тежка.
Само на волана. А пък не съм събрал смелост да погледна в казана...
Някой да има подобни наблюдения?
			
		Само на волана. А пък не съм събрал смелост да погледна в казана...
Някой да има подобни наблюдения?
- dzveradzvera
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 22
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530ix
- Мечтае да кара: m5
- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Отвори и виж сутрин на студено, след като запалиш, дали хидравличната течност става като боза, цялата на мехурчета?
			
		- Karlo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- vanko_terziev
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 62
- Регистриран на: 21.03.2007
Днес и аз сложих Декстрон 3 ,както съветват колегите от форума,и останах много очарован.Волана ми беше почнал да издава едни странни шумове,и като отворих казанчето да си проверя течността   ,гледам то почти няма течност.Смених маслото и останах адски доволен.Веднага всичко се нормализира.
 ,гледам то почти няма течност.Смених маслото и останах адски доволен.Веднага всичко се нормализира. 
			 ,гледам то почти няма течност.Смених маслото и останах адски доволен.Веднага всичко се нормализира.
 ,гледам то почти няма течност.Смених маслото и останах адски доволен.Веднага всичко се нормализира. 
BMW Team Varna
		- DroW
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Това с по-тежката хидравлика се оправя при проверка на нивото на течността и евентуална смяна с Dextron 3.
			
		- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
- b2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
Мога ли да долея или се сменя цялата?
Какво количество ми трябва?
И аз имам разни звуци от там - днес сутринта преди да запаля отворих казанчето и имаше съвсем малко течност - не стига до щекичката, която е на капачката.
			Какво количество ми трябва?
И аз имам разни звуци от там - днес сутринта преди да запаля отворих казанчето и имаше съвсем малко течност - не стига до щекичката, която е на капачката.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		- asasin18
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
b2 написа:Мога ли да долея или се сменя цялата?
Какво количество ми трябва?
И аз имам разни звуци от там - днес сутринта преди да запаля отворих казанчето и имаше съвсем малко течност - не стига до щекичката, която е на капачката.
може да долееш декстрон 3 няма проблеми. Ще ти трябват около 700 грама, освен ако не свалиш цялата рейка защото иначе от там няма как да я извадиш.
- DroW
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 668
- Регистриран на: 21.01.2006
- Местоположение: София
- Кара: e60 530d M Sport, X3, X6
Има как да се извади 90% от маслото от течността от рейката. На мен като ми го сменяха видях как става. При свалено казанче някои държи бутилка или чашка и огъва единия маркуч надолу или и двата не помня. Друг седи в колата и завърта и запалва. Обикновено първият път мотора се гаси след 3-4 секунди понеже излиза много. Прави се още 1-2 пъти това и колата си изкарва почти цялата стара течност от рейката. Слагате казанчето и наливате новата течност и така.
			
		- xela
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
И при мен е същата работа, нови маркучи и казанче!
Хора внимавайте, да не карате BMW-тата без масло(и хидравлично) и антифтиз... защото последствията не са евтини.
И още едно подсещане, хидравличната течност ебе майката на всичко което докосне, разяжда всичко... те и за това са скъпи тези нищо и никакви маркучи работещи и без налягане.
Сашо.
			
		Хора внимавайте, да не карате BMW-тата без масло(и хидравлично) и антифтиз... защото последствията не са евтини.
И още едно подсещане, хидравличната течност ебе майката на всичко което докосне, разяжда всичко... те и за това са скъпи тези нищо и никакви маркучи работещи и без налягане.
Сашо.
- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега силно казано разяжда ,стои в пластмаса и работи с гумени маркучиза метал малко ме съмняваxela написа:И при мен е същата работа, нови маркучи и казанче!
Хора внимавайте, да не карате BMW-тата без масло(и хидравлично) и антифтиз... защото последствията не са евтини.
И още едно подсещане, хидравличната течност ебе майката на всичко което докосне, разяжда всичко... те и за това са скъпи тези нищо и никакви маркучи работещи и без налягане.
Сашо.
 ,както и маркучите работят под налягане но не голямо.Да споделя за казначето,не се лъжете да сменяте казанче ,както казват някои разбирачи във форума че имало някакъв филтър който се запушвал.Поръчах си аз от Мкар ново казанче и вече обеснявам на момчетата от сервиза как има филтър а те ме гледат и се чудят ,и така дойде въпросното казанче огледахме отвсякаде ,няма никакъв филтър чисто и просто една пластмаса,проверихме го в компа и няма такова нещо.Моя съвет колеги ,вместо да сменяте казанчето напълно неоснователно ,по добре сменете маркучите ,99% проблемите с течовете идват от там
 ,както и маркучите работят под налягане но не голямо.Да споделя за казначето,не се лъжете да сменяте казанче ,както казват някои разбирачи във форума че имало някакъв филтър който се запушвал.Поръчах си аз от Мкар ново казанче и вече обеснявам на момчетата от сервиза как има филтър а те ме гледат и се чудят ,и така дойде въпросното казанче огледахме отвсякаде ,няма никакъв филтър чисто и просто една пластмаса,проверихме го в компа и няма такова нещо.Моя съвет колеги ,вместо да сменяте казанчето напълно неоснователно ,по добре сменете маркучите ,99% проблемите с течовете идват от там   .П.П. тази смяна на казанчето и хидравличната течност я направих преди седмица
 .П.П. тази смяна на казанчето и хидравличната течност я направих преди седмица 
Нищо лично ,Просто бизнес !
		
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
