Много странно поведение на температурата на водата.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			30 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Много странно поведение на температурата на водата.
Здравейте имам следният проблем. Е39 520i
Въпрос към колегите с 520-ки?
Когато колата е в работна температура (12 часа) и чакате повече време на место започва ли да ви духа студено парното в краката, когато подадете газ и задържите към 2500 оборота и започва да духа топло. Така ли е й при вас или аз имам проблем с охлаждането.
За две седмици ми се случи за 3-ти път. Примерно онзи ден попаднах в задръстване на околовръстното в София. Движа се бавно и прекарвам едвам едвам на пред, температурата бе6е нормална точно на средата; и изведнъв поглеждам че тръгва към бялата черта преди червеното и пощръклях; пуснах климатроника на обдухване на предното стъкло вдигнах оборотите малко и стрелката се върна на средата. Забелязах че го прави когато се движа на много ниски обороти и прекалено бавно. Когато съм в движение извън града или в града никакви проблеми дори да я напъвам яко. Много странна работа. Мисля че двете неща са взаимосвързани.
Ще се радвам ако можете да ми дадете идея от какво е или е нормално.
			
		Въпрос към колегите с 520-ки?
Когато колата е в работна температура (12 часа) и чакате повече време на место започва ли да ви духа студено парното в краката, когато подадете газ и задържите към 2500 оборота и започва да духа топло. Така ли е й при вас или аз имам проблем с охлаждането.
За две седмици ми се случи за 3-ти път. Примерно онзи ден попаднах в задръстване на околовръстното в София. Движа се бавно и прекарвам едвам едвам на пред, температурата бе6е нормална точно на средата; и изведнъв поглеждам че тръгва към бялата черта преди червеното и пощръклях; пуснах климатроника на обдухване на предното стъкло вдигнах оборотите малко и стрелката се върна на средата. Забелязах че го прави когато се движа на много ниски обороти и прекалено бавно. Когато съм в движение извън града или в града никакви проблеми дори да я напъвам яко. Много странна работа. Мисля че двете неща са взаимосвързани.
Ще се радвам ако можете да ми дадете идея от какво е или е нормално.
- badsharki
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1428
 - Регистриран на: 23.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xd
 
- shnitzera
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1072
 - Регистриран на: 17.11.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 525d
 - Мечтае да кара: това ,което кара
 
- i4koo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 910
 - Регистриран на: 4.01.2007
 - Местоположение: България
 - Кара: BMW E39 520 M52
 - Мечтае да кара: M5
 
Колега според мен -термостат или водна помпа ,провери и нивото на антифриза ти ,може да има нужда от обезвъздушаване ,успех 
			Нищо лично ,Просто бизнес !
		- ljubo72
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 402
 - Регистриран на: 4.01.2005
 - Местоположение: montana
 - Пол: Мъж
 - Кара: е65 750i
 - Мечтае да кара: V12 но без притеснения
 - Детайли за колата: N62B48
 
здр не се притеснявай аз ти гарантирам че е въздух прочети ми мненията за да не ти го тарся аз и ще разбереш как да си решиш проблема.надявам се да успееш и че ще се справиш и разбира се след това до почерпиш 
 
писал сам го подробно как се обезвъздушава за е36 и тук е същото
			
		писал сам го подробно как се обезвъздушава за е36 и тук е същото
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
Имаш въздух в системата, не е нито водна помпа, нито термостат 
 
От друга страна, щом имаш въздух, значи имаш теч.Търси и отстранявай.
Също така е добре да си провериш виското!На загрял двигател (на 12h) започни да форсираш на място на 2500-3000 оборота с напомпване на газта за около минута и опитай да спреш перката на радиатора с вестник навит на ролка, ама някой малък вестник, да не е някой "24 часа" и да потрошиш перките!Ако спреш перктата с вестника, виското ти не работи.
			
		От друга страна, щом имаш въздух, значи имаш теч.Търси и отстранявай.
Също така е добре да си провериш виското!На загрял двигател (на 12h) започни да форсираш на място на 2500-3000 оборота с напомпване на газта за около минута и опитай да спреш перката на радиатора с вестник навит на ролка, ама някой малък вестник, да не е някой "24 часа" и да потрошиш перките!Ако спреш перктата с вестника, виското ти не работи.
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
`DaRkMaN написа:залагам 50 кинта че е водната помпа
Ако и се обосновеш, какво аджеба прави тази водна помпа, за да ги има тези симптоми ти свалям шапка
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
При превъртане на водна помпа, няма да може да я охлади ако ще да пусне парното на 200%, виското на 300% и перката на климатика на 500%!
@dian_car казва, че като е пуснал парното на мах и температурата му се е върнала, това е достаъчно да се изключи превъртане на импелера на помпата
			
		@dian_car казва, че като е пуснал парното на мах и температурата му се е върнала, това е достаъчно да се изключи превъртане на импелера на помпата
- Venkata
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 308
 - Регистриран на: 31.10.2005
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW f10/3.0D
 
- ljubo72
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 402
 - Регистриран на: 4.01.2005
 - Местоположение: montana
 - Пол: Мъж
 - Кара: е65 750i
 - Мечтае да кара: V12 но без притеснения
 - Детайли за колата: N62B48
 
			30 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

